Gæst Buddha Skrevet Marts 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2011 Heey, skal vi ikke arrangere en tur mere, nu er der jo snart dejligt vejr igen Jeg skynder mig lige at nævne, at jeg ikke kan weekenderne 9.-10. + 29.-30. april Har Fox måske nummeret til damen endnu? Eller vil en anden kontakte hende, og høre om vi må komme forbi igen? Kunne være hyggeligt! Og sjovt! Og lærerigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 orj jeg gad godt, men luxen lystrer ikke særlig godt. Så måske skal jeg bare komme forbi og heppe hvis jeg har tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Heey, skal vi ikke arrangere en tur mere, nu er der jo snart dejligt vejr igen Jeg skynder mig lige at nævne, at jeg ikke kan weekenderne 9.-10. + 29.-30. april Har Fox måske nummeret til damen endnu? Eller vil en anden kontakte hende, og høre om vi må komme forbi igen? Kunne være hyggeligt! Og sjovt! Og lærerigt! :blink: Det er Bamseida, der har hendes email, tror jeg nok. Men ellers tror jeg også at Berner-Rikke har kontaktoplysninger på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Og ellers har damen nu også en hjemmeside Det er da sådan at vi fandt vej til hendes hyrde sted;-) Team-egemosen.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 øv øv ville gerne med men det er for langt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Ja, det kunne da være super hyggeligt - tror bestemt Sammi er med på en tur til Nordsjælland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Top! Jeg er helt på! :klap: orj jeg gad godt, men luxen lystrer ikke særlig godt. Så måske skal jeg bare komme forbi og heppe hvis jeg har tid Det går nu nok - der er vist ikke nogen af os, der kan prale af top lydige hunde :blink: Det er heller ikke vigtigt i starten, der skal din hund slet ikke gøre andet end det den vil, nærmest (altså, du skal ikke noget, der kræver lydighed - desuden, hvis han var lydig, så kunne du godt vinke farvel til den lydighed, når han så får ) :blink: Det er Bamseida, der har hendes email, tror jeg nok. Men ellers tror jeg også at Berner-Rikke har kontaktoplysninger på hende Og hvis jeg ikke har dem, så kan de findes, som Chili con Caia skriver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Hvis Linda er på, så er jeg med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Og hvis nogen har plads til Caia og jeg i bilen ( Vi er fra Søborg) så er vi også friske.. Caia eeeelsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Og hvis nogen har plads til Caia og jeg i bilen ( Vi er fra Søborg) så er vi også friske.. Caia eeeelsker det Der burde være plads i min bil (Møffe æder forhåbentligt ikke en tennisbold ugen inden igen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Jeg er også på :5up: Jeg vil gerne skrive til hende og arrangere noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Så har jeg sendt en mail til Anne. Har forespurgt på lørdag d.16.april og søndag d.1 maj ( håber ikke i skal ud med de røde faner den dag ) Og så venter vi bare på svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Så har jeg sendt en mail til Anne. Har forespurgt på lørdag d.16.april og søndag d.1 maj ( håber ikke i skal ud med de røde faner den dag ) Og så venter vi bare på svar Nooo, not d. 16 april Vi får besøg er bernerhvalp der Så der kan jeg ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Nooo, not d. 16 april Vi får besøg er bernerhvalp der Så der kan jeg ikke... Arh øv - troede at i kunne der, siden i ikke skrev noget efter at Buddha havde skrevet hvornår hun ikke kunne. Så håber vi bare at Anne kan d.1. maj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Arh øv - troede at i kunne der, siden i ikke skrev noget efter at Buddha havde skrevet hvornår hun ikke kunne. Så håber vi bare at Anne kan d.1. maj 1. Maj kan jeg så i hvert fald ikke Der har jeg ikke mindre end 3 konfirmationer jeg kunne tage til -men jeg nøjes dog med den ene Men hvordan det ser ud for Linda kan jeg selvfølgelig ikke svare på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Arh øv - troede at i kunne der, siden i ikke skrev noget efter at Buddha havde skrevet hvornår hun ikke kunne. Så håber vi bare at Anne kan d.1. maj Nej, det var også min fejl Er i det hele taget pænt hængt op hele april, kan ikke d.: 2., 9., 10., 15., 16., 17. og 24. ... Og så d. 8. maj.... Jeg er sleeet ikke besværlig 1. Maj kan jeg så i hvert fald ikke Der har jeg ikke mindre end 3 konfirmationer jeg kunne tage til -men jeg nøjes dog med den ene Men hvordan det ser ud for Linda kan jeg selvfølgelig ikke svare på. Haha, jamen, hvorfor dog det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Nej, det var også min fejl Er i det hele taget pænt hængt op hele april, kan ikke d.: 2., 9., 10., 15., 16., 17. og 24. ... Og så d. 8. maj.... Jeg er sleeet ikke besværlig Haha, jamen, hvorfor dog det? Fordi jeg trods min størrelse alligevel har lidt svært ved at dele mig i 3 Men Linda skal også arbejde d. 1. maj, så det er en ret skidt dag.. Og jeg gik så udfra at der kom dato forslag her først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Fordi jeg trods min størrelse alligevel har lidt svært ved at dele mig i 3 Ai, pissos! Det er da også bare skidt... Når nu vores kroppe sådan forulemper os med deres størrelse, burde de jo faktisk godt kunne lade os dele os i tre... Det ville da kun være fair...! Og jeg gik så udfra at der kom dato forslag her først Det gjorde jeg også Men skidt pyt, hvis det endelig er, så arrangeres der nok en ny tur ganske kort efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Jeg vil rigtig gerne med og vil gerne have Anne med også jeg kommer med 2 hunde... Men arbejder nat i de ulige uger så kan ikke 1 maj heller.... jeg kan følgende datoer 9 april - 23 april - søndag d. 22 Maj (ville være det bedste) 4 Juni der var lidt datoer håber virkelig vi kan finde en dag hvor vi alle kan kunen være så hyggeligt var så hyggeligt sidst og Koda og Kaos ville elske det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Jeg vil rigtig gerne med og vil gerne have Anne med også jeg kommer med 2 hunde... Men arbejder nat i de ulige uger så kan ikke 1 maj heller.... jeg kan følgende datoer 9 april - 23 april - søndag d. 22 Maj (ville være det bedste) 4 Juni der var lidt datoer håber virkelig vi kan finde en dag hvor vi alle kan kunen være så hyggeligt var så hyggeligt sidst og Koda og Kaos ville elske det De dage mener jeg også at jeg kan De eneste jeg lige kan komme på hvor jeg ikke kan er d. 22. april og d. 1. maj. Og jeg overvejer også 2 hunde denne gang, hvis det ellers bliver en dag hvor vi kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hvis det bliver den 16. april, så er vi klar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hvis nu Anne kan d.16. april, hvem kan så? Buju Buddha Bamseida 1. maj er vist udelukket. Vi kunne så også lave en tur d.22 maj - det gør jo ingen ting at det bliver to gange med en måneds mellemrum - det er nemlig sjawt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Jeg kan også begge dage, men det er jo blot som publikum, og evt chauffør for Karina, hvis hun vil med igen.. Og hvis jeg har bilen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Der burde være plads i min bil (Møffe æder forhåbentligt ikke en tennisbold ugen inden igen ) Juhuuuu! Så vil vi virkelig MEGET gerne med jer Vi er begge meget søde, og kan godt lide at køre i bil:mrgreen: Og nej han æder ikke en tennisbold igen.. Det er jeg helt sikker på:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Hvis nu Anne kan d.16. april, hvem kan så? Buju Buddha Bamseida 1. maj er vist udelukket. Vi kunne så også lave en tur d.22 maj - det gør jo ingen ting at det bliver to gange med en måneds mellemrum - det er nemlig sjawt :5up: Caia og jeg kan godt den 16 april, hvis altså Rikke og Møffe kan og den 22 maj ville vi også kunne hvis vi kan køre med nogen:-D nåå kunne lige læse mig frem til at Rikke og Møffe drengen ikke kan den 16 april :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts