Hop til indhold

Marts Hunde 2011

Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi har været på lege/trænetur i dag..

Luna synes Cookie var god at lege med, sårn lige kortvarigt:

0503_4699.jpg

0503_4705.jpg

Wroooom:

0503_4701.jpg

Strike a pose:

0503_4706.jpg

Et forsøg på gruppebillede

0503_4744.jpg

Og så lidt træningsbilleder af mig og Luna:lun:

helle1.jpg

helle2.jpg

helle4.jpg

Og så vil jeg reddi gerne ha sårn en her:lun::lun:

helle10.jpg

helle11.jpg

Luna og Cookie får guffer:engel:

helle12.jpg

Som sædvanlig gode billeder :5up: Grinte lidt af border collien der rækker tunge på fællesbilledet.. Flab! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Som sædvanlig gode billeder :5up: Grinte lidt af border collien der rækker tunge på fællesbilledet.. Flab! :lol:

Mange tak:-D Ja, Doggie var vist ikke helt med på at der skulle tages billede:lol: Jeg brugte også mange forsøg.. Enten smuttede Jazz (yderst til venstre i billedet) eller også kiggede de alle sammen den forkerte vej eller tågede totalt.. Det her var det heldigste:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Mange tak:-D Ja, Doggie var vist ikke helt med på at der skulle tages billede:lol: Jeg brugte også mange forsøg.. Enten smuttede Jazz (yderst til venstre i billedet) eller også kiggede de alle sammen den forkerte vej eller tågede totalt.. Det her var det heldigste:-D

Haha - Synes det er et herligt billede :lun:

Har kun 2 hunde og det er stadig ikke lykkes mig at få taget et rigtigt fællesbillede, ud over når de tilfældigvis er samme sted på samme tidspunkt :engel:

Så misunder jer, jeres velopdragne hunde, der kan ligge stille længe nok til at tage bare ét billede :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha - Synes det er et herligt billede :lun:

Har kun 2 hunde og det er stadig ikke lykkes mig at få taget et rigtigt fællesbillede, ud over når de tilfældigvis er samme sted på samme tidspunkt :engel:

Så misunder jer, jeres velopdragne hunde, der kan ligge stille længe nok til at tage bare ét billede :klap:

Hehe Luna kan sagtens.. Det er mere de 3 andre:lol: Men deres mor stod også liiige ved siden af.. Jazz, er kun 7 mdr gammel, så stadig en krudtugle:-D

Sårn så hun ud i oktober:lun:

0910_3531.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så kan man jo godt leve med at en af dem rækker tunge :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på lege/trænetur i dag..

Luna synes Cookie var god at lege med, sårn lige kortvarigt:

0503_4699.jpg

0503_4705.jpg

Wroooom:

0503_4701.jpg

Strike a pose:

0503_4706.jpg

Et forsøg på gruppebillede

0503_4744.jpg

Og så lidt træningsbilleder af mig og Luna:lun:

helle1.jpg

helle2.jpg

helle4.jpg

Og så vil jeg reddi gerne ha sårn en her:lun::lun:

helle10.jpg

helle11.jpg

Luna og Cookie får guffer:engel:

helle12.jpg

Super fede billeder :5up: - som sædvanlig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Duffy blev møghamrende beskidtaf gåturen i skoven idag, så det krævede altså lige et bad, hvilket ikke er hendes yndlings aktivitet.. Det færdige resultat efter vask, føntørring og frisering :-D:

pho1.jpg

pho4.jpg

pho3.jpg

pho2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy blev møghamrende beskidtaf gåturen i skoven idag, så det krævede altså lige et bad, hvilket ikke er hendes yndlings aktivitet.. Det færdige resultat efter vask, føntørring og frisering :-D:

hvor ER hun altså bare fiiin :lun: jeg savner den der lækre, brede, pelsede löwchenrøv :hjerte: (når i flytter til københavn, tror jeg, at du drømmer om et lille nebengeschäft som halfdans personlige groomer :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
hvor ER hun altså bare fiiin :lun: jeg savner den der lækre, brede, pelsede löwchenrøv :hjerte: (når i flytter til københavn, tror jeg, at du drømmer om et lille nebengeschäft som halfdans personlige groomer :slem:)

Taak :genert: Hun er også bare super dejlig blød nu, men hun har ikke tid til at nusse nu, har alt for travlt med det kødben hun lige har fået som belønning :engel:

Haha, altså selve det at frisere er okay.. Men jeg synes virkelig det tager lang tid at bade og føntørre! -hvilket nok også er grunden til at hun sjældent kommer i bad :oops: Så hvis jeg kan nøjes med at frisere Halfdan, så kan vi godt lave en deal :blink: Dog indebærer aftalen at det er JER der flytter til Odense...

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak :genert: Hun er også bare super dejlig blød nu, men hun har ikke tid til at nusse nu, har alt for travlt med det kødben hun lige har fået som belønning :engel:

Haha, altså selve det at frisere er okay.. Men jeg synes virkelig det tager lang tid at bade og føntørre! -hvilket nok også er grunden til at hun sjældent kommer i bad :oops: Så hvis jeg kan nøjes med at frisere Halfdan, så kan vi godt lave en deal :blink: Dog indebærer aftalen at det er JER der flytter til Odense...

da geht leider nicht!

halfdan var i bad i denne uge - for første gang siden før jul :oops: (nok alligevel meget godt med den skamklipning :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
da geht leider nicht!

halfdan var i bad i denne uge - for første gang siden før jul :oops: (nok alligevel meget godt med den skamklipning :lol:)

Hvis du er flov over det, så skal jeg vist også være det :lol: Her er det en tre måneder eller deromkring siden hun sidst var i bad -og hun har jo endda pænt meget mere pels end Halfdan.. Man skal jo nødigt overdrive det der vaskeri :rolleyes:

Tilgengæld får hun jævntlig fodbad i køkkenvasken -meget meget nemmere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

juuhuu, mega lækkert vejr og 3 timer på amager fælled med mand og halfdan, i den anledning hæmningsløs spam:

IMG_3947.JPG

IMG_3874.JPG

IMG_3956.JPG

halfdan legede lidt med min mand:

IMG_3844.JPG

IMG_3846.JPG

IMG_3850.JPG

og fandt en lækker hestepære:

IMG_3868.JPG

han havde i det hele taget en herresyg, fed griner på:

IMG_3899.JPG

IMG_3904.JPG

IMG_3916.JPG

vi så forresten også hjorte (altså vi som i mig og manden - halfdan så da ingenting :lol:)

IMG_3885.JPG

og nu sover snuden så tungt i sofaen:

IMG_3977.JPG

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Lige lidt flere efter en laaaaang tur i skoven. Bamse var lidt træt og helt vildt kær bagefter :mrgreen:

Sker der noget derovre?

miss_menelli-albums-lidt-mere-bamse-picture20052-a.jpg

Hmmm.... Vist ikke noget jeg gider rejse mig og undersøge

miss_menelli-albums-lidt-mere-bamse-picture20053-a.jpg

Er lidt trææææ..... ZzzzzZzzzZzzzz

miss_menelli-albums-lidt-mere-bamse-picture20054-a.jpg

Her er så lidt fra turen der gjorde ham så træt:

Weeee.... Se mor, helt uden at røre jorden :mrgreen:

miss_menelli-albums-bamse-og-kaia-moments-picture20060-a.jpg

Ihhhh... Det er bare skide sjaaaaawt!!!

miss_menelli-albums-bamse-og-kaia-moments-picture20058-a.jpg

Meget, meget hvide hunde :shock:

miss_menelli-albums-bamse-og-kaia-moments-picture20057-a.jpg

Med sådan en turbo lillesøster, så bliver man altså træt af at prøve at holde hendes tempo :engel:

miss_menelli-albums-bamse-og-kaia-moments-picture20056-a.jpg

Til sidst må Kaia da også få lov at overtage føringen... Man er jo ikke 1 år længere :oops:

miss_menelli-albums-bamse-og-kaia-moments-picture20055-a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

juuhuu, mega lækkert vejr og 3 timer på amager fælled med mand og halfdan, i den anledning hæmningsløs spam:

IMG_3947.JPG

IMG_3874.JPG

IMG_3956.JPG

halfdan legede lidt med min mand:

IMG_3844.JPG

IMG_3846.JPG

IMG_3850.JPG

og fandt en lækker hestepære:

IMG_3868.JPG

han havde i det hele taget en herresyg, fed griner på:

IMG_3899.JPG

IMG_3904.JPG

IMG_3916.JPG

vi så forresten også hjorte (altså vi som i mig og manden - halfdan så da ingenting :lol:)

IMG_3885.JPG

og nu sover snuden så tungt i sofaen:

IMG_3977.JPG

Halfdan. :hjerte::hjerte::hjerte:

Men lækkert med det der hestepæreskæg, hva'? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halfdan. :hjerte::hjerte::hjerte:

Men lækkert med det der hestepæreskæg, hva'? :mrgreen:

der er MANGE hestepærer på fælleden :shock: men ingen heste, tilsyneladende, i det hele taget ingen mennesker. meget mærkeligt med sådan et stort, tomt naturområde midt i byen, når man tænker på, hvordan hele indre by valfarter til dyrehaven i weekenden.

og, bonus: med halfdans lange skæg har vi glæde af lortene resten af aftenen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Jeg kunne godt tænke mig en Aslan :hjerte:

Og må sige, at jeg har det fint med at overlade verdensherredømmet til ham :cool:

Hvor er dette dog en skøn tråd, så mange dejlige hunde på skønne billeder samlet et sted!

Link til indlæg
Del på andre sites