skipper-odense Skrevet Marts 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2011 Hvem skal derned? Vi kommer lørdag formiddag, men kun for at kigge og hilse på opdrætter Jeg kan slet ikke finde noget omkring entrepriser med og uden gæstehund er der nogen der ved hvad det koster? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg skal udstille mine welsher om søndagen, jeg har siddet og kigget rundt, men kan faktisk heller ikke lige gennemskue hvor der skulle stå noget om priser hmm.. :hmm: Labrador er om søndagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg skal udstille mine welsher om søndagen, jeg har siddet og kigget rundt, men kan faktisk heller ikke lige gennemskue hvor der skulle stå noget om priser hmm.. :hmm: Labrador er om søndagen. Ja det ved jeg godt opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Ja det ved jeg godt opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med Nååh du skal bare ned og "snolde" :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Nååh du skal bare ned og "snolde" :blink: og til frokost hos min mor og se KarinaO og Gracie brilliere til lp1 hvis ikke de skal for sent op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg kommer Både lørdag og søndag Vi skal gå rally Og overnatte hos opdrætter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Jeg kommer som selskabsdame og hundeholder, mens Linda går LP og Rally med Koda + rally med Chivas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Yes jeg kommer skal debutere med chivas i Rally begge dage og vi skal forhåbentlig gøre hans mor stolt og vise at han kan meget mere end LP :slem: mend et ved hun jo hun så os træne den anden dag hihi :hjerte: Koda skal op i Lp2 og rally ekspert begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Yes jeg kommer skal debutere med chivas i Rally begge dage og vi skal forhåbentlig gøre hans mor stolt og vise at han kan meget mere end LP :slem: mend et ved hun jo hun så os træne den anden dag hihi :hjerte: Koda skal op i Lp2 og rally ekspert begge dage Det har jeg heller aldrig sagt at han ikke kunne, jeg har bare hele tiden sagt at JEG ikke kunne rally Og ja, I er vældig dygtige sammen, så der er jo tårnhøje forventninger til jer :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Liva og mig skal debutere i rally om lørdagen, så der kommer vi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hmm det PM må godt snart komme vil se hvem der stiller op i LP2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg vil bare gerne vide det helt præcise tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Det er godt nok også sent i får besked... Jeg håber at nå at hilse på de af jer der kommer lørdag, men vi er der nok kun 1-2 timer inden vi skal videre til frokost hos min mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hmm det PM må godt snart komme vil se hvem der stiller op i LP2 Jeg vil bare gerne vide det helt præcise tidspunkt Hvis ikke det er kommet i morgen (har I husket at tjekke jeres spammappe?), så skal I altså have fat i arrangørene. Og jeg må vist også hellere tjekke min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hvis ikke det er kommet i morgen (har I husket at tjekke jeres spammappe?), så skal I altså have fat i arrangørene. Og jeg må vist også hellere tjekke min Kommer det ikke bare på hjemmesiden? Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Kommer det ikke bare på hjemmesiden? Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven." Nå ja, det er jo egentlig rigtigt, at de er gået over til det :stupid: Men jeg var egentlig ikke helt sikker på om det også var kreds 4 der stod for LP og rally prøverne, når de nu tæller som internationale :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Så kom listerne. Og jeg har lige et dumt spørgsmål: Nogle står jo med titler. LP og CH har jeg (nogenlunde) styr på men hvad betyder "rally-B" og "rally-V" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Så kom listerne. Og jeg har lige et dumt spørgsmål: Nogle står jo med titler. LP og CH har jeg (nogenlunde) styr på men hvad betyder "rally-B" og "rally-V" Rally begyndermester og Rally viderekommendemester Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg kan se at Chivas skal starte som nr. 1 i begynderklassen om lørdagen og nr. 2 om søndagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Rally begyndermester og Rally viderekommendemester Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM. Nu jeg har dig og du ved så meget Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Nu jeg har dig og du ved så meget Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'??? Lige Rally ved jeg så ikke så meget om Men jeg tror da stadig at hun bliver Begyndermester, gør hun ikke :hmm: Det plejer først at være ved Championtitlerne, det hedder noget andet. I LP fx. bliver en stambogsført hund Lydighedschampion og en uden stambog bliver lydighedsmester, selvom det er det samme Men hvordan det helt præcist forholder sig i rally, tør jeg ikke svare på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :scared: Det var tidligt det starter! :scared: Men kan se jeg kan sove lidt længere om søndagen Jeg er sikker på Linda vil køre kl 6 nu :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg kan stadig ikke finde noget vedrørende prøverne? Er det på mail, i posten eller på hjemmeside (i så fald er der så nogen, der kan smide link - for finder det åbenbart ikke på egen hånd...). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg kan stadig ikke finde noget vedrørende prøverne? Er det på mail, i posten eller på hjemmeside (i så fald er der så nogen, der kan smide link - for finder det åbenbart ikke på egen hånd...). Det står på forsiden Dansk Kennel Klub - Kreds 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :scared: Det var tidligt det starter! :scared: Men kan se jeg kan sove lidt længere om søndagen Jeg er sikker på Linda vil køre kl 6 nu :scared: Vi skal have KarinaO med og jeg blev lige lidt bekymret da jeg så mødetid 8.45 men hun skal heldigvis først møde kl 11 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts