Gæst Findus Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 :hjerte: hun er SÅ lækker - savner pels! Hun har enorm bred røv på de billeder synes jeg... Tilgengæld slipper du for pelsplejen, jeg brugte pænt lang tid på at frisere hende sidst, da hun havde været i skoven... Hendes pels er simpelthen blevet magnet for grene, kviste, blade, græs osv -det er utroligt som alt bare suger sig fast.. Det blir skønno til sommer, når de der grønne klister kugler kommer :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Det blir skønno til sommer, når søster lagkage kommer med saksen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 :slem: Duffy skal løveklippes :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 :slem: Haha, in your dreams Duffy skal løveklippes :klap: No way! -og forresten så kan søster lagkage heller ikke finde ud af at løveklippe, -jeg kan højest ende med at få en skamferet hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 jeg kan højest ende med at få en skamferet hund and i know you want to (arj, hun er altså fin, og når du blir træt af pelseriet, ringer du bare :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 No way! -og forresten så kan søster lagkage heller ikke finde ud af at løveklippe, -jeg kan højest ende med at få en skamferet hund Jeg kan finde ud af at løveklippe, skal øve mig på to papser og en bastard, så du kan være nr 4 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg kan finde ud af at løveklippe, skal øve mig på to papser og en bastard, så du kan være nr 4 :klap: Nej tak, så vil jeg nu hellere foretrække en søster lagkage skamfering fremfor en løveklip -min hund er født med hår på numsen og det skal der ikke laves om på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Synes simpelthen det her billede er SÅ skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Haha, har lige forsøgt at tage et par selvportrætter sammen med Duffy, de blev alle totalt mislykket Duffy ligner én der er temmelig træt af tilværelsen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Haha, har lige forsøgt at tage et par selvportrætter sammen med Duffy, de blev alle totalt mislykket Duffy ligner én der er temmelig træt af tilværelsen... På billede nr. 1 er hun søøøøød. På billede nr. 2 ligner hun en, der tænker "hvem fanden er det kvindemenneske, og hvordan slipper jeg væk fra hende?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Haha, har lige forsøgt at tage et par selvportrætter sammen med Duffy, de blev alle totalt mislykket Duffy ligner én der er temmelig træt af tilværelsen... Jeg synes altså ikke hun ligner en der er træt af tilværelsen, ikke sammenlignet med Gracie der kan ligne en øreamputeret hund der står lige over for en aflivning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Synes simpelthen det her billede er SÅ skønt Det er også et af mine yndlings, hun var bare såå glad for den bold :hjerte: Og så er det super farver og et fedt lys der er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Dumle nyder tilværelsen: [ATTACH]40201[/ATTACH] Jeg forsøgte at tage nogle billeder af tossehovederne på vores tur i dag, men det var nærmest umuligt fordi 1.kameraet er bæ, 2.Både Nova og Dumle går i et med farverne nu, 3.lyset var ikke for godt og 4.kameraet er bæ (behøver jeg sige jeg ønsker mig et nyt kamera?). [ATTACH]40202[/ATTACH] [ATTACH]40203[/ATTACH] [ATTACH]40204[/ATTACH] [ATTACH]40205[/ATTACH] Dumle tager en slapper mens vi ventede på at en golden uden snor passerede på stien: [ATTACH]40206[/ATTACH] De to klamme tossedyr (vores bruseniche stinker stadig af kolort efter de absolut skulle på marken og rende ). [ATTACH]40207[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Vi har haft besøg af Qairos bror, Qadir, i dag samt hans "storebror" Jacko. Der var bare fuld fart frem...og så mega slappe af bagefter Qairo var ret så pinlig fordi han var liderbuks og hele tiden ville slikke Jacko's pistol :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 To tilfredse tosser efter en lang tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 "Årh hvaaad!?! smut, vi laver hemmelige ting!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Tror mine dyr prøver at fortælle mig at vi skal gå i seng snart...? Frostie må jo ikke lave noget som helst nu, og lyder livet som sofahund - bogstaveligt talt! Lui er jo også halvskadet, da han stadig ikke er helt 100 efter en revne i en knogle i foden. Så de to svæklinger ligger på hundesofaen ved siden af moar - Iso og lillemissen ligger og bobler i stuen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Vi har haft besøg af Qairos bror, Qadir, i dag samt hans "storebror" Jacko. Der var bare fuld fart frem...og så mega slappe af bagefter Qairo var ret så pinlig fordi han var liderbuks og hele tiden ville slikke Jacko's pistol :stupid: vi takker for vi må komme på besøg qadir var helt færdig igår og Jacko nød bare der var ro på hvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Vi har haft besøg af Qairos bror, Qadir, i dag samt hans "storebror" Jacko. Der var bare fuld fart frem...og så mega slappe af bagefter Qairo var ret så pinlig fordi han var liderbuks og hele tiden ville slikke Jacko's pistol :stupid: Det er da bare de SMUKKESTE hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 "hvad det?" "ka' du se, det jeg ser?" "en fasan mon?" "måske en kat?" :stupid::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Om 14dage bliver den gamle 10år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Vi havde jo supergodt vejr i går, omend lidt blæsende. Iso og jeg tog ud på træningspladsen og trænede lidt, sammen med veninden. Iso synes det er sååå sjovt, og løber glad med os begge. Bagefter fik Frostie en lille mini-tur på marken, hun er heldigvis fornuftig, og bevæger sig uden heftige bevægelser, så hun kunne løbe lidt løs og snuse rundt på egen hånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Dejlige billeder af tøserne, Anna:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts