Gæst Muttley Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Min lærer har sin hund med nogle dage, men går også på dyrepasser udd. så det jo narturligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Duffy er stort set altid med mig rundt i "verden" :hjerte: Med i skole et par gange, på studiejob, hos lægen (lang historie), en tur på rådhuset osv Jeg har hende altid med i stalden og til ridestævner rundt omkring. Hun er rigtig dygtig til at blive omkring mig eller ligge i sin kurv/taske - dog var der vist en episode til et stævne i Tyskland hvor hun tog på udflugt med nogle nyfundne hundevenner op til et af spisestederne på pladsen og tiggede grillpølser :slem: Hun er jo naturligvis også Jack Russell - og derfor også en staldhund :hjerte: Men det er helt sikkert - om jeg så skal afsted kl. 4 om morgenen - så vil Duffy med mig på tur frem for at ligge og boble under dynen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Har haft luxen med til personalemøde en gang, smuglede ham ind af bagindgangen og han hyggede sig med alle mine kollegaer. Men han kommer aldrig med en normal hverdag, da jeg arbejder på Statoil, og det ikke ser så godt ud med en hund der render rundt i butikken . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts