Gæst jettemarie Skrevet Marts 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2011 Jeg skal bruge et metalbur i størrelse ca L122 x B76 x H92 cm Det er ikke svært at finde bure der passer i længde og bredde. Men højden for bure i den størrelse er altid omkring 83 cm, og det er altså lige 9-10 cm for lidt. Buret skal bruges til en Grosser Sennen (samme som Berner sennen bare korthåret), og jeg har målene fra en bog om racen. Jeg fandt faktisk et bur i en tysk online shop, men det er 120 cm i højden, og det er altså i overkanten... Jeg er ligeglad med om buret er nyt eller brugt. Alle forslag og henvisninger modtages med kyshånd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hejsa Jeg har selv dette bur (dog i en mindre str. og det fungerer fint). Det er ikke helt din ønskede størrelse, men tæt på. Savic Dog Cottage 118 Cm Dog Crate Black Powder Coated 118 X 77 X 84 Cm: Amazon.co.uk: Pet Supplies Og hvis du køber hos amazon, så fik jeg i hvert fald fri fragt. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg har et stort bur - tager lige målene ude i skuret, når jeg kommer derud om et par timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jettemarie Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Nu ved jeg ikke hvor du bor henne, men jeg har et stort bur - tager lige målene ude i skuret, når jeg kommer derud om et par timer. Det lyder godt... Jeg bor i omegnen af Køge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jettemarie Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hejsa Jeg har selv dette bur (dog i en mindre str. og det fungerer fint). Det er ikke helt din ønskede størrelse, men tæt på. /Mette Tak for tippet, men det er jo desværre ikke helt så stort som jeg gerne vil have det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Kan det her bruges? http://www.alttilhundogkat.dk/metalbure.6?/Generelt/HUNDE/Metal bure NY/3926 Transportbur. Galvaniseret. LBH 116x76x88 cm./&showitem=4228 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jettemarie Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Kan det her bruges? Ja det er jo meget tæt på. Jeg tror lige prøver at sende det link videre til opdrætteren, og spørger om det kan gå... Tak for forslaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Ja det er jo meget tæt på. Jeg tror lige prøver at sende det link videre til opdrætteren, og spørger om det kan gå... Tak for forslaget Det var så lidt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jettemarie Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Så fandt jeg endelig et bur der er meget tæt på de mål jeg skal bruge: L 122 x B 77 x H 88, pris: 799,- Det mangler kun 4 cm i højden i forhold til det jeg ville have, så det går nok. Jeg har købt det hos bigbullies.dk og hvis du læser dette og er på jagt efter et endnu større bur, så har de også et der er 137 cm langt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts