Gæst spitZ Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Her på det sidste har jeg tit haft svært ved at komme herind. Jeg kan sagtens komme ind på andre sider og også finde forum gennem google, men når jeg prøver at komme herind, får jeg en besked om at der er for mange på eller sådan noget..? Er det min computer der er noget galt med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Her på det sidste har jeg tit haft svært ved at komme herind. Jeg kan sagtens komme ind på andre sider og også finde forum gennem google, men når jeg prøver at komme herind, får jeg en besked om at der er for mange på eller sådan noget..? Er det min computer der er noget galt med? Ikke i dag, ihvertfald.. Jeg havde problemer i morges og har det igen her til aften.. Den timer ud og siger også database error.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Min er også gak, og kan heller ikke se hvis der skrives nyt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Hos mig har det virket indtil i eftermiddags, hvor der kom timeout og server busy, eller database error. Trods fejlmeldingen blev mit indlæg alligevel postet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts