Ascha Besvaret Marts 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 It's a gift Prøv om vedhæftede er bedre :ae: Eiiiiiii, Wauuuuuu :klap::klap::klap::klap::klap: (nynner): was blind, but now I see!!!!!! Helt ærligt, jeg skylder dig...... ja, det skal jeg lige bruge lidt tid til at finde ud af. :hmm: Ej, hvor er du bare en skat. Du har reddet et andet menneske fra den visse død, siger jeg dig. Og til jer andre der har været så søde at hjælpe mig: :kys::kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 :ae: Har det langt bedre nu. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Hvis hun kan åbne pdf'er, har jeg vedhæftet den i det format i et tidligere indlæg ......... Her kommer lige lidt flere Nej, jeg gider ikke lave noget på jobbet i dag HF ér trods alt sjovere :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Marts 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Og så er jeg så tilpas langsom, at jeg slet ikke nåede at fange Sonjas indlæg, før bagefter. Så jeg skylder også hende et eller andet,.... det er jo herligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Hvis hun kan åbne pdf'er, har jeg vedhæftet den i det format i et tidligere indlæg ......... Arh, det havde jeg slet ikke set. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Jo, for som Ascha siger, var der jo en artikel i det seneste nummer af Hunden med oversigt over top-20 racerne, styrdykkere og højdrespringere. Sådan en artikel bringer de jo hvert år, så vi kan se, at lab, schæfer og golden igen ligger som hhv. nr. 1, 2 og 3 med flest registreringer. :blink: Og Ascha siger så, at der i artiklen står, at man kan gå ind på DKK's hjemmeside (eller hundeweb?) og se alle tallene. Så den oversigt må jo være der et sted, selvom jeg heller ikke umiddelbart kan se den. Det er ikke på hundeweb; men på dkk's hjemmeside, søg på registreringstallene, så finder du PDF filerne Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet? Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret? Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Forstår ikke helt alligevel - hvorfor kan man ikke se hvor mange der er af en given race, samlet? Den starter i 2001, men der er vel hunde som er ældre end det, det er vel kun nye importerede og så hvalpe der er dem som bliver registreret? Og så er nogle vel døde, dem kan man heller ikke se? Fordi DKK ikke ved det, skulle jeg mene Når en hund går bort, skal man melde det til Hunderegistret. Det er relativt nyt, at man også kan melde det til DKK, og det gør folk vel kun, hvis de er medlem af DKK Jeg ved, at en af Jackis søstre er død men det er ikke registreret. Jeg var også længe om, ca. 1 år efter at muligheden blev tilgængelig online via hundeweb, at "dødmelde" Bondo, jeg kunne simpelhen ikke få mig til det, det var som at miste ham igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts