Hop til indhold

Marts Hunde 2011

Aslan
 Share

Recommended Posts

• Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Advantage
Så er der lige et par billeder af bamsen :lun:

Han er sååå hyggelig i dag, sådan rigtig lalleglad :hjerte:

Kom vi skal lege

aslan-albums-div-picture19983-img-1435.jpg

Skulle vi ikke lege?

aslan-albums-div-picture19981-img-1441.jpg

Årh kom nuuuuuuuuuuu

aslan-albums-div-picture19982-img-1438.jpg

kæft han er bare for cute :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Snuske-Motor spam - vi var et nyt, dejligt øde sted henne i dag, det var sårhh hyggeligt.

Woohooow, det lange ben foran

b1862562.jpg

Spææændende

d144c8bf.jpg

Mere spændende

ed1a746e.jpg

LAALALALA LAAAAA - og skulle vi videre??

1f6990a4.jpg

:engel:

8aee3f69.jpg

Wromn wromn, jeg løber SÅ hurtigt

8575e4ba.jpg

Og..... så smed han sig pludselig bare ned :lol:

b4701452.jpg

Ihh hihihi

33c10e2c.jpg

Kææl mig på maven, jeg er søøøød, kæl mig nu

cdb95d59.jpg

..please?

f56958de.jpg

Mmh, perfect spot

e5e62f03.jpg

5b4eddf0.jpg

3c25f5bc.jpg

Blaaaah blabla bla bla :mrgreen:

5af73779.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Det er jo efterhånden lang tid siden, Buddy har ført sig frem her på HF, så for dem der ikke har kunne følge med på FB, så kommer her et par dugfriske billeder af herren :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal da ikke snydes for smukke Ronja, bare fordi I ikke kan se mine face billeder :mrgreen:

Her er hun, smuuuuuuk :lun:

En dejlig forårsdag :hjerte:

Smukke Ronja :hjerte:

Du skal altså sende et af dem ind til den her konkurrence Fotokonkurrence - indsend det bedste foto af din forårshund | Hundenyheder | Nyheder og tips til hundeejere og andre hundeinteresserede

psst stemmer på billed nr. 2 det rigtig smukt og har en anderledes vinkel:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Ronja :hjerte:

Du skal altså sende et af dem ind til den her konkurrence Fotokonkurrence - indsend det bedste foto af din forårshund | Hundenyheder | Nyheder og tips til hundeejere og andre hundeinteresserede

psst stemmer på billed nr. 2 det rigtig smukt og har en anderledes vinkel:mrgreen:

Tak for tippet! :kys:

Det vil jeg gøre :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hov, og et par der gemte sig i kameraet. virkelig noller hund:

IMG_3783.JPG

Totalt yndlingsbillede af Halfdan, jeg er vild med det pjuskede ansigt :hjerte:

Ps. Hvis du kan klippe Duffys fjæs så hun kommer til at se sådan ud, så må du gerne tage saksen med, når du kommer på besøg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle var med på besøg ved mine forældre i dag. Efter middagsmad tog vi en god gåtur. På vejen mødte vi først en lille cairn hvalp der kunne rende gennem hegnet. Dumle blev overlykkelig :lol: men ejeren kom dog hurtigt og hentede den igen.

Så mødte vi en ridgeback tæve han fik lov til at rende med. Hun rendte så stærkt og Dumle var ret sur over ikke at kunne følge med, men hun fortsatte bare, så til sidst måtte Dumle give op. Hun var på vej i løbetid, så Dumle var godt interesseret, men damen forstod at sige fra :lol:

På vej hjem måtte vi hjem og aflevere en lille cairn hvalp 4gange. Jeg tror Dumle var meget skuffet over at vi ikke bare tog den med hjem og hvalpen var da også meget insisterende :lol::lun:

Lidt billeder fra i dag:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Dumle var med på besøg ved mine forældre i dag. Efter middagsmad tog vi en god gåtur. På vejen mødte vi først en lille cairn hvalp der kunne rende gennem hegnet. Dumle blev overlykkelig :lol: men ejeren kom dog hurtigt og hentede den igen.

Så mødte vi en ridgeback tæve han fik lov til at rende med. Hun rendte så stærkt og Dumle var ret sur over ikke at kunne følge med, men hun fortsatte bare, så til sidst måtte Dumle give op. Hun var på vej i løbetid, så Dumle var godt interesseret, men damen forstod at sige fra :lol:

På vej hjem måtte vi hjem og aflevere en lille cairn hvalp 4gange. Jeg tror Dumle var meget skuffet over at vi ikke bare tog den med hjem og hvalpen var da også meget insisterende :lol::lun:

Lidt billeder fra i dag:

Nåååårh :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Vi har været til hvalpetræf med de andre rollinger fra kuldet. Det var bare skønt at se dem lege sammen. Endnu engang kan jeg konkludere at jeg har fået kuldets liderbuks :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites