Hop til indhold

Hyrdehunde - forårstur?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Heey, skal vi ikke arrangere en tur mere, nu er der jo snart dejligt vejr igen :-D Jeg skynder mig lige at nævne, at jeg ikke kan weekenderne 9.-10. + 29.-30. april :engel:

 

Har Fox måske nummeret til damen endnu? Eller vil en anden kontakte hende, og høre om vi må komme forbi igen?

 

Kunne være hyggeligt! Og sjovt! Og lærerigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Heey, skal vi ikke arrangere en tur mere, nu er der jo snart dejligt vejr igen :-D Jeg skynder mig lige at nævne, at jeg ikke kan weekenderne 9.-10. + 29.-30. april :engel:

 

Har Fox måske nummeret til damen endnu? Eller vil en anden kontakte hende, og høre om vi må komme forbi igen?

 

Kunne være hyggeligt! Og sjovt! Og lærerigt!

 

:blink: Det er Bamseida, der har hendes email, tror jeg nok. Men ellers tror jeg også at Berner-Rikke har kontaktoplysninger på hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Top! Jeg er helt på! :klap:

 

orj jeg gad godt, men luxen lystrer ikke særlig godt. Så måske skal jeg bare komme forbi og heppe hvis jeg har tid :-D

 

Det går nu nok - der er vist ikke nogen af os, der kan prale af top lydige hunde :blink: Det er heller ikke vigtigt i starten, der skal din hund slet ikke gøre andet end det den vil, nærmest (altså, du skal ikke noget, der kræver lydighed - desuden, hvis han var lydig, så kunne du godt vinke farvel til den lydighed, når han så får :mrgreen: )

 

:blink: Det er Bamseida, der har hendes email, tror jeg nok. Men ellers tror jeg også at Berner-Rikke har kontaktoplysninger på hende :mrgreen:

 

Og hvis jeg ikke har dem, så kan de findes, som Chili con Caia skriver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh øv - troede at i kunne der, siden i ikke skrev noget efter at Buddha havde skrevet hvornår hun ikke kunne.

 

Så håber vi bare at Anne kan d.1. maj :x:

 

1. Maj kan jeg så i hvert fald ikke :megaked: Der har jeg ikke mindre end 3 konfirmationer jeg kunne tage til -men jeg nøjes dog med den ene ;-)

 

Men hvordan det ser ud for Linda kan jeg selvfølgelig ikke svare på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh øv - troede at i kunne der, siden i ikke skrev noget efter at Buddha havde skrevet hvornår hun ikke kunne.

 

Så håber vi bare at Anne kan d.1. maj :x:

 

Nej, det var også min fejl :genert: Er i det hele taget pænt hængt op hele april, kan ikke d.:

 

2., 9., 10., 15., 16., 17. og 24. ... :oops:

 

Og så d. 8. maj....

 

Jeg er sleeet ikke besværlig :oops:

 

1. Maj kan jeg så i hvert fald ikke :megaked: Der har jeg ikke mindre end 3 konfirmationer jeg kunne tage til -men jeg nøjes dog med den ene ;-)

 

Men hvordan det ser ud for Linda kan jeg selvfølgelig ikke svare på.

 

Haha, jamen, hvorfor dog det? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det var også min fejl :genert: Er i det hele taget pænt hængt op hele april, kan ikke d.:

 

2., 9., 10., 15., 16., 17. og 24. ... :oops:

 

Og så d. 8. maj....

 

Jeg er sleeet ikke besværlig :oops:

 

 

 

Haha, jamen, hvorfor dog det? :mrgreen:

 

Fordi jeg trods min størrelse alligevel har lidt svært ved at dele mig i 3 :mrgreen:

 

Men Linda skal også arbejde d. 1. maj, så det er en ret skidt dag.. :cry:

 

Og jeg gik så udfra at der kom dato forslag her først :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg trods min størrelse alligevel har lidt svært ved at dele mig i 3 :mrgreen:

 

Ai, pissos! Det er da også bare skidt... Når nu vores kroppe sådan forulemper os med deres størrelse, burde de jo faktisk godt kunne lade os dele os i tre... Det ville da kun være fair...! :mrgreen:

 

 

Og jeg gik så udfra at der kom dato forslag her først :genert:

 

Det gjorde jeg også :oops: Men skidt pyt, hvis det endelig er, så arrangeres der nok en ny tur ganske kort efter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne med og vil gerne have Anne med også jeg kommer med 2 hunde...

 

Men arbejder nat i de ulige uger så kan ikke 1 maj heller....

 

 

jeg kan følgende datoer

 

9 april - 23 april - søndag d. 22 Maj (ville være det bedste) 4 Juni

 

der var lidt datoer :engel: håber virkelig vi kan finde en dag hvor vi alle kan kunen være så hyggeligt var så hyggeligt sidst og Koda og Kaos ville elske det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne med og vil gerne have Anne med også jeg kommer med 2 hunde...

 

Men arbejder nat i de ulige uger så kan ikke 1 maj heller....

 

 

jeg kan følgende datoer

 

9 april - 23 april - søndag d. 22 Maj (ville være det bedste) 4 Juni

 

der var lidt datoer :engel: håber virkelig vi kan finde en dag hvor vi alle kan kunen være så hyggeligt var så hyggeligt sidst og Koda og Kaos ville elske det :mrgreen:

 

De dage mener jeg også at jeg kan :cool: De eneste jeg lige kan komme på hvor jeg ikke kan er d. 22. april og d. 1. maj.

 

Og jeg overvejer også 2 hunde denne gang, hvis det ellers bliver en dag hvor vi kan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Der burde være plads i min bil (Møffe æder forhåbentligt ikke en tennisbold ugen inden igen :mrgreen: )

 

Juhuuuu! Så vil vi virkelig MEGET gerne med jer :-) Vi er begge meget søde, og kan godt lide at køre i bil:mrgreen:

 

Og nej han æder ikke en tennisbold igen.. Det er jeg helt sikker på:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvis nu Anne kan d.16. april, hvem kan så?

 

Buju

Buddha

Bamseida

 

1. maj er vist udelukket.

 

 

Vi kunne så også lave en tur d.22 maj - det gør jo ingen ting at det bliver to gange med en måneds mellemrum :mrgreen: - det er nemlig sjawt :5up:

 

Caia og jeg kan godt den 16 april, hvis altså Rikke og Møffe kan :-)

 

og den 22 maj ville vi også kunne hvis vi kan køre med nogen:-D

 

nåå kunne lige læse mig frem til at Rikke og Møffe drengen ikke kan den 16 april :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...