FrkSmilla Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Her er også lige en video fra vores tur, hvor Duffy leger "find pinden" -dog glemmer hun at aflevere den igen [media] [/media] Godt næsearbejde. Hvor er han sød og vims. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Her er også lige en video fra vores tur, hvor Duffy leger "find pinden" -dog glemmer hun at aflevere den igen [media] [/media] hun er helt klart kvikkere end sin storebror, den der leg er det aldrig lykkedes ham at lære, selv om jeg jævnligt forsøger (og hvor er hun i øvrigt fin!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Godt næsearbejde. Hvor er hun sød og vims. :hjerte: hun er helt klart kvikkere end sin storebror, den der leg er det aldrig lykkedes ham at lære, selv om jeg jævnligt forsøger (og hvor er hun i øvrigt fin!) Tak skal I have.. Er også selv lidt stolt af hende, for det var sådan lidt tilfældigt, at jeg fandt ud af, at hun godt kunne snuse sig frem til den rigtige pind Hun elsker at lege kasteleg med pinde når vi går tur, og indimellem er hun også sød at aflevere den igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Mors syge hund putter op teressen. :sove:Smilla er indimellem en gø-pestilens i haven af folk, der går forbi. Så nogle forbipasserende fristes nok til at tænke at, ''der ligger den irriterende møg-forkældede tæppetisser pakket ind i vat...'' Ellers bare hyggebilleder. Nårhhh, søde pus. Men hvorfor kan jeg ikke se det billede af dig, der bliver nævnt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nårhhh, søde pus. Men hvorfor kan jeg ikke se det billede af dig, der bliver nævnt? :hmm: Tak. :kys: Det er fordi der er problemer med serveren og jeg kan ikke ''kontrollere'' mine billeder. Derfor har jeg bedt admin slette det.. Fremover vil jeg uploade og linke the photobucket som jeg kan se, der er mange der også gør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Han kan godt være sød nogle gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Nu håber jeg, at jeg har fundet ud af, hvordan skidtet virker Jeg vil nemlig gerne have lov at præsentere Buddy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Ej, han ser da ikke tyk ud, bare lidt pelset. Og de øjne altså. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Ej, han ser da ikke tyk ud, bare lidt pelset. Og de øjne altså. :hjerte: Helt enig! Han kan jo ikke hedde andet, vel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Så er det vist tid til lidt Bamse-spam igen Vi har været ude og nyde aften solen i dag - Hold da op hvor han bare synes det var skønt ikke at have den lille fredsforstyrrer med på slæb. Er lidt ærgerlig over, at han lige har fået stillet sig, så han ser tyk ud på det billede hvor han står op - For han har lige ramt sin idealvægt og er i super duper, tip top form.... Men han er lidt lækker alligevel Han ser ikke tyk ud, bare smuk. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Frk Fluff forsøger at fortælle mig, at hun ikke gider gå den vej, jeg havde tænkt mig: Lidt tænksom:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Gammel og grå.. med forårs kuller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Back to back.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Back to back.. Det er da max. hygge! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Havde lovet Tonks nogle billeder af Novas nye halsbånd. Nu var lyset endelig til det, bare ærgerligt kameraet er elendigt, men her er lidt: [ATTACH]40626[/ATTACH] [ATTACH]40627[/ATTACH] [ATTACH]40628[/ATTACH] Nova med pivdyr: [ATTACH]40629[/ATTACH] [ATTACH]40630[/ATTACH] Dumle hygger med rotten og nyder forårssolen: [ATTACH]40631[/ATTACH] [ATTACH]40632[/ATTACH] [ATTACH]40633[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Så, nu er det ENDELIG min tur til at lægge nogen billeder ind :blink: Jeg kunne virkelig ikke finde ud af at overføre dem, før nu. Men her er så lidt blandede billeder fra igår og idag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Havde lovet Tonks nogle billeder af Novas nye halsbånd. Nu var lyset endelig til det, bare ærgerligt kameraet er elendigt, men her er lidt:[ATTACH]40626[/ATTACH] [ATTACH]40627[/ATTACH] Hvor er det fint er det lyseblåt? eller er det lyset? Eeelsker lyseblå :hjerte: Og sikke en fin rotte Izzie har også sådan en! Den er guld værd :klap: Så, nu er det ENDELIG min tur til at lægge nogen billeder ind :blink:Jeg kunne virkelig ikke finde ud af at overføre dem, før nu. Men her er så lidt blandede billeder fra igår og idag :blink: Smukheds uldtot altså :hjerte: Og kan vi SÅ lige få nogen flere tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hvor er det fint er det lyseblåt? eller er det lyset? Eeelsker lyseblå :hjerte: Og sikke en fin rotte Izzie har også sådan en! Den er guld værd :klap: Smukheds uldtot altså :hjerte: Og kan vi SÅ lige få nogen flere tak! Nej sådan ser det ud, det er lyseblåt og fint Den er nemlig bare guld værd. Begge hunde er vilde med den. Den har dog mistet en lille smule værdi ved Nova efter hun punkterede den så den ikke længere piver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Nej sådan ser det ud, det er lyseblåt og fint Den er nemlig bare guld værd. Begge hunde er vilde med den. Den har dog mistet en lille smule værdi ved Nova efter hun punkterede den så den ikke længere piver Smukt! :hjerte: Izzie har også et lyseblåt et, med et smukt lyserødt tegn Haha stakkels Nova :ae: Pivet KAN erstattes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 I skal da ikke snydes for smukke Ronja, bare fordi I ikke kan se mine face billeder Her er hun, smuuuuuuk En dejlig forårsdag :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2011 Så smuk hende Ronja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Fik lige lyst til at lege lidt med billeder, vil lige dele dem med Jer. At savne sine hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Hundene ser ikke for smarte ud pt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 hihi Thayson :klap: Elsker når de stikker hele fjæset ned i et hul :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts