Hop til indhold

Skue i Stestrup i dag


Recommended Posts

Er næsten liiiige just kommet hjem fra et skue i Stestrup i dag - super hyggeligt at være afsted! :klap:

 

Det gik faktisk ganske glimrende, Møffe var en ren engel at have i ringen :lun: Jeg kunne godt mærke, at vi ikke har været til ringtræning, men derimod kun trænet herhjemme i parken - han var lidt glad, da dommeren kom hen :genert: Ikke at det ikke er ok - men han skulle jo gerne blive stående, hvilket godt kan være meeeeget svært for en evig-glad lille hund :hjerte:

 

Og dommeren var også rigtig begejstret for Møffe og syntes han havde et excellent temperament (det sagde han til os, da vi fik bedømmelsen) - og vi var såååå tæt så tæt så tæt!!! På at få excellent! Men ÆV, om det var det glatte gulv, der gjorde Møffe lidt usikker til bens eller om han stadig er løs i fronten... Så var dommeren i hvert fald ikke begejstret. Så selvom han syntes, at alt andet var til UG og kryds og slange, måtte vi nøjes med et Very Good.

 

Se, hvor fin en kritik han gav Møffe-bassen!:

 

22 måneder dejlig kraftig hanhund maskulin med dejligt huvud, veludviklet næseparti passende bredde udmærket helslængde [halslængde] lige ov overlinje velvinklet for og bag prima kraftig benstamme, prima pels, kommer desværre ikke parallelt lidt vælende med jøjre fremben god skridtlængde

 

Men seeee, hvor fin og dygtig han var i ringen, trods det glatte snuble-gulv :hjerte:

 

(hvis man kun vil se Møffe blive stillet for dommeren og ikke er interesseret i "opvarmningen", så er det lige omkring 1min og 10 sekunder inde):

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da super velopdragen. Og meget ærgerligt... Hvorfor havde de ikke tæpper på gulvet?

 

Tak og ja, det er super ærgeligt...! Træls, at de ikke kan sørge for nogle tæpper, for det er altså skide synd for de hunde, der ryger på røv og hale :cry: Plejer også at løbe lidt hurtigere med Møffe, men begrænsede tempoet en hel del, for at undgå at han gled.

Flot med det fine resultat :banan:

 

 

Har du ikke tabt dig?

 

Taaaark og jo :mrgreen:

 

Helt præcist har jeg tabt mig 7,9kg fra min max. vægt i 2010 :engel: Og 4,9kg siden Nytår :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...