Hop til indhold

Marts Hunde 2011


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis nu nogen af jer ikke har læst tråden om det fynske træningstræf så skal i altså ikke snydes af de flotte flotte billeder Korvis tog af Skipper :lun:

 

Han er virkelig blevet voksen og muskuløs at se på den søde Skipper :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille sød sove-hund! :lun:

 

Hvad er det egentlig med de de sovebilleder af hunde..? Kan slet ikke stå for dem, og har vel de første 100 af mine egne hunde - og katte!

 

Enig!!! Får sådan en umanerlig trang til at overdynge sovende hunde og katte med kys.:genert: Måske fordi de ser så uskyldige ud. Sovende hunde synder ikke!!! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lå og frøs på sofaen...det var der åbenbart nogen der vidste :lun:

 

Fotoden29-03-2011kl2323.jpg

 

 

 

 

 

Yo dude..smell my paw! :slem: :lol:

 

Fotoden29-03-2011kl23232.jpg

 

Åhhhhh :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Der vil JEG ligge!!! :lun::lun::lun:

 

Ved godt, det er lidt skørt, men fik associationer til snehvide eller sådan en eller anden... der er omgivet af og taler med dyr... :genert: Det ser altid SÅ hyggeligt ud i dit lille bo.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Der vil JEG ligge!!! :lun::lun::lun:

 

Ved godt, det er lidt skørt, men fik associationer til snehvide eller sådan en eller anden... der er omgivet af og taler med dyr... :genert: Det ser altid SÅ hyggeligt ud i dit lille bo.:-)

 

 

Årh tak! :lun: :kys: blir squ helt rørt! :hjerte: har altid gerne ville have en masse dyr der bare kunne leve sammen i harmoni :sove: Er nok lidt hippie på den måde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh tak! :lun: :kys: blir squ helt rørt! :hjerte: har altid gerne ville have en masse dyr der bare kunne leve sammen i harmoni :sove: nok derfor jeg blev ked af det når det ikke gik. Elskede min papegøje, og ville gerne dele hende med de andre dyr desværre synes hun at de sku dø. :stupid: Men hun lever drømme livet hos min mor :hjerte: Håber jeg engang kan få fugle igen :engel:

Ja, du mangler lige gøjen på hånden for at fuldende billedet. Det er nemlig rigtig idyllisk med sådan en (broget) flok dyr. :sove:Jeg elsker også at være omgivet af mine dyr. Synes det er mærkeligt og tomt at her kun er Smilla. Når hun sover er her heeelt stille i dagligdagen. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du mangler lige gøjen på hånden for at fuldende billedet. Det er nemlig rigtig idyllisk med sådan en (broget) flok dyr. :sove:Jeg elsker også at være omgivet af mine dyr. Synes det er mærkeligt og tomt at her kun er Smilla. Når hun sover er her heeelt stille i dagligdagen. :???:

 

:cry: Det kan jeg godt forestille mig! :ae: Jeg brokker mig meget over kattene, men når alt kommer til alt kan jeg jo ikke forestille mig en hverdag uden dem og deres narrestreger :lun:

 

Men det er da godt du stadig har Smilla! :hjerte:

 

Jeg skal testes for allergier, men vil kun testes for høfeber og lignende :genert: er så hunderæd for at få hunde og katte allergi! Har ingen reaktioner på dem! Men mine øjne løber i vand og svier når jeg går tur lige for tiden og så blir de helt tørre og irriterede når jeg kommer hjem :???: og det var det samme da jeg arbejde i zoo og var ude på savannen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: Det kan jeg godt forestille mig! :ae: Jeg brokker mig meget over kattene, men når alt kommer til alt kan jeg jo ikke forestille mig en hverdag uden dem og deres narrestreger :lun:

 

Men det er da godt du stadig har Smilla! :hjerte:

 

Jeg skal testes for allergier, men vil kun testes for høfeber og lignende :genert: er så hunderæd for at få hunde og katte allergi! Har ingen reaktioner på dem! Men mine øjne løber i vand og svier når jeg går tur lige for tiden og så blir de helt tørre og irriterede når jeg kommer hjem :???: og det var det samme da jeg arbejde i zoo og var ude på savannen :vedikke:

 

Ja, det siger jeg også til mig selv. :hjerte:

Kan sandelig godt forstå din angst. Når man elsker dyr er det bare den værste besked man (umiddelbart) kan få!!! :skraek: Omvendt kan du godt have allergi overfor f.eks hund/kat uden at du har allergiske reaktioner, fordi du har vænnet dig til dem. Min kæreste har nemlig også lige fået at vide, at han har allergi overfor katte, men han har ALDRIG mærket noget overfor vores. Han tror simpelthen ikke på det. :vedikke: Han har altså nærmest helbredt sig selv ved at have vænnet sig til dem. (Det er lige som en allergivaccination). Så for nogle betyder diagnosen igenting.

 

Men det er godt at du bliver testet, for så kan du begynde at forebygge. Hvis man lader sin allergi blomstre kan den godt blive grådig og kigger sig om efter andre ting, den kan gøre os allergisk overfor. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ik hvad der er med de puttehoveder for tiden :lun:

 

Fotoden30-03-2011kl1514.jpg

 

Åh, hvor ser det hyggeligt ud :lun: Ville ønske jeg kunne ligge sådan med begge mine dyr på én gang, men niksen biksen det gider Kenzo Katten ikke :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...