guanomo Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Nååårh:lun: Og hvordan går det så for Cujo med at bummelumme med dækken på? Det går ikke godt nogle gange kommer det på dækkenet addd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Der er da ikke noget at sige til at damen flækker en tand:engel: [media]http://smg.photobucket.com/albums/v197/lunamus/Marts%202011/?action=view¤t=MOV01457.mp4[/media] Dullen i sin nye sele i den første morgensol:genert: Hvor selens farver dog klæder hende. Gracie har en sele magen til - i pink:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Så prøver jeg da bare noget andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Det går ikke godt nogle gange kommer det på dækkenet addd Adrk:lol: Hvor selens farver dog klæder hende. Gracie har en sele magen til - i pink:mrgreen: Ja den gør:lun: Jeg så en brun labber på "job", der havde en på og den matchede bare SÅ fint. Desværre synes jeg at spændet går på hendes (dårlige) albue:cry: Skal lige have tøserne i morgen til at tjekke efter... De kan se det bedre end jeg kan, når jeg går med hende, for hun har det med at klistre til mig, når hun fornemmer at jeg studerer hende:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Adrk:lol: Ja den gør:lun: Jeg så en brun labber på "job", der havde en på og den matchede bare SÅ fint. Desværre synes jeg at spændet går på hendes (dårlige) albue:cry: Skal lige have tøserne i morgen til at tjekke efter... De kan se det bedre end jeg kan, når jeg går med hende, for hun har det med at klistre til mig, når hun fornemmer at jeg studerer hende:lol: Nu har Gracie ingen dårlige albuer, men jeg har samme tanker omkring spændet. Når hun traver siger det nemlig "klik-klik"-lyde fra spændet, og jeg er ret sikker på at det er fordi hendes albue rammer spændet. Jeg har også selen der er et nr. mindre. Der rammer hun ikke spændet, men jeg synes bryststykket er for kort, så selen sidder for tæt på albuerne. Det er ellers en lækker sele, der passer hende perfeekt i den str. jeg har nu, men det med spændet bekymrer mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Nu har Gracie ingen dårlige albuer, men jeg har samme tanker omkring spændet. Når hun traver siger det nemlig "klik-klik"-lyde fra spændet, og jeg er ret sikker på at det er fordi hendes albue rammer spændet. Jeg har også selen der er et nr. mindre. Der rammer hun ikke spændet, men jeg synes bryststykket er for kort, så selen sidder for tæt på albuerne. Det er ellers en lækker sele, der passer hende perfeekt i den str. jeg har nu, men det med spændet bekymrer mig. Jeg har en str 90 og en str 100 og jeg synes hun går på med albuen på dem begge to:???: Ærgrer mig over at jeg ikke fik prøvet y-selen inden jeg købte nr 2. Men det er typisk mig:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Jeg har en str 90 og en str 100 og jeg synes hun går på med albuen på dem begge to:???: Ærgrer mig over at jeg ikke fik prøvet y-selen inden jeg købte nr 2. Men det er typisk mig:cry: Ja det er også ærgeligt :blink: Altså ud fra billedet, kunne hun under alle omstændigheder ikke have haft den større, for så ville den sidde for langt nede foran. Misjas går også lidt ind på albuen, men i alle årene har det aldrig generet hende og har heller aldrig lavet slid og hendes måtte - i forhold til forstykket - egentlig gerne have været nr. mindre. Kig på skippers sele, sådan børe bryststykket egenlig sidde...måske liiige et par cm. længere nede for ikke at sidde i struben, men ellers ser den fin ud... Men ja, lad os kigge på det i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ja det er også ærgeligt :blink: Altså ud fra billedet, kunne hun under alle omstændigheder ikke have haft den større, for så ville den sidde for langt nede foran. Misjas går også lidt ind på albuen, men i alle årene har det aldrig generet hende og har heller aldrig lavet slid og hendes måtte - i forhold til forstykket - egentlig gerne have været nr. mindre. Kig på skippers sele, sådan børe bryststykket egenlig sidde...måske liiige et par cm. længere nede for ikke at sidde i struben, men ellers ser den fin ud... Men ja, lad os kigge på det i morgen Det er hendes dårlige albue, men jeg ved ikke, om det bare er noget jeg ser.. Så nu kan du og B se på det i morgen:-D Og så får Lea lov til at mærke efter og se hende også, på mandag, når vi alligevel skal til massage. Det er vist stadig lyst nok til at vi kan nå at trave lidt frem og tilbage på gårdspladsen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Det er hendes dårlige albue, men jeg ved ikke, om det bare er noget jeg ser.. Så nu kan du og B se på det i morgen:-D Og så får Lea lov til at mærke efter og se hende også, på mandag, når vi alligevel skal til massage. Det er vist stadig lyst nok til at vi kan nå at trave lidt frem og tilbage på gårdspladsen:-D Jeg er spændt på hvad I finder ud af. Hende nede i dyrehandleren siger den skal sidde 3 cm bag albuen, og det passer på den nye sele jeg har. Nu bruger jeg jo selen til cykling, og der er det vigtigt for mig at hun kan strække ud (få skuldrene frem) uden at føle sig hæmmet i sine bevægelser fordi bryststykket er for kort og får selen til at sidde på tæt på albuen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Qairo fandt en dunhammer i dag :klap: Efter turen i var både ejer & hund godt trætte og havde brug for en lille eftermiddagslur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Izzie er klisterhunden :hjerte: og det er bare SÅÅÅ mega hygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Mors syge hund putter op teressen. :sove:Smilla er indimellem en gø-pestilens i haven af folk, der går forbi. Så nogle forbipasserende fristes nok til at tænke at, ''der ligger den irriterende møg-forkældede tæppetisser pakket ind i vat...'' Ellers bare hyggebilleder. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 yndigeste møgforkælede tæppetisser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 yndigeste møgforkælede tæppetisser :hjerte: Tak :kys: Ja - dét er hun!!! :hjerte: Men alt det andet har hun ikke været så heldig med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Mors syge hund putter op teressen. :sove:Smilla er indimellem en gø-pestilens i haven af folk, der går forbi. Så nogle forbipasserende fristes nok til at tænke at, ''der ligger den irriterende møg-forkældede tæppetisser pakket ind i vat...'' Ellers bare hyggebilleder. Hvad fejler Smilla? Det er da gået hen over hovedet på mig. Hvor er du i øvrigt smuk!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvad fejler Smilla? Det er da gået hen over hovedet på mig. Hvor er du i øvrigt smuk!! Hun har tørre øjne/ kronisk hornhindebetændelse og skal have medicin 2 gange dgl resten af hendes dage. Medicinen har en træls bivirkning (kvalme) og jeg frygter lidt den mister sin effekt fordi nogle gange er hendes ene øje halvlukket og meget irriteret. Hvis øjnene tørrer ud bliver hun blind. Så har hun fået fjernet begge analkirtler fordi hendes analsekret er for tykt til at passere igennem analkirtlerne. (Det er selvfølgelig ikke så slemt nu længere). Det værste er nok de tilbagevendende halt-problemer (cirka én gang hver halve år opstår det ud af det blå ) som vi ikke kan finde ud af, hvor stammer fra. Hun har fået taget en masse billeder og i næste uge skal hun have foretaget en kikkertundersøgelse.. Hun er et skravl ligesom sin mor (mig). Til det sidste: Neej! Dét mener du ikke.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Årh, stakkels Smilla. Er det med øjnene noget CKC'er har tendens til? Anede virkelig ikke, at hun havde alle de problemer - jeg må se at følge lidt bedre med. Og jo - DET mener jeg helt sikkert. Men jeg er altså gift. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Årh, stakkels Smilla. Er det med øjnene noget CKC'er har tendens til? Anede virkelig ikke, at hun havde alle de problemer - jeg må se at følge lidt bedre med. Og jo - DET mener jeg helt sikkert. Men jeg er altså gift. Ja, mange af de små selskabshunde med store øjne er desværre disponerede. Nah, men jeg synes også hun har haft det rimelig godt i en periode, så har måske ikke beklaget mig så meget.. Men nu hvor hun er i løbetid og er halt (det ene med det andet) så synes jeg godt nok hun er et bette skravl... Det var ellers ærgeligt, mener ellers du ser brand godt ud... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Dumle på tur med pind: [ATTACH]40514[/ATTACH] Vi var ude og lede efter forsvundne hunde i Silkeborg/Ry igår. På vejen fandt vi et udkigstårn, hvor vi satte os op og fik noget the, samt holdte øje med om hundene skulle komme forbi (vi så desværre kun rådyr og ræve). Nova nød også udsigten: [ATTACH]40515[/ATTACH] [ATTACH]40516[/ATTACH] og så kunne man jo lige tage sig en slapper: [ATTACH]40517[/ATTACH] Dumle 4år og glad: [ATTACH]40518[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Der kommer lige et af min forårs Dumle også :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Idag cyklede vi ud til Hollufgård og gik en tur : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Idag cyklede vi ud til Hollufgård og gik en tur : Hvor ser det ud til at have været en fantastisk tur for påde Findus og forældre. :hjerte: Vi snakkede lige om idag, at vi sådan savnede den slags ture nu hvor Smilla er halt (men hun kører bare for meget op lige nu). Hvad er Hollufgård? Og den sofa ser godt nok næsten helt ægte ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Idag cyklede vi ud til Hollufgård og gik en tur : Årh der har jeg aldrig været, men det skal jeg da huske til en dag med godt vejr :5up: Fiiine duffy billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 (rettet) Luna har været på legetur med Misja og Binka.. Billederne er taget af Belinda, Binka's mor Her er lidt legebilleder:lun: Redigeret Marts 20, 2011 af JeanetteH 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Her er også lige en video fra vores tur, hvor Duffy leger "find pinden" -dog glemmer hun at aflevere den igen [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts