Bamseida Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Var i ikke 10 den første gang? Vi snakker jo ikke om turen d.16. - det bliver bare en minitur Til den anden tur - hvornår så Anne end kan er vi indtil videre "kun" 8. Buddha Buju Bernerazuro CCC Linda Aussiepower Krusty Bamseida Så mon ikke din veninde kan komme med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Var i ikke 10 den første gang? Vi snakker jo ikke om turen d.16. - det bliver bare en minitur Til den anden tur - hvornår så Anne end kan er vi indtil videre "kun" 8. Buddha Buju Bernerazuro CCC Linda Aussiepower Krusty Bamseida Så mon ikke din veninde kan komme med Okay, super at du lige har styr på det :5up: Ja, så burde der jo være plads til hende Du havde skrevet til Anne om en dato mere, ikk'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Var i ikke 10 den første gang? Vi snakker jo ikke om turen d.16. - det bliver bare en minitur Til den anden tur - hvornår så Anne end kan er vi indtil videre "kun" 8. Buddha Buju Bernerazuro CCC Linda Aussiepower Krusty Bamseida Så mon ikke din veninde kan komme med Men både mig og Linda, vil gerne have to hunde med, så det er jo 10 hunde, ud fra den liste, hvis vi kan finde en dag, hvor vi alle sammen kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Okay, super at du lige har styr på det :5up: Ja, så burde der jo være plads til hende Du havde skrevet til Anne om en dato mere, ikk'? Jo, jeg har bedt hende om nogle datoer, hvor hun kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Men både mig og Linda, vil gerne have to hunde med, så det er jo 10 hunde, ud fra den liste, hvis vi kan finde en dag, hvor vi alle sammen kan. Okay, det havde jeg så ikke lige opfattet, men fint nok Så er vi vist også dem vi skal være, men jeg ved jo ikke hvor mange Anne vil have at vi er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Okay, det havde jeg så ikke lige opfattet, men fint nok Så er vi vist også dem vi skal være, men jeg ved jo ikke hvor mange Anne vil have at vi er Det afhænger selvfølgelig også af hvornår det er, jeg kan ikke alle weekender, så det kan være der bliver en ledig plads (jeg er dog stadig med den 16. april). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Uh, jeg er vist kommet til at love for meget:oops: Vi er i Slagelse den 15. og overnatter der, så jeg kører nok direkte til stedet og kommer ikke forbi Kbh. Så jeg kan ikke have Buddha med. Andre der kan give kørelejlighed derop? Jeg kan godt have dem med hjem. Edit: måske vi kan møde dem på en s-togs station på vejen og have dem med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Sikke et fint månedens billede oppe i toppen af siden, dem tager vi næste gang, ko-hyrde-tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Jeg har altså ikke hørt noget fra Anne endnu - rykker hende for et svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Jeg har altså ikke hørt noget fra Anne endnu - rykker hende for et svar Hun er sød, HELT vildt overskudsagtig og elendig til emails Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Hun er sød, HELT vildt overskudsagtig og elendig til emails Ja, det er ramt lige på sømmet :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts