JeanetteH Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Tosse 1 og 2 aka Binka og Luna Mitte og hendes bold, som hun helt selv fandt i starten af turen Fiiin og meget stor bjæfferpige på 11 mdr, som vi mødte Tosse 1 og 2 leger, tosse 2 har Karina som back-up:engel: Meget sær hund:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Vi har også nydt forårsvejret i dag. Ca. 1 times leg med bl.a. grene & rådne æbler i haven blev det til. Sikke en forskel et par grader kan gøre ! Nu har jeg en træt og veltilpas whippet-hvalp i sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Tosse 1 og 2 aka Binka og Luna Mitte og hendes bold, som hun helt selv fandt i starten af turen Fiiin og meget stor bjæfferpige på 11 mdr, som vi mødte Wauw nogle gode billeder - farverne er super gode. Specielt de første er jeg helt vild med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Wauw nogle gode billeder - farverne er super gode. Specielt de første er jeg helt vild med Mange tak:-D Ja det var et lækker lys i dag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejlige billeder Elsker når der er forår, så tager i nemlig flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hygge: [ATTACH]39981[/ATTACH] Når nu jeg er syg og ikke er en døjt værd, ala ikke engang en gåtur. Så må man jo tage hundenes fælleskurv og et tæppe og sætte sig ud på plænen for bare at få et strejf af forår. Det var Nova heldigvis godt tilfreds med: [ATTACH]39982[/ATTACH] [ATTACH]39983[/ATTACH] [ATTACH]39984[/ATTACH] Dumle syntes dog der skulle ske lidt mere end det: [ATTACH]39985[/ATTACH] [ATTACH]39986[/ATTACH] [ATTACH]39987[/ATTACH] meen der var dog gode dufte i luften: [ATTACH]39988[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Iiihhh hvor var det skønt vejr i dag. Der var virkelig forår i luften.:banan: En hundepote.:hjerte: Køerne nød solen. Og fårene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Lidt billeder fra i dag - solskin og showvaskede samojeder - det råber jo på kameraet:lol: Og lidt kun af Joey her til sidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 hov jeg optog da en film af Izzie der gravede efter mus idag :hmm: måske jeg burde lægge den ind.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Lidt billeder fra i dag - solskin og showvaskede samojeder - det råber jo på kameraet:lol: Og lidt kun af Joey her til sidst. Sådan et par HVIDE lyn, blænder jo næsten i den spæde forårs sol, og flotte det er de sgu!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Lige et par billeder fra den anden morgen vejret var SÅ skønt at jerg altså ikke kunne gå ind at sove efter en nattevagt men skulle lige ned på marken og vi nød det alle 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Lidt billeder fra i dag - solskin og showvaskede samojeder - det råber jo på kameraet:lol: Og lidt kun af Joey her til sidst. Wow nogle lækre billeder, jeg er især vild med de første to. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Nova har fået ny taske... denne her: Transporttaske "Smart Trolley city" Først var jeg en anelse nervøs for om hun nu også kunne være i den... men så kom Nova og kiggede den... hoppede op og smed sig på ryggen i den så var jeg overbevist. Se... og man ligger godt: [ATTACH]40066[/ATTACH] Snusesnusesnuse: [ATTACH]40067[/ATTACH] og så kan man jo altid tage sig en lur når man er færdig med at udforske: [ATTACH]40068[/ATTACH] De to tossehoveder: [ATTACH]40069[/ATTACH] Man må jo hellere sørge for at alt er som det skal være: [ATTACH]40070[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 oooog lidt mere herfra... for det bedste ved at få sådan en ny taske er jo.... papkassen! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Kiki har haft besøg af furminatoren :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Kiki har haft besøg af furminatoren :slem: OMG, du har jo nærmest børstet mere pels af hende, end der er tilbage på kroppen af hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Kiki har haft besøg af furminatoren :slem: Wauw, imponerende hårpragt alligevel Jeg har også lige anskaffet en furminator, og var bange for Oskar ville blive skaldet, for der kom dælme meget hår af min bette hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 hehe en indrømmelse har puffet bunket lidt op så det sku se gigantisk voldsomt ud og så er det så løs uldent fra furminatoren så det ville ikke ha givet samme resultat hvis jeg bare havde taget billedet af hvor det blev samlet i en klump og faktisk kunne være i en frysepose Men var helt vildt at børste hende der blev nærmest bare flået hår af vi brugte en lille time på klip og børstning og hun er helt død nu min putte gris :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Som JeanetteH nævnte, var søndagen en tennisbold-dag for Misja :hjerte: Hun tullede rundt i hendes egen lille verden på det meste af turen Lalalaala la ♫ ♪ Uh! ♪♫ ♪ ♫ ♥ ♫ Dumdidadidaj ♫ ♪ ♫ ♥ Den stakkels tøs blev så tørstig at hun måtte gnave hul på isen for ikke at dø af tørst Det er altså MIN bold og jeg deler den ikke ♫ Grrr ♪ vrouf! ♫ ♫ Min, min, min, min...♫♫♫ Det er denne her lækre tingest vi snakker om :mums: Alle billeder er taget af JeanetteH og Belinda :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Som JeanetteH nævnte, var søndagen en tennisbold-dag for Misja :hjerte: Hun tullede rundt i hendes egen lille verden på det meste af turen Lalalaala la ♫ ♪ Uh! ♪♫ ♪ ♫ ♥ ♫ Dumdidadidaj ♫ ♪ ♫ ♥ Den stakkels tøs blev så tørstig at hun måtte gnave hul på isen for ikke at dø af tørst Det er altså MIN bold og jeg deler den ikke ♫ Grrr ♪ vrouf! ♫ ♫ Min, min, min, min...♫♫♫ Det er denne her lækre tingest vi snakker om :mums: Alle billeder er taget af JeanetteH og Belinda :banan: Mon man skulle sende nogle af alle aslans tennisbolde over til jer Dejlige billeder, smukke hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Kiki har haft besøg af furminatoren :slem: Vi skal også snart i gang med furminatoren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Mon man skulle sende nogle af alle aslans tennisbolde over til jer Dejlige billeder, smukke hund NAAAJ TAK!!! Her haves allerede en hel cykelkurv fuld af gamle, ulækre fundene tennisbolde som tøsen bare MÅTTE bære hele vejen hjem :stupid: Og taak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Altså det var jo meningen den der papkasse kun skulle være sjov en eftermiddag... nu tror jeg jeg får svært ved at få lov til at smide den ud [ATTACH]40147[/ATTACH] Både Dumle og Nova ligger allerede mere i den end de gør på puden når den bare ligger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Søster Lagkage, jeg har lige taget et billede til ære for dig :blink: Her har du et af Duffys brede Löwchen røv, beklager den dårlig mobil billede kvalitet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Søster Lagkage, jeg har lige taget et billede til ære for dig :blink: Her har du et af Duffys brede Löwchen røv, beklager den dårlig mobil billede kvalitet... :hjerte: hun er SÅ lækker - savner pels! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts