Gæst Advantage Skrevet Marts 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2011 Ja som overskriften siger...kan en watertail logre ? Jeg har været ved vandet her i formiddags og nu her til aften syntes jeg Mickey "hænger" lidt med halen. Til at starte med var det bare ligesom den gav et knæk på midten, men syntes den hænger mere nu Mickey har normalt altid halen oppe og jeg har aldrig set ham have den fladt hængende ned, kun hvis han er meget optaget af noget (han har hørt en mus i halmen han lytter efter eller lign.) Men altså de første 10-15 cm. går lige ud og så hænger resten af halen, er det mon watertail Han logre dog stadig lystigt med den, men kan de godt det. tror ikke smerterne stopper ham, hvis han har ondt i den, for halen skal altid logre...det er i hvert fald Mickeys motto :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Som dubeskriver, så er jeg slet SLET ikk i tvivl om det er watertail Mickey har :ae: Det er meget smertefuldt for hunden, så giv ham lidt smertestillende! Hvis du ikk har noget "på lager" kan du evt give ham en kogdimagnyl... ikke en pamol, panodil, men kun kogdimagnyl!!! De andre kan hunde ikke tåle... God bedring til ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 tror også det er en mild water tail... Karla fik det af sne og kulde sidste år... den hang så helt - men kunne stadig logre hængende (hun deler motto med Mickey )... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeps, det kan de godt. Og ja, som de andre siger, så lyder det som en watertail.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for jeres svar.....i lyder ret sikre og jeg gættede også næsten at det var det, men har aldrig set sådan et tilfælde før. Øv stakkels lille Mickey Jeg har lige givet ham en halv kogdimagnyl, så håber ikke han har for ondt. Hvor mange dage plejer det at tage før det bliver bedre ? Tænker mere om jeg skal et smut forbi dyrlægen hvis det ikke går over i løbet af et par dage. Han virker ikke til at have voldsomt ondt, men har dog her til aften plaget om at komme i sofaen mere end han plejer. De må ikke komme i vores nye møbler, som de ellers måtte før og det har de ellers fint accepteret, men her til aften har han dog plaget lidt, så han har nok ondt i den, den lille stakkel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tak for jeres svar.....i lyder ret sikre og jeg gættede også næsten at det var det, men har aldrig set sådan et tilfælde før. Øv stakkels lille Mickey Jeg har lige givet ham en halv kogdimagnyl, så håber ikke han har for ondt. Hvor mange dage plejer det at tage før det bliver bedre ? Tænker mere om jeg skal et smut forbi dyrlægen hvis det ikke går over i løbet af et par dage. Han virker ikke til at have voldsomt ondt, men har dog her til aften plaget om at komme i sofaen mere end han plejer. De må ikke komme i vores nye møbler, som de ellers måtte før og det har de ellers fint accepteret, men her til aften har han dog plaget lidt, så han har nok ondt i den, den lille stakkel. Jeg havde metacam liggende som Karla fik den samme aften... allerede dagen efter var den lidt bedre og tror den var helt sig selv igen efter 2-3 dage.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg havde metacam liggende som Karla fik den samme aften... allerede dagen efter var den lidt bedre og tror den var helt sig selv igen efter 2-3 dage.... Okay tak for det. Lavede også lige en søgning på google og kan se at det gerne skulle blive bedre inden for et par dage. Tror lige jeg køre forbi dyrlægen på mandag uanset hvad, for at høre om jeg ikke kan købe lidt smertestillende til at have liggende. For kan læse mig frem til at de desværre nemmere får det igen, når de har haft det før så hvis han får det igen, er det rart at have liggende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Okay tak for det. Lavede også lige en søgning på google og kan se at det gerne skulle blive bedre inden for et par dage. Tror lige jeg køre forbi dyrlægen på mandag uanset hvad, for at høre om jeg ikke kan købe lidt smertestillende til at have liggende. For kan læse mig frem til at de desværre nemmere får det igen, når de har haft det før så hvis han får det igen, er det rart at have liggende. Ja jeg har også smertestillende liggende.. Og ja det burde gå over i løbet af et par dage.. Stakkels Mickey og god bedring til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Stakkels Mickey. God bedring til ham :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Nårh stakkels Mickey . Rigtig god bedring med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 God bedring :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Jeg kan så heldigvis oplyse at Mickey har været fuldstændig upåvirket af sin slapppe hale i dag. Han har bare været total glad og med fuld gang i den hele dagen. Den hænger dog stadig, så jeg har alligevel givet ham ½ kodimagnyl 2 x i dag, bare for at være på den sikre side, for tror ikke Mickey lader sig slå sig ud af hvis det gør ondt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts