Hop til indhold

Opdatering på Caia

Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Så har vi været til dyrlægen med Caia!

Puuuuuha siger jeg bare.

Hun er i skønneste orden:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Ingen amputation, neglen var kun halvt flækket, og det vi kunne se der hjemme var væv.... Hold op hvor er jeg lettet.

Jeg har været helt ved siden af mig selv idag.

Caia var bare verdens bedste Aussie, og hun fik charmeret sig godt og grundigt ind hos vores dyrlæge. Hun fik både møsser og numse dans til stor fornøjelse hos vores dyrlæge.:hjerte:

Hun skal have pencelin de næste 6 dage, og jeg skulle holde hende i ro i ca. 14 dage. Dvs. ingen konkurrence på lørdag. Hvilket selvf. er meget ærgeligt. MEN hellere det end aldrig at skulle kunne komme til konkurrence igen med hende. Åhh hvor er jeg lettet.

Vi snakkede også om det, og dyrlægen kunne godt forstå min bekymring, men som flere af jer skrev er det meget sjældent at tåen skal fjærnes helt.

Derudover blev hun tjekket godt og grundigt igennem, tænder, ører, klippede negle osv. Hun er i tip top stand. Vejer hvad hun skal, så det kunne ikke være meget bedre.:lun:

Vi fik også lavet EU pas til hende, og processen er nu sat i gang med vac. osv. i forhold til Sverige. Vi har også fået papir med hjem omkring reglerne i EU landende, og vi skulle bare ringe hvis vi var i tvivl om det mindste. Skøn dyrlæge... Hold op hvor sætter jeg pris på dem.

Taaaaak til alle jeres krydsede fingre og søde beskeder.. Det varmer rigtig meget. :engel: I drømmer ikke om hvor lettet jeg er lige nu. For et par timer var jeg dybt ulykkelig ved tanken om hvad der ville ske hvis vi var så uheldige med Caia... Lige nu ligger hun og varmer mine fødder... Mors dejlige stjerne.

Så vi har slet slet ikke danset vores sidste dans:oops:

Men sikke en dum lovgivning lige på dette område her..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er i skønneste orden:banan::banan::banan:

Hun skal have pencelin de næste 6 dage, og jeg skulle holde hende i ro i ca. 14 dage. Dvs. ingen konkurrence på lørdag. Hvilket selvf. er meget ærgeligt. MEN hellere det end aldrig at skulle kunne komme til konkurrence igen med hende. Åhh hvor er jeg lettet.

QUOTE]

Godt at høre, at hun er ok, men havde ellers glædet mig til at se Jer på gulvet på lørdag.

/Carina og Bubben

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hun er i skønneste orden:banan::banan::banan:

QUOTE]

Godt at høre, at hun er ok, men havde ellers glædet mig til at se Jer på gulvet på lørdag.

/Carina og Bubben

Taaak Carina. Havde også set MEGET frem til på lørdag, vi har virkelig knoklet og knoklet videre på vores program... Men dyrlægen har sagt at hun skal have ro, og da jeg nævnte konkurrencen kiggede hun meget alvorligt på mig. Så må hellere lytte til hende. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Årh dejligt at høre har tænkt på jer.... Øv havde glædet mig til at se jer lørdag.... Må ha jer til gode så :engel:

mys lige Caia pigen :mrgreen:

Havde virkelig også set frem til at skulle møde jer. Øv øv! :megaked:

Men så har dig og Koda HTM1 ringen for jer selv, og dermed 5 Q point i hus:mrgreen:

Caia giver et kys tilbage... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er bare så godt, at det ikke var værre! Pyt med på lørdag, I har et helt konkurrenceliv foran jer. :-)

Det er nemlig det vi har....

Og det vil jeg sætte STOR pris på.. Hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde virkelig også set frem til at skulle møde jer. Øv øv! :megaked:

Men så har dig og Koda HTM1 ringen for jer selv, og dermed 5 Q point i hus:mrgreen:

Caia giver et kys tilbage... :lun:

Uhaaa du må ikke stole for meget på vores arbejde bære frugt :oops:

I dag da vi trænede gik han forkerte vej rundt om mit ben og gik ikke helt ordentligt i hans back position der hvor jeg løber sidelæns og han bagved.. Han vil nok ikke kunne gøre det helt gnidningsfrit og helt uden guidning og lidt små fejl... - og da jeg ikke kender sporten helt har jeg ingen anelse om hvor meget og hvor lidt der skal til for at bestå... !!!

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Uhaaa du må ikke stole for meget på vores arbejde bære frugt :oops:

I dag da vi trænede gik han forkerte vej rundt om mit ben og gik ikke helt ordentligt i hans back position der hvor jeg løber sidelæns og han bagved.. Han vil nok ikke kunne gøre det helt gnidningsfrit og helt uden guidning og lidt små fejl... - og da jeg ikke kender sporten helt har jeg ingen anelse om hvor meget og hvor lidt der skal til for at bestå... !!!

Jeg tror nu sagtens at I består... Så længe jeres program forløber sig fint skulle det ikke give de store problemer.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Yes, vi kunne ikke få en bedre nyhed... Er så glad.. hehe!

Det kan jeg søreme godt forstå - du har været i mine tanker i dag... kan levende sætte mig ind i de tanker du har haft omkring det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det kan jeg søreme godt forstå - du har været i mine tanker i dag... kan levende sætte mig ind i de tanker du har haft omkring det.

Hold K... hvor har jeg bare været ked af det, mega bekymret og helt ude af den. Der fløj godt nok mange tanker igennem mit hoved. Konkurrencer er slet ikke alt her i livet, men det fylder meget hos mig, og jeg lever og ånder virkelig for træningen og har mange mål for hende jo.. :-) Og hun er kun lidt over 2 år... Sååå pyyyyha.

Så fuuuuuck hvor gjorde du mig nervøs :-) Men dejligt at der sidder en masse kloge mennesker her inde som altid deler ud af erfaringer osv.

:kys:Tak fordi du har tænkt på mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hold K... hvor har jeg bare været ked af det, mega bekymret og helt ude af den. Der fløj godt nok mange tanker igennem mit hoved. Konkurrencer er slet ikke alt her i livet, men det fylder meget hos mig, og jeg lever og ånder virkelig for træningen og har mange mål for hende jo.. :-) Og hun er kun lidt over 2 år... Sååå pyyyyha.

Så fuuuuuck hvor gjorde du mig nervøs :-) Men dejligt at der sidder en masse kloge mennesker her inde som altid deler ud af erfaringer osv.

:kys:Tak fordi du har tænkt på mig.

Fik også efterfølgende lidt 'dårlig samvittighed' over at have fortalt om reglerne, men min tanke var bare, at du så kunne tage en hurtig beslutning, hvis det kom til, at der egentlig burde amputeres, men at der var en chance for, at det godt kunne hele uden...man ville jo mere end ærge sig, hvis man havde amputeret for derefter at opdage, at det havde været en mulighed, at se tiden an og give det en chance - men dejligt, at den situation ikke opstod :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fik også efterfølgende lidt 'dårlig samvittighed' over at have fortalt om reglerne, men min tanke var bare, at du så kunne tage en hurtig beslutning, hvis det kom til, at der egentlig burde amputeres, men at der var en chance for, at det godt kunne hele uden...man ville jo mere end ærge sig, hvis man havde amputeret for derefter at opdage, at det havde været en mulighed, at se tiden an og give det en chance - men dejligt, at den situation ikke opstod :banan:

Hvis du ikke havde nævnt det ville jeg aldrig nogensinde ha' været klar over det. Så det skal du altså slet ikke have dårlig samvittighed over. Jeg håbede bare sådan at du ikke havde ret... :oops: Du skal derimod kun have tak for at gøre mig opmærksom på det. :engel:

Men yes yes yes, ingen skade er sket, andet end at hun skal holdes i ro..:mrgreen: Hvilket dog bliver noget mere vanskligt... Hun er jo aktiv som bare pokker! Og mor her skal holde igen med at træne med hende hvilket altså også er lidt svært...

Men du må ikke have dårlig samvittighed... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig godt at høre!

Og ja, jeg har faktisk også siddet og tænkt en del over det Malene skrev... det kan vel også ramme alle mulige andre ting? Hvad hvis man har en hund man vil gå meget på udstilling med, og den får testikelkræft? Så skal man vel også have papirerne i orden INDEN operation?

Lidt skræmmende synes jeg faktisk. Og meget skræmmende, at det åbenbart ikke er alle og enhver der ved hvad en tåoperation/haleoperation (i nødstilfælde) faktisk kan ødelægge for ens planer med sin hund :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites