Gæst zacho Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Hej.... I efteråret søgte jeg råd herinde vedr. hvilket køn, der er bedst at vælge, når man står for at skulle anskaffe en lille ny hvalp og i forvejen har en hanhund på 6 år. Det endte med at jeg forelskede mig i en hanhund af racen chinese crested, og jeg fik ham så i efterårsferien. Han er nu 7 måneder og en rigtig charmetrold :hjerte::hjerte::hjerte: Han er både sød (selvfølgelig :blink:) sjov, kærlig, smuk, kælen og jeg kunne blive ved. Den hund vi havde i forvejen accepterer ham, men gider ikke rigtig at ligge lige op af ham. Håber nu det kommer med tiden. Men han er nu også en lille vildbasse. Hvordan er jeres erfaringer med jeres hundes indbyrdes forhold? Jeg har oprettet et fotoalbum med nogle fotos af Sonny og et andet med fotos af min anden hund Zacho. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2011 Hej.... I efteråret søgte jeg råd herinde vedr. hvilket køn, der er bedst at vælge, når man står for at skulle anskaffe en lille ny hvalp og i forvejen har en hanhund på 6 år. Det endte med at jeg forelskede mig i en hanhund af racen chinese crested, og jeg fik ham så i efterårsferien. Han er nu 7 måneder og en rigtig charmetrold :hjerte::hjerte::hjerte: Han er både sød (selvfølgelig :blink:) sjov, kærlig, smuk, kælen og jeg kunne blive ved. Den hund vi havde i forvejen accepterer ham, men gider ikke rigtig at ligge lige op af ham. Håber nu det kommer med tiden. Men han er nu også en lille vildbasse. Hvordan er jeres erfaringer med jeres hundes indbyrdes forhold? Jeg har oprettet et fotoalbum med nogle fotos af Sonny og et andet med fotos af min anden hund Zacho. Det skulle være FORBUDT at lægge sådan nogle billeder op - hold da op hvor er han bare kær!!! Jeg har to gange haft en ældre og en hvalp, og det har begge gange været lidt "småkøligt" i starten, men også begge gange endt med to hunde der holdt af hinanden. Så det skal sikkert bli' helt fint med dine to, selv om den gamle ikke gider ligge i ske med "den lille snothvalp" lige nu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Jeg tror også de nok skal ende med at blve fine venner, og hold da op hvor er de bare skønne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2011 Smukke hunde. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst zacho Besvaret Februar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2011 Tak for jeres svar og søde ord . Jeg regner dog også med at det bliver bedre, når den lille er blevet 1-2 år og på det tidspunkt nok ikke er så hvalpet mere. Det har selvfølgelig også været en stor omvæltning for vores første hund at få en lille, livlig hvalp, da han selv er jordens roligste hund. Meeeeen ja, hvem ved...måske kommer de til at ligge i ske med tiden :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts