Therese Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Vi har været på lege/trænetur i dag.. Luna synes Cookie var god at lege med, sårn lige kortvarigt: Wroooom: Strike a pose: Et forsøg på gruppebillede Og så lidt træningsbilleder af mig og Luna:lun: Og så vil jeg reddi gerne ha sårn en her:lun: Luna og Cookie får guffer:engel: Som sædvanlig gode billeder :5up: Grinte lidt af border collien der rækker tunge på fællesbilledet.. Flab! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Som sædvanlig gode billeder :5up: Grinte lidt af border collien der rækker tunge på fællesbilledet.. Flab! Mange tak:-D Ja, Doggie var vist ikke helt med på at der skulle tages billede:lol: Jeg brugte også mange forsøg.. Enten smuttede Jazz (yderst til venstre i billedet) eller også kiggede de alle sammen den forkerte vej eller tågede totalt.. Det her var det heldigste:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Mange tak:-D Ja, Doggie var vist ikke helt med på at der skulle tages billede:lol: Jeg brugte også mange forsøg.. Enten smuttede Jazz (yderst til venstre i billedet) eller også kiggede de alle sammen den forkerte vej eller tågede totalt.. Det her var det heldigste:-D Haha - Synes det er et herligt billede Har kun 2 hunde og det er stadig ikke lykkes mig at få taget et rigtigt fællesbillede, ud over når de tilfældigvis er samme sted på samme tidspunkt Så misunder jer, jeres velopdragne hunde, der kan ligge stille længe nok til at tage bare ét billede :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Haha - Synes det er et herligt billede Har kun 2 hunde og det er stadig ikke lykkes mig at få taget et rigtigt fællesbillede, ud over når de tilfældigvis er samme sted på samme tidspunkt Så misunder jer, jeres velopdragne hunde, der kan ligge stille længe nok til at tage bare ét billede :klap: Hehe Luna kan sagtens.. Det er mere de 3 andre:lol: Men deres mor stod også liiige ved siden af.. Jazz, er kun 7 mdr gammel, så stadig en krudtugle:-D Sårn så hun ud i oktober:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Mange tak:-D Ja, Doggie var vist ikke helt med på at der skulle tages billede:lol: Jeg brugte også mange forsøg.. Enten smuttede Jazz (yderst til venstre i billedet) eller også kiggede de alle sammen den forkerte vej eller tågede totalt.. Det her var det heldigste:-D Ja så kan man jo godt leve med at en af dem rækker tunge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Vi har været på lege/trænetur i dag.. Luna synes Cookie var god at lege med, sårn lige kortvarigt: Wroooom: Strike a pose: Et forsøg på gruppebillede Og så lidt træningsbilleder af mig og Luna:lun: Og så vil jeg reddi gerne ha sårn en her:lun: Luna og Cookie får guffer:engel: Super fede billeder :5up: - som sædvanlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Duffy blev møghamrende beskidtaf gåturen i skoven idag, så det krævede altså lige et bad, hvilket ikke er hendes yndlings aktivitet.. Det færdige resultat efter vask, føntørring og frisering : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Duffy blev møghamrende beskidtaf gåturen i skoven idag, så det krævede altså lige et bad, hvilket ikke er hendes yndlings aktivitet.. Det færdige resultat efter vask, føntørring og frisering : hvor ER hun altså bare fiiin jeg savner den der lækre, brede, pelsede löwchenrøv :hjerte: (når i flytter til københavn, tror jeg, at du drømmer om et lille nebengeschäft som halfdans personlige groomer :slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 hvor ER hun altså bare fiiin jeg savner den der lækre, brede, pelsede löwchenrøv :hjerte: (når i flytter til københavn, tror jeg, at du drømmer om et lille nebengeschäft som halfdans personlige groomer :slem:) Taak Hun er også bare super dejlig blød nu, men hun har ikke tid til at nusse nu, har alt for travlt med det kødben hun lige har fået som belønning Haha, altså selve det at frisere er okay.. Men jeg synes virkelig det tager lang tid at bade og føntørre! -hvilket nok også er grunden til at hun sjældent kommer i bad Så hvis jeg kan nøjes med at frisere Halfdan, så kan vi godt lave en deal :blink: Dog indebærer aftalen at det er JER der flytter til Odense... