Aslan Skrevet Marts 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2011 Så er der lige et par billeder af bamsen Han er sååå hyggelig i dag, sådan rigtig lalleglad :hjerte: Kom vi skal lege Skulle vi ikke lege? Årh kom nuuuuuuuuuuu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvordan kan du dog stå for ham på det sidste billede, han er da alt for nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvordan kan du dog stå for ham på det sidste billede, han er da alt for nuser Begyndte også at lege med ham Verdensherredømmet røg dengang han lærte at kontrolere sine rynker og sine ansigtudtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Begyndte også at lege med ham Verdensherredømmet røg dengang han lærte at kontrolere sine rynker og sine ansigtudtryk Jeg tror også bare jeg havde givet op der, han er jo ikke til at stå for, og når man er så charmerende så må man godt beholde herredømmet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor er han bare kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 :hjerte::hjerte: hvor er han altså bare dejlig Sidder på arbejdet og kan lige pludselig ikke skjule, at jeg sidder her - for jeg begyndte bare at "smile i hele hovedet" da jeg så smukke Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Årh, det sidste billede af Aslan... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Årh da trak da lige smil hen over hele ansigtet her. Hvor er han dog charmerende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Aslan :hjerte::hjerte::hjerte: Smukkeste rynketrold ever! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Yndlings favorit suttekluden - lige ved hånden/munden... Jeg tror næsten, at han kommer til at savne den halskrave der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Yndlings favorit suttekluden - lige ved hånden/munden... Jeg tror næsten, at han kommer til at savne den halskrave der... Det der, det kan man definere som en klog hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Aslan's løftede øjenbryn er bare guld værd! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Yndlings favorit suttekluden - lige ved hånden/munden... Jeg tror næsten, at han kommer til at savne den halskrave der... Nååhr søde Otto Han lyder altså til at være en tapper lille én, der bare tager alt det her operations-halløj så flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Altså jeg er jo stadig lidt i tvivl om den stamtavle er HELT ægte...Synes det er som om at Qairo har lidt til fælles med et vist andet dyr..:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Altså jeg er jo stadig lidt i tvivl om den stamtavle er HELT ægte...Synes det er som om at Qairo har lidt til fælles med et vist andet dyr..:hmm: Jeg begynder at følge dig :hmm::hmm::hmm: Du må nok hellere betale mange penge for at få tetstet generne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Så ikke hvem af jer der lagde de voldklamme haj billeder ind, og har ikke tænkt mig at se dem igen! Men SKAM dig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Så ikke hvem af jer der lagde de voldklamme haj billeder ind, og har ikke tænkt mig at se dem igen! Men SKAM dig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Altså jeg er jo stadig lidt i tvivl om den stamtavle er HELT ægte...Synes det er som om at Qairo har lidt til fælles med et vist andet dyr..:hmm: Jeg ser helt klart noget haj/piatfiske-krydsning der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Så ikke hvem af jer der lagde de voldklamme haj billeder ind, og har ikke tænkt mig at se dem igen! Men SKAM dig!!! Ups den tager jeg på min kappe . Du får et billede hvor "hajen" er sød og træt efter hvalpe-narrestreger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Frøken Whipsy du ligger bare ALDRIG billeder ind af hajer igen uden at advar med STORE bogstaver! Men sød hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Izzie har fundet ud af at sofa ryggen er stor og hyggelig nok, og når man lægger der kan man være helt tæt på hyggen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst White Kiera Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Solskin, forår og weekend... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Vi har været på lege/trænetur i dag.. Luna synes Cookie var god at lege med, sårn lige kortvarigt: Wroooom: Strike a pose: Et forsøg på gruppebillede Og så lidt træningsbilleder af mig og Luna:lun: Og så vil jeg reddi gerne ha sårn en her:lun: Luna og Cookie får guffer:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Åhhhh.... Fangede lige et par dejlige billeder af Bamse Synes godt nok han er en helt vidunderlig smuk hund - Det fjæs kan man altså ikke andet end nyde at kigge på:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts