søster lagkage Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 :banan: endelig var vejret med os! der er selvfølgelig mange flere billeder, hele albummet kan ses her: https://picasaweb.google.com/idamadsen/IshJtrF060311# Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Lækre billeder ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Sikke nogle dejlige billeder Er SÅ misundelig på jeres store træf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 par nummer 7!! par nummer 7!! :klap::klap::klap::klap: ... ja altså billede nummer 7 :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pal-Buller-Tempo Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 hold op nogle kanon gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 par nummer 7!! par nummer 7!! :klap::klap::klap::klap:... ja altså billede nummer 7 :banan: flyvende sookie måtte tage skrappe midler i brug for at holde en stædig bejler på afstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Tak for de flotte billeder - de er blevet super gode :5up: Især det af Sookie og de Lux Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejlige billeder af dejlige hunde Tit og ofte gad jeg godt vi ikke havde fejlet i med Aslan og han kunne med alle hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejlige billeder af dejlige hunde Tit og ofte gad jeg godt vi ikke havde fejlet i med Aslan og han kunne med alle hunde Det er du ikke alene om at ønske, Dorte.. Det gør jeg også.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 I ser ud til at have haft en dejlig dag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Arj det ser vildt hyggeligt ud! Og ja, vildt dejligt vejr i dag Hvem er den hvide og lidt sorte spidshund? (Nej ikke luxen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Arj det ser vildt hyggeligt ud! Og ja, vildt dejligt vejr i dag Hvem er den hvide og lidt sorte spidshund? (Nej ikke luxen ) ham her? det var én der dukkede op - uden ejer, tror jeg. KÆMPE hund, som halfdan desperat prøvede at overtale til lidt sjov, det lykkedes ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 ham her? det var én der dukkede op - uden ejer, tror jeg. KÆMPE hund, som halfdan desperat prøvede at overtale til lidt sjov, det lykkedes ikke Ja ham, totalt smuk hund Tænk at du ikke fik navn, race/r, evt. kennel, ejers navn OG nummer til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 ham her? det var én der dukkede op - uden ejer, tror jeg. KÆMPE hund, som halfdan desperat prøvede at overtale til lidt sjov, det lykkedes ikke Smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Den Var så smuk ! Sookie og Lux er blevet kærester idag :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ja ham, totalt smuk hund Tænk at du ikke fik navn, race/r, evt. kennel, ejers navn OG nummer til mig arj ja :stupid: nogle nævnte mut/samojed-mix, det passer meget godt med størrelse og det hele - og der var vist i øvrigt ingen ejer at spørge, jeg så i hvert fald ikke vedkommende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 par nummer 7!! par nummer 7!! :klap::klap::klap::klap:... ja altså billede nummer 7 :banan: Jep - Lux har friet til Sookie :hjerte: han var helt væk i hende ham her? det var én der dukkede op - uden ejer, tror jeg. KÆMPE hund, som halfdan desperat prøvede at overtale til lidt sjov, det lykkedes ikke Det var en der var startet gåturen før os - han var en blanding af malamut/samo og vist nok noget andet - men han var ufattelig smuk arj ja :stupid: nogle nævnte mut/samojed-mix, det passer meget godt med størrelse og det hele - og der var vist i øvrigt ingen ejer at spørge, jeg så i hvert fald ikke vedkommende. Jo - vi havde snakket med ejeren :blink: vi fik også hund og ejer sammenført til sidst - netop fordi vi havde talt med ham og jeg kunne kende hans hue oppe i bakkerne :5up: Terkelsen gik op og sendte hund mod ejer (altså det lykkes først 2. gang for han ville hellere være hos os :lol:) men ejeren var nu rigtig sød og sage pænt tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejlige billeder. :hjerte: Og det her er da genialt. :klap: Og det her er også sjovt. Halfdan siger: "Vil du ikke være min nye storebror, vil du ikke, hva'? Så gør jeg alt ligesom dig, du er min bedste ven." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Og det her er også sjovt. Halfdan siger: "Vil du ikke være min nye storebror, vil du ikke, hva'? Så gør jeg alt ligesom dig, du er min bedste ven." tror nu det er noget andet Halfdan tænker på :slem: Det er nemlig Freya, der går foran ham :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Sookie og Lux er blevet kærester idag :slem: Ulalahh! Motor og Samson blev også kærester med en lille løbsk tæve i dag, som brødre man dele, ikk nogle nævnte mut/samojed-mix, det passer meget godt med størrelse og det hele - og der var vist i øvrigt ingen ejer at spørge, jeg så i hvert fald ikke vedkommende. Og så tog du ham ikke med hjem - til mig?? *ignorer alt fox skriver om* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Skønne hunde De flyvende af slagsen er altså for seje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Jeg er altså helt vild med dette billede :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ulalahh! Motor og Samson blev også kærester med en lille løbsk tæve i dag, som brødre man dele, ikk Og så tog du ham ikke med hjem - til mig?? *ignorer alt fox skriver om* HaHahaha de Luxe ville ikke dele ! Men han havde gang i mange damer, men sookie var nu dejligst. Hun ga ham også lov til at humpe lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Vi havde en SUPERDEJLIG dag :banan:STOR STOR tak til dig / Jer der har fundet på at holde hundetræffet i Ishøj. Tak søde - det er BlackGSD og mig men også tak til alle dem der gider komme til træffene - det ville ikke være det samme uden jer alle sammen :5up::5up: Første søndag i måneden kl. 11.00 = ISHØJ-TRÆF :banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Skønne, skønne billeder af skønne hunde Ser ud til at de har haft en fest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts