Hop til indhold

Vores første officielle træktur


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Lidt billedspam fra DM i Store Dyrehave :hjerte:

 

(Kopierede lige min tekst fra alt og intet): 6,7km på omkring en halv time, har ikke præcis tid, da rækkefølge - OG RUTE var blevet ændret da vi kom. Mén, af mystiske årsager farede jeg ikke engang vild, hvilket nogle af de ellers vante folk rent faktisk gjorde. Det var godt nok også en indviklet rute og slap af der var mange LANGE og frygtelig høje bakker... *forpustet*

 

Fik viklet træklinen ind i forhjulet på cykel 2 gange Det tager lidt tid at få viklet ud igen... Motor fik brændt alt for meget energi af før vi overhovedet skulle afsted, så han blev godt træt efter et par km., men vi klarede det - vi gennemførte - og jeg er SÅ stolt af min lille fræser :lun:

 

Ved mål linien gik Motor straks igang med at fange mus i en tilfrossen vandpyt, det brugte han lige en halv time på...

 

Ellers, af skægge ting, Motor pøllede 5 gange :shock::shock: Kun den ene gang under turen - udover det, ikke så længe efter vi var kommet, var han tydeligvis ret optaget af alt det der skete, så han tissede stående midt på stien, på alle 4 ben, det har jeg alligevel ikke set siden han var lillebitte :lol:

 

Psyrealistisk billede af et træ som er groet op af isen

e37a2040.jpg

 

Står og venter på at det er vores tur til at gøre klar, jeg har i dagens anledning valgt at tage en tønde indenunder min nummertrøje :mrgreen:

2dfc4ddd.jpg

 

Efter en lidt forvirrende start (Motor løb lige forbi en fotograf og sagde hej :mrgreen:) er vi afsted i fuld fart

76a051ce.jpg?t=1298739679

 

Ja ikke mine hunde, men SÅ fantastisk et billede

4567b748.jpg

 

Ingen billeder af at vi kom i mål, det var jo lidt kaos fordi Anders ikke var med, Anders skulle hjælpe vores trækdameven, så der var min kammerat henne, hun kørte så samtidigt med at jeg kom i mål.

Men her er en hund som får meeeeeget ros

56ca616c.jpg

 

Og prøver at få pusten hehe

0644d39b.jpg

 

Motor jagter mus, han kunne ikke få isen til at flække, så her prøver han at æde sig igennem i stedet for

a3f5c9e1.jpg

 

Meget træt hund på vej hjem

c81988e2.jpg

 

Faldet i søvn op af bagsædet :lun:

2bac4f48.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som en dejlig fantastisk dag. Er nysgerrig på hvad prøven gik ud på? Var det for at prøve det af, eller gjaldt det noget? Hvis du allerede har forklaret det i en tråd jeg ikke er faldet over, så link mig endelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som en dejlig fantastisk dag. Er nysgerrig på hvad prøven gik ud på? Var det for at prøve det af, eller gjaldt det noget? Hvis du allerede har forklaret det i en tråd jeg ikke er faldet over, så link mig endelig.

 

Uh ikke helt sikker på hvad du mener? Det var DM i Store Dyrehave, i slædehundeløb/træk (ja, jeg starter selvfølgelig til årets vigtigste begivenhed :mrgreen:).

 

Der var nok omkring 50 hunde som dystede i de forskellige klasser: velo-klasse (cykel), 2-hundespand, 4-hundespand og et enkelt eller to 6-hundespande.

 

Det fortsætter så i morgen, hvor der også bliver uddelt præmier, er ret sikker på at vi her ikke lige vinder noget i denne omgang ;-) Og lidt noget pis, vores lift er kaldt på job, men satser på at vi når at finde en chauffør :-/

 

Vi har lige købt vores egen vogn, så skal igang med at øve med den, men nu var jeg allerede meldt til i veloklasse, det kan ikke laves om i sidste øjeblik, og tror nu også at jeg synes, det var en rigtig fin måde at starte på.

Redigeret af Buddha
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Uh ikke helt sikker på hvad du mener? Det var DM i Store Dyrehave, i slædehundeløb/træk (ja, jeg starter selvfølgelig til årets vigtigste begivenhed :mrgreen:).

 

Der var nok omkring 50 hunde som dystede i de forskellige klasser: velo-klasse (cykel), 2-hundespand, 4-hundespand og et enkelt eller to 6-hundespande.

 

Vi har lige købt vores egen vogn, så skal igang med at øve med den, men nu var jeg allerede meldt til i veloklasse, det kan ikke laves om i sidste øjeblik, og tror nu også at jeg synes, det var en rigtig fin måde at starte på.

 

Men hvad nr. blev I så, hvor gode var I? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre endte det med at vi ikke kunne komme afsted i dag, men vores trækven fik 3. plads til trods for at hun OGSÅ havde line i hjulene igår, synes det er vildt flot :vinder:

 

Og så sendte hun mig dette, det var så da vi skulle afsted og Motor da syntes han skulle sige heeeej til hende :lol:

 

[ATTACH]39802[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre endte det med at vi ikke kunne komme afsted i dag, men vores trækven fik 3. plads til trods for at hun OGSÅ havde line i hjulene igår, synes det er vildt flot :vinder:

 

Og så sendte hun mig dette, det var så da vi skulle afsted og Motor da syntes han skulle sige heeeej til hende :lol:

 

[ATTACH]39802[/ATTACH]

 

Glade dreng. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...