tjikson Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Det gør han tit Man er vel ikk halv gravhund for ingenting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så er der lige et par billeder af bamsen Han er sååå hyggelig i dag, sådan rigtig lalleglad :hjerte: Kom vi skal lege Skulle vi ikke lege? Årh kom nuuuuuuuuuuu kæft han er bare for cute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Snuske-Motor spam - vi var et nyt, dejligt øde sted henne i dag, det var sårhh hyggeligt. Woohooow, det lange ben foran Spææændende Mere spændende LAALALALA LAAAAA - og skulle vi videre?? Wromn wromn, jeg løber SÅ hurtigt Og..... så smed han sig pludselig bare ned Ihh hihihi Kææl mig på maven, jeg er søøøød, kæl mig nu ..please? Mmh, perfect spot Blaaaah blabla bla bla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg ønsker mig altså en Motor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg vil gerne dele lidt billeder fra i lørdags, hvor jeg havde fødselsdag og vejret var pragtfuldt. Inden aftensmaden gik min mor og jeg en tur med hundene, imens solen gik ned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så vil jeg lige forsøge at vise billeder af min dejlige Hector. Han er nu 14 uger og jeg er ikke mindre forelsket i ham som tiden går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så vil jeg lige forsøge at vise billeder af min dejlige Hector. Han er nu 14 uger og jeg er ikke mindre forelsket i ham som tiden går SÅ nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Motor Smuksak :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Så vil jeg lige forsøge at vise billeder af min dejlige Hector. Han er nu 14 uger og jeg er ikke mindre forelsket i ham som tiden går For pokker da!! Han er bare helt ekstremt nuttet.:lun: Åååhhhh hvor bliver jeg hvalpeskruk.:hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg ønsker mig altså en Motor :hjerte: Han er sørme også sød Og overlever ret meget på engle-ansigtet Sikke en lille nuller du har!! Totalt kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 lidt af halfdan og et par yndlingsvenner: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 hov, og et par der gemte sig i kameraet. virkelig noller hund: begejstret hund der sniffer til aftenens fangst, hjemmebragt hele vejen fra parken: sødhedshund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 haha Søster lagkage du fanger bare Halfdan på de HELT rigtige tidspunkter :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Det er jo efterhånden lang tid siden, Buddy har ført sig frem her på HF, så for dem der ikke har kunne følge med på FB, så kommer her et par dugfriske billeder af herren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Buddy:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 [ATTACH]40817[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 I skal da ikke snydes for smukke Ronja, bare fordi I ikke kan se mine face billeder Her er hun, smuuuuuuk En dejlig forårsdag :hjerte: Smukke Ronja :hjerte: Du skal altså sende et af dem ind til den her konkurrence Fotokonkurrence - indsend det bedste foto af din forårshund | Hundenyheder | Nyheder og tips til hundeejere og andre hundeinteresserede psst stemmer på billed nr. 2 det rigtig smukt og har en anderledes vinkel:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Så vil jeg lige forsøge at vise billeder af min dejlige Hector. Han er nu 14 uger og jeg er ikke mindre forelsket i ham som tiden går så der intet mere nuttet:lun: pjuskehvalp med krølle på halen så jeg solgt:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Smukke Ronja :hjerte: Du skal altså sende et af dem ind til den her konkurrence Fotokonkurrence - indsend det bedste foto af din forårshund | Hundenyheder | Nyheder og tips til hundeejere og andre hundeinteresserede psst stemmer på billed nr. 2 det rigtig smukt og har en anderledes vinkel:mrgreen: Tak for tippet! :kys: Det vil jeg gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 hov, og et par der gemte sig i kameraet. virkelig noller hund: Totalt yndlingsbillede af Halfdan, jeg er vild med det pjuskede ansigt :hjerte: Ps. Hvis du kan klippe Duffys fjæs så hun kommer til at se sådan ud, så må du gerne tage saksen med, når du kommer på besøg :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Dumle var med på besøg ved mine forældre i dag. Efter middagsmad tog vi en god gåtur. På vejen mødte vi først en lille cairn hvalp der kunne rende gennem hegnet. Dumle blev overlykkelig men ejeren kom dog hurtigt og hentede den igen. Så mødte vi en ridgeback tæve han fik lov til at rende med. Hun rendte så stærkt og Dumle var ret sur over ikke at kunne følge med, men hun fortsatte bare, så til sidst måtte Dumle give op. Hun var på vej i løbetid, så Dumle var godt interesseret, men damen forstod at sige fra På vej hjem måtte vi hjem og aflevere en lille cairn hvalp 4gange. Jeg tror Dumle var meget skuffet over at vi ikke bare tog den med hjem og hvalpen var da også meget insisterende Lidt billeder fra i dag: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Dumle var med på besøg ved mine forældre i dag. Efter middagsmad tog vi en god gåtur. På vejen mødte vi først en lille cairn hvalp der kunne rende gennem hegnet. Dumle blev overlykkelig men ejeren kom dog hurtigt og hentede den igen. Så mødte vi en ridgeback tæve han fik lov til at rende med. Hun rendte så stærkt og Dumle var ret sur over ikke at kunne følge med, men hun fortsatte bare, så til sidst måtte Dumle give op. Hun var på vej i løbetid, så Dumle var godt interesseret, men damen forstod at sige fra På vej hjem måtte vi hjem og aflevere en lille cairn hvalp 4gange. Jeg tror Dumle var meget skuffet over at vi ikke bare tog den med hjem og hvalpen var da også meget insisterende Lidt billeder fra i dag: Nåååårh :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Er det et fåreskind, der ligger ved siden af mig i sofaen? Nej, det er en Lumihund. [ATTACH]40834[/ATTACH] [ATTACH]40835[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Er det et fåreskind, der ligger ved siden af mig i sofaen? Nej, det er en Lumihund. [ATTACH]40834[/ATTACH] [ATTACH]40835[/ATTACH] Hvor sødt. Ser hyggeligt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Vi har været til hvalpetræf med de andre rollinger fra kuldet. Det var bare skønt at se dem lege sammen. Endnu engang kan jeg konkludere at jeg har fået kuldets liderbuks :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts