Dinah Skrevet Marts 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2011 (rettet) Dit valgte billede sendes til Dinah som privatbesked. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 20. marts. Se profil: Dinah Vær opmærsom på, at billederne, der kommer til afstemning er tumbnail-små dvs, som de vil se ud, som vinder øverst på siden. Så beskær gerne billedet. MÅNEDENS HUND MARTS 2011 Denne måneds kategori: "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Det andet dyr skal også være på billedet. NB:Der må gerne være flere hunde på billedet !!!!!!!!!!!! HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 19. marts kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Denne måneds kategori er valgt af februar måneds vinder. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her)Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Redigeret Marts 8, 2011 af Dinah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 op:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Jeg er lidt i tvivl om betydningen af kategorien "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Betyder det hunde, som er nysgerrig overfor andre dyr - altså snuser til dem eller kigger eller såen... Eller betyder det bare nysgerrige hunde - som er mere nysgerrig end andre slags dyr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Jeg er lidt i tvivl om betydningen af kategorien "nysgerrig hund(e) over andre dyrearter". Betyder det hunde, som er nysgerrig overfor andre dyr - altså snuser til dem eller kigger eller såen... Eller betyder det bare nysgerrige hunde - som er mere nysgerrig end andre slags dyr? ja, til det første. din hund er nysgerrig over fx en snegl, ko, hest mv.:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 ja, til det første. din hund er nysgerrig over fx en snegl, ko, hest mv.:slem: Super! :5up: Tak for det vildt hurtige svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 Super! :5up: Tak for det vildt hurtige svar det var så lidt kh Hurtig-som-en-Ninja Dinah:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2011 Skal det andet dyr være med på billedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Skal det andet dyr være med på billedet? Ja:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Nogen der har en slange, som Petrine må møde :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 op igen:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 op igeeeeeen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Nogen der har en slange, som Petrine må møde :hmm: Hmmmm, kan en kanin bruges? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? kigger lige 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Dinah har jeg sendt dig et billed, eller har jeg kun overvejet det og aldrig fået det gjort? Du har kun overvejet:slem: Har ikke fået noget fra dig:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Kan man sende et og hvis man får taget et bedre en af dagene så få det byttet ud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Kan man sende et og hvis man får taget et bedre en af dagene så få det byttet ud ? jepper, det kan du sagtens inden den 19. kl 20:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts