Hop til indhold

De vildeste tricks


Siri
 Share

Recommended Posts

Hehe, taark :mrgreen:

 

Twist går bare ud på, at hunden går rundt om sig selv :lol: Ski'e svært at shape! I hvert fald med en luddoven berner :lol:

 

Så er jeg med - det hedder bare "rundt" herhjemme ;-) Jeg må så nok tilstå at jeg ved indlæring af denne øvelse brugte dirrigeret shaping. Der er altså grænser for hvad jeg har tålmodighed til at frishape :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er Izzie dygtig :lun:

 

Linda; var gravhunden til dogdancing? Det er nu ret vildt!! Forresten - skal vi ikke snart se nye billeder af Kaos og måske lidt video??

 

Jette og Addi (gravhunden) er i klasse 3, hvis i søger på " Jette & Addi performing in the Individual Final at Nordics 2010"

 

Så kan i se hendes seneste program ;O)

 

/Carina

 

Jahhh, jeg elsker også Addi :hjerte: - Siri, hun blev nr. 3 i Freestyle til NM, total sejt gået af en lille gravbasse. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson kan en masse tricks (han er jo en lille freestyle-hund :engel:), men jeg ved ikke lige, hvilket er jeg synes er det sejeste. :hmm: Han kan hviske (sige en helt lav knurrelyd), det er sødt, i hvert fald. Et af de tricks, som andre folk altid synes er sejt, er når han går ind imellem mine ben, sætter forpoterne op på mine fødder og så går med fremad med poterne på fødderne, når jeg bevæger mig. Og så har han lige lært at gå baglæns i en bukkeposition, det synes jeg selv er ret sejt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson kan en masse tricks (han er jo en lille freestyle-hund :engel:), men jeg ved ikke lige, hvilket er jeg synes er det sejeste. :hmm: Han kan hviske (sige en helt lav knurrelyd), det er sødt, i hvert fald. Et af de tricks, som andre folk altid synes er sejt, er når han går ind imellem mine ben, sætter forpoterne op på mine fødder og så går med fremad med poterne på fødderne, når jeg bevæger mig. Og så har han lige lært at gå baglæns i en bukkeposition, det synes jeg selv er ret sejt. :-)

 

Det er sgu ret vildt at gå balæns i en bukkeposition - godt gået :5up:

Den med poterne på kan vi også - den er super sjov og god for koordinationsevnen (både min og hundens...):blink:

 

Det er lige gået op for mig, at de tricks jeg synes er allersjovest og vildest - det er de tricks, hvor hunden gør noget, som normalt er forbeholdt mennesker. Altså eks. står på skateboard, "læser", sjipper eller noget helt fjerde....

Altså de andre er også sjove, men måske er det bare fordi, at imponeringsværdien (ord opfundet til lejligheden) er større ved de andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh ha, sheila kan mange seje trick synes jeg selv:mrgreen: Feks har vi genindlært at sidde på ryggen som en rygsæk, men ellers er publikums favoritterne nok at hun kan bakke væk fra mig vende rundt og bakke tilbage og ind mellem min ben og så hendes "hvor er næsen" trick, hvor jeg først spørger hende hvor sheilas næse er og hun så tager en pote over næsen og dernæst spør hende hvor min næse er og hun så dutter min næse:lun:

 

Mysla sejeste trick er nok at hun kan se farlig ud på signal:lol:

 

Det sejeste jeg har set er svært for de kan ligeså vel være udførelsen af det der er imponerende. Men jeg synes det er vildt imponerende at se en hund lave "hestedressur" øvelser ved siden af ejer i samme takt:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg med - det hedder bare "rundt" herhjemme ;-) Jeg må så nok tilstå at jeg ved indlæring af denne øvelse brugte dirrigeret shaping. Der er altså grænser for hvad jeg har tålmodighed til at frishape :blink:

 

Det havde jeg faktisk heller ikke og det tog 1½ måned før han kunne det på signal - og det er stadig ikke heeeelt stabilt :oops:

 

Men træneren krævede simpelthen, at det skulle shapes :shock: Så måtte jeg jo, selvom jeg havde opgivet den på et tidligere tidspunkt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er Izzie dygtig :lun:

 

Linda; var gravhunden til dogdancing? Det er nu ret vildt!! Forresten - skal vi ikke snart se nye billeder af Kaos og måske lidt video??

 

Ja og gravhunden var fantastisk!!!! :mrgreen:

 

hehe vi ikke så dygtige endnu lille Kaos men han er super dygtig og kan mange af de der alm familiehunds færdigheder som er lidt kedelige og vise på film nok :mrgreen:

 

vi ikke nået så langt en del grundfærdigheder og så er det det :engel:

 

Men snart skal jeg nok få lavet nogle videos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at I er nogle helt vildt seje hundejerere...

 

Ville gerne kunne lære Otto en masse sjove ting... indtil videre er det mest sådan nogle "sådan laver man 10 nye smarte åbninger i mors nye Biotherm creme" tricks han kan...:stupid:

 

:sjov:

 

Vores shampooflasker, der selvfølgelig ligger på gulvet i brusekabinen (gør de ikke det alle steder :engel:) dem elsker Jessie simpelthen også og kan man nå at få det ud på tæppet, juhuu så er der fest :banan:

 

Jeg synes simpelthen I og jeres hunde er for seje :klap: - øj jeg aner ikke engang hvad shape betyder når man træner :stupid:

 

Jeg troede en golden var nem at lære ting, men Mille kan kun det basale, kom, sit, dæk, pote, på plads, bliv :-D hm, det er nok måske mere ejerens skyld end Milles - jeg kan ikke engang lære hende at trille rundt, hun er alt for fokuseret på godbidderne :damn:

 

Jeg har en enkelt gang prøvet at få hende til at zig-zagge ml mine ben, men hun gik på plads eller stak snuden ind mellem benet og tog guffen og gik så på plads :roll:

 

Jessie :lun: :lun: :lun: :lun: Hvis nu jeg sætter mig pænt og løfter poten helt op til hagen, får jeg så en godbid? :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt filkm ag vores sejeste tricks :mrgreen:

 

kiki med gemme sig tricket

 

[media]

[/media]

 

koda's danse trick skal lige ha filmet en nyere film denne her er i starten så han kan trippe ngoet længere nu

 

[media]

[/media]

 

ellers elsker jeg hans elefant her som hvalp og det gode ved den er at jeg kan ofverføre den til mange andre ting

 

[media]

[/media]

 

så har vi leget her til aften for kaos kan kun twiste af tricks og det ikke så sejt så vi var igang med at lære ham at gemme sig, hehe Koda er med på sidelinjien og ved godt det nok ikke lige er det bedste at belønne ham for at byde ind med adfærd når det ikke er hans tur men kan ikke lade være med det nuttede hovede :hjerte:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder lige og google på livet løs. Jeg prøver nemlig at finde de sejeste og sjoveste tricks man kan lære sin hund.

Så derfor vil jeg super gerne høre hvad I synes de sejeste tricks er? Hvad er det sejeste jeres hund kan og hvad er det sejeste I har set andre hunde lave?

 

Det sejeste Otto kan er nok at stå på skateboard.. og det sejeste jeg har set en hund lave... den skal jeg lige tænke lidt over ;-)

Hvor er det skønt med sådan en tråd:banan: Så kan man bare sidde og skrive ned, hvad man skal lave de næste par måneder:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at tænke på det sjoveste tricks, Sunny og Merlin kunne, var når man sagde "har du en loppe" så satte de sig og begyndte at loppe sig :cool:

 

Af andre ting man kan lære sin hund, at stable spande ind i hinanden eller lære dem at sætte ringe på en pyramide i rigtig rækkefølge , for derefter, at de selv skal pille dem af igen ;O)

 

/Carina

 

Jaaaa! Skulle lige til at skrive, at du havde glemt det :mrgreen: Det sejeste trick!

 

Robin kunne "I en skov en hytte lå...."

 

 

.... han lagde sig på "i en skov en hytte lå", kiggede til højre og venstre på "nissen ind af vindet så", lavede en twist på "haren kom på lette tå", trampede med forbenene på "bankede derpå", løftede en forpote på "nisse, hjælp mig i min nød", spillede død på "skyder jægeren er jeg død", kravlede under mine ben på "lille hare kom herind" og gav selvfølgelig pote på "ræk mig poten din"

 

Han kunne også hente øl i køleskabet :mrgreen:

 

Kimmis rullefald ser ganske spektakulært ud - men er ikke rigtig sejt, bare udtryk for, at hun ikke tænker sig om :roll:

 

Vilya kan sidde - længe - med hvad som helst i munden..... og spise med gaffel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja.... Robin kunne også stave sit navn (udvidet næseprøve med sådan nogle børne-bogstavklodser) og passe på de farlige dyr :cool: Han hentede så kun koen, grisen og hesten mellem sådan nogle plastik bondegårdsdyr - men lod løven, næsehornet og giraffen ligge.

 

Han kunne også gabe, når man spurgte om han var søvnig og så lægge sig til at sove (dæk med hovedet nede)....

 

Måske man skulle gå igang med de der tricks igen? Vilya og Kimmi kan jo ingenting :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at I er nogle helt vildt seje hundejerere...

 

Ville gerne kunne lære Otto en masse sjove ting... indtil videre er det mest sådan nogle "sådan laver man 10 nye smarte åbninger i mors nye Biotherm creme" tricks han kan...:stupid:

 

Det er dælme også et godt trick. Det tager jo evigheder at indlære. Jeg får ud fra at du har frishapet det... :mrgreen:

 

Min otto kan også nogle rigtig fine "frishapede" tricks som at spille vikingespil, tygge et hjul af græsslåmaskinen og hente et nedgravet ben på under 15 sekunder... dyyyygtig hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt filkm ag vores sejeste tricks :mrgreen:

 

Hold op hvor er de fine! Jeg er vild med Kikis "gem dig" tricks!! Så sødt.

Og er ham Kaos ikke bare vokset helt vanvittigt? Jeg synes han er blevet vildt stor!

 

 

De fleste kender nok denne, men jeg bare ELSKER den, så......enjoy!

 

[media]

[/media]

 

Den kendte jeg så ikke - det ser dælme godt ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa! Skulle lige til at skrive, at du havde glemt det :mrgreen: Det sejeste trick!

 

Robin kunne "I en skov en hytte lå...."

 

 

.... han lagde sig på "i en skov en hytte lå", kiggede til højre og venstre på "nissen ind af vindet så", lavede en twist på "haren kom på lette tå", trampede med forbenene på "bankede derpå", løftede en forpote på "nisse, hjælp mig i min nød", spillede død på "skyder jægeren er jeg død", kravlede under mine ben på "lille hare kom herind" og gav selvfølgelig pote på "ræk mig poten din"

 

Han kunne også hente øl i køleskabet :mrgreen:

 

Kimmis rullefald ser ganske spektakulært ud - men er ikke rigtig sejt, bare udtryk for, at hun ikke tænker sig om :roll:

 

Vilya kan sidde - længe - med hvad som helst i munden..... og spise med gaffel :blink:

 

 

Det er eddermanme godt nok et vildt trick - det er jo en milliard små tricks sat sammen. Det gad jeg godt have set!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja stor han er kæmpe :mrgreen: Han bliver nok lige så stor som koda han er oppe på de omkring 18 kg nu..... :shock:

 

18 kg :shock: Holy crap. Hvad vejer en voksen aussie? Han er da vel ikke mere end 5-6 måneder nu, er han?

 

altså han vejer jo det samme som Otto! Men han er tilgengæld ikke blevet mindre flot med alderen! Glæder mig til (snart... hentydning, hentydning) at se nye billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Robin kunne "I en skov en hytte lå...."

 

 

.... han lagde sig på "i en skov en hytte lå", kiggede til højre og venstre på "nissen ind af vindet så", lavede en twist på "haren kom på lette tå", trampede med forbenene på "bankede derpå", løftede en forpote på "nisse, hjælp mig i min nød", spillede død på "skyder jægeren er jeg død", kravlede under mine ben på "lille hare kom herind" og gav selvfølgelig pote på "ræk mig poten din"

 

Han kunne også hente øl i køleskabet :mrgreen:

 

 

Han var bare sådan en sej hund ;O)

 

Tror det ville vække lykke, hvis du også lærte dem at hente øl.... :klap:

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

18 kg :shock: Holy crap. Hvad vejer en voksen aussie? Han er da vel ikke mere end 5-6 måneder nu, er han?

 

altså han vejer jo det samme som Otto! Men han er tilgengæld ikke blevet mindre flot med alderen! Glæder mig til (snart... hentydning, hentydning) at se nye billeder!

 

Hehe det svinger rigtig meget Koda er stor men ikke for stor og han vejer 28-29 kg.

 

Kaos er 5 måneder ca. Så han bliver ikke så lille som først ventet men gør nu ingen ting så der bare mere at holde af :hjerte:

 

- eller bære på når han skal ind i bilen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er Gracies sejeste trick nok at at hun kan blive skudt, så hun falder om, men når hun ligger på gulvet og er død, tager hun poten op over øjnene og bliver genert.:mrgreen:

Hun har lært begge dele hver for sig, men har selv fundet på at sætte dem sammen. Skøre kræ.:mrgreen:

 

Jeg ved ikke hvad jeg synes der er det sejeste trick, og det er bestemt ikke blevet nemmere at finde ud af, efter at have kigget i denne tråd. Bliver virkelig imponeret over at læse, hvad de forskellige hunde kan.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

En anden ting i kan købe i legetøjsforretningerne, under babylegetøj, er sådan en kasse hvor man skal stoppe klodser i, man skal bare ramme firkant hullet med den firkantede klods og det runde hul med den runde klods osv - det er også sjovt at indlære.

 

Har ikke lige nogle billeder af det desværre.

/Carina, Bubben og Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

En anden ting i kan købe i legetøjsforretningerne, under babylegetøj, er sådan en kasse hvor man skal stoppe klodser i, man skal bare ramme firkant hullet med den firkantede klods og det runde hul med den runde klods osv - det er også sjovt at indlære.

 

 

Kom lige i tanke om lidt mere: samle puslespil - dem til babyer med en lille knop på, som skal ned i det rigtige hul.

 

Eller træbogstaver - lære dem at stave deres eget navn - tage de rigtige bogstaver.

/Carina, Bubdozeren og Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...