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Taak Hun er også bare super dejlig blød nu, men hun har ikke tid til at nusse nu, har alt for travlt med det kødben hun lige har fået som belønning Haha, altså selve det at frisere er okay.. Men jeg synes virkelig det tager lang tid at bade og føntørre! -hvilket nok også er grunden til at hun sjældent kommer i bad Så hvis jeg kan nøjes med at frisere Halfdan, så kan vi godt lave en deal :blink: Dog indebærer aftalen at det er JER der flytter til Odense... da geht leider nicht! halfdan var i bad i denne uge - for første gang siden før jul (nok alligevel meget godt med den skamklipning ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Åhhhh.... Fangede lige et par dejlige billeder af Bamse Synes godt nok han er en helt vidunderlig smuk hund - Det fjæs kan man altså ikke andet end nyde at kigge på:hjerte: Enig :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 da geht leider nicht! halfdan var i bad i denne uge - for første gang siden før jul (nok alligevel meget godt med den skamklipning ) Hvis du er flov over det, så skal jeg vist også være det Her er det en tre måneder eller deromkring siden hun sidst var i bad -og hun har jo endda pænt meget mere pels end Halfdan.. Man skal jo nødigt overdrive det der vaskeri Tilgengæld får hun jævntlig fodbad i køkkenvasken -meget meget nemmere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 juuhuu, mega lækkert vejr og 3 timer på amager fælled med mand og halfdan, i den anledning hæmningsløs spam: halfdan legede lidt med min mand: og fandt en lækker hestepære: han havde i det hele taget en herresyg, fed griner på: vi så forresten også hjorte (altså vi som i mig og manden - halfdan så da ingenting ) og nu sover snuden så tungt i sofaen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Søde fine Halfemand:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Halfdan ser også ud til at have haft en dejlig dag Duffy synes snart I skal svinge forbi Odense og tage med en tur i skoven med os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Halfdan ser også ud til at have haft en dejlig dag Duffy synes snart I skal svinge forbi Odense og tage med en tur i skoven med os jeg sværger at han skraldergrinede hele turen - han var helt sådan :banan: næste gang vi kommer til odense (og det blir nok i pinsen - måske), skal vi nok svinge forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Lige lidt flere efter en laaaaang tur i skoven. Bamse var lidt træt og helt vildt kær bagefter Sker der noget derovre? Hmmm.... Vist ikke noget jeg gider rejse mig og undersøge Er lidt trææææ..... ZzzzzZzzzZzzzz Her er så lidt fra turen der gjorde ham så træt: Weeee.... Se mor, helt uden at røre jorden Ihhhh... Det er bare skide sjaaaaawt!!! Meget, meget hvide hunde Med sådan en turbo lillesøster, så bliver man altså træt af at prøve at holde hendes tempo Til sidst må Kaia da også få lov at overtage føringen... Man er jo ikke 1 år længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 juuhuu, mega lækkert vejr og 3 timer på amager fælled med mand og halfdan, i den anledning hæmningsløs spam: halfdan legede lidt med min mand: og fandt en lækker hestepære: han havde i det hele taget en herresyg, fed griner på: vi så forresten også hjorte (altså vi som i mig og manden - halfdan så da ingenting ) og nu sover snuden så tungt i sofaen: Halfdan. :hjerte::hjerte::hjerte: Men lækkert med det der hestepæreskæg, hva'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Han minder mig så meget om Tyson på det billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Halfdan. :hjerte::hjerte::hjerte: Men lækkert med det der hestepæreskæg, hva'? der er MANGE hestepærer på fælleden men ingen heste, tilsyneladende, i det hele taget ingen mennesker. meget mærkeligt med sådan et stort, tomt naturområde midt i byen, når man tænker på, hvordan hele indre by valfarter til dyrehaven i weekenden. og, bonus: med halfdans lange skæg har vi glæde af lortene resten af aftenen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 når man såen ser på halfdan, så kunne jeg godt tænke mig en løve til Aslan :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 når man såen ser på halfdan, så kunne jeg godt tænke mig en løve til Aslan :lun: ha, jeg tror også, at halfdan godt kunne tænke sig en aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Jeg kunne godt tænke mig en Aslan :hjerte: Og må sige, at jeg har det fint med at overlade verdensherredømmet til ham Hvor er dette dog en skøn tråd, så mange dejlige hunde på skønne billeder samlet et sted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Liva nyder foråret - naturligvis liggende i en vandpyt 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 haha Liva altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts