Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Vi har været til hvalpetræf med de andre rollinger fra kuldet. Det var bare skønt at se dem lege sammen. Endnu engang kan jeg konkludere at jeg har fået kuldets liderbuks :stupid: Ej, hvor ser det dog skønt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Totalt yndlingsbillede af Halfdan, jeg er vild med det pjuskede ansigt :hjerte: Ps. Hvis du kan klippe Duffys fjæs så hun kommer til at se sådan ud, så må du gerne tage saksen med, når du kommer på besøg :blink: jeg kan ikke love noget, men jeg gør gerne et ærligt forsøg (det vokser jo ud igen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Tak for tippet! :kys: Det vil jeg gøre Har jeg også gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Vi har været til hvalpetræf med de andre rollinger fra kuldet. Det var bare skønt at se dem lege sammen. Endnu engang kan jeg konkludere at jeg har fået kuldets liderbuks :stupid: Hvor er de bare alt, alt for dejlige Ser ud til de hyggede sig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Er det et fåreskind, der ligger ved siden af mig i sofaen? Nej, det er en Lumihund. [ATTACH]40834[/ATTACH] [ATTACH]40835[/ATTACH] Hahaha Min lille p®uttehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Hahaha Min lille p®uttehund Hun har faktisk ikke pruttet en eneste gang i denne omgang, selvom hun har været her i så mange dage! Er faktisk pænt tilfreds med at være sluppet for hendes hørmere - til gengæld har hun puttet rigtig meget og sovet på mit hoved om natten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Så røg uret en time frem, og vupti, så blev det sommer - næsten da.:banan: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Så røg uret en time frem, og vupti, så blev det sommer - næsten da.:banan: Det er da ægte sommer hygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Det er godt nok et plet-skud der siger "spar-to"! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Så er der spam herfra igen Kaia fik for første gang lov at løbe rigtig løs efter hun blev steriliseret - Og sammen med Bamse. Det var så sjovt at se dem ude sammen, for Bamse holdt hende under konstant opsyn og hoppede ind foran hende, hvis hun løb alt for stærkt. Utrolig så beskyttende han var Hov du.... Nu skal du ikke komme for langt væk! Smukke Bamse på vej ud for at hente Kaia tilbage til os Og så kom bettefisen af sig selv, så Bamse ikke skulle løbe så langt Og valgte derefter at gemme sig under en masse græs Bamse i fuldt firspring efter Kaia igen Kaia Hvem? Mig?! Bamse fandt skygge under et træ på toppen af en bakke, med oversigt over det hele - Så kunne hun da ikke gemme sig, den lille krudtugle Og der blev da lige tid til at kigge lidt på nogle svaner der fløj forbi Og så ned og holde styr på Kaia igen Der var en god grund til at Kaia havde bodystocking på, det illustrere Bamses ansigt meget godt Smukke, smukke Bamse Og smukke, smukke Kaia Med meget rene ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Så er der spam herfra igen Kaia fik for første gang lov at løbe rigtig løs efter hun blev steriliseret - Og sammen med Bamse. Det var så sjovt at se dem ude sammen, for Bamse holdt hende under konstant opsyn og hoppede ind foran hende, hvis hun løb alt for stærkt. Utrolig så beskyttende han var Hov du.... Nu skal du ikke komme for langt væk! Smukke Bamse på vej ud for at hente Kaia tilbage til os Og så kom bettefisen af sig selv, så Bamse ikke skulle løbe så langt Og valgte derefter at gemme sig under en masse græs Bamse i fuldt firspring efter Kaia igen Kaia Hvem? Mig?! Bamse fandt skygge under et træ på toppen af en bakke, med oversigt over det hele - Så kunne hun da ikke gemme sig, den lille krudtugle Og der blev da lige tid til at kigge lidt på nogle svaner der fløj forbi Og så ned og holde styr på Kaia igen Der var en god grund til at Kaia havde bodystocking på, det illustrere Bamses ansigt meget godt Smukke, smukke Bamse Og smukke, smukke Kaia Med meget rene ører Det ser da ud som om de virkelig har hygget sig:lun::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Det ser da ud som om de virkelig har hygget sig:lun::blink: Det har de også :klap: Glæder mig bare til de kan komme ud på de rigtig lange ture sammen igen - Men Kaia skal lige have lidt længere tid, inden hun skal på dagsvandringerne igen, for hun kan slet ikke finde ud af at beherske sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Det har de også :klap: Glæder mig bare til de kan komme ud på de rigtig lange ture sammen igen - Men Kaia skal lige have lidt længere tid, inden hun skal på dagsvandringerne igen, for hun kan slet ikke finde ud af at beherske sig Haha, men sået det da godt at ha'en Bamse til at passe på hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Det har de også :klap: Glæder mig bare til de kan komme ud på de rigtig lange ture sammen igen - Men Kaia skal lige have lidt længere tid, inden hun skal på dagsvandringerne igen, for hun kan slet ikke finde ud af at beherske sig Sikke smukke hunde - og hvor er det altså nogle gode billeder du tager :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Det er så dejligt at ligge med halvdelen af kroppen i sofaen og dufte til fars sure tær og spise marvben :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Dumle i en solstråle i morges :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Der bliver sovet igennem på bagsædet når man har været til hundetræf hele dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 lidt sol såen har han ligget i 1 time, tør næsten ikke vække ham og sige de magiske ord "gå tur" Men kan se på solen har den har flyttet sig, og ikke ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 lidt sol såen har han ligget i 1 time, tør næsten ikke vække ham og sige de magiske ord "gå tur" Men kan se på solen har den har flyttet sig, og ikke ham Tyson elsker også at ligge og sove i en solstråle. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 årh søde Cujo:lun: Luna nyder også solen.. Her fanget for lidt siden (med mobilen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Dejlige - dejlige solskins hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Izzie fandt en sød lille pige i skoven, og de leeegede i næsten 20 min mens mig og pigens bedstemor så på De legede nemlig en go go leg med pinde i åen, og izzie blev dejlig våd Da vi så gik lidt videre fandt vi en del af åen i en solplet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Uhh vandet er altså skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Asger og Luxen der er ude at løbe :hjerte: Se hvor flot jeg er Må jeg komme ud hvis jeg sidder pænt, beee beee? Neeeej, jeg er da ikke beskidt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Så træt bli'r man efter at ha' været med som demo-hund til moars agility-teoriaften! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts