Gæst hakir Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hej med jer Er der en puddelgruppe herinde? Jeg har rimelig svært ved at finde rundt herinde og synes det ville være en super idé at lave en, hvis den ikke allerede findes.....:hjerte: jeg har en masse spørgsmål til jer andre med pudler og vil da osse godt dele oplevelse og billeder ( når jeg engang finder ud af hvordan man lægger dem ind:hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pedro Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Jeg er også ny - både herinde og med puddelhund har tidligere haft papillon. Jeg har en hvalp på snart 5 måneder og vil gerne være med i et netværk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hakir Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Jamen så prøver jeg da at lave en puddelgruppe, så må vi se om der er andre der vil være med Tak for tippet om avartar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Der er en gruppe for Pudler, den har desværre bare været død da vi ikke har været så mange her inde. Jeg er selv ejer af en Dværgpudel på snart 5 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 hej hej jeg vil også gerne være med i pudelgruppen:genert: har selv en toy pudel på 11 månder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Blev der dannet en gruppe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 http://www.hunde-forum.dk/groups/pudel.html LIge her.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts