Gæst mk101 Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Ah, syntes ellers jeg forsøgte at refreshe, men den er så blevet ved med at vise mig en cashet version. Nu kan jeg se det hele. Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :scared: Det var tidligt det starter! :scared: Men kan se jeg kan sove lidt længere om søndagen Jeg er sikker på Linda vil køre kl 6 nu :scared: Hvad tid havde du forstillet dig da Der er jo maaaage hunde der skal op, så det nytter da ikke noget først at starte langt op ad formiddagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hvad tid havde du forstillet dig da Der er jo maaaage hunde der skal op, så det nytter da ikke noget først at starte langt op ad formiddagen Troede det startede kl 10 Er overbevist om at jeg kommer til at dø lidt den nat/morgen Og at jeg glememr halvdelen af de ting jeg skal have med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Vi tager til Tønder allerede fredag og holder lige en lille camping weekend. Vi skal udstille søndag morgen, på som de første så der bliver ikke noget med at sove længe. Vi skal for første gang udstille Floffy, vores rescue hund vi er så spændte på hvordan det går, vi håber bare han får en god dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Var det ikke også derned Menneskearina og Gracie skulle? Som manglede en kørerlejlighed? Fandt hun nogen sinde den? :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Var det ikke også derned Menneskearina og Gracie skulle? Som manglede en kørerlejlighed? Fandt hun nogen sinde den? :engel: jeps der er sørget for hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 jeps der er sørget for hende Det gør du nemlig, og det er jeg over lykkelig for.:banan: Jeg er også glad for at jeg først skal være klar fra kl 11. Men nu hvor jeg har været inde og læse på hjemmesiden, bliver jeg vildt nervøs. Det har jeg ellers ikke været.:hmm: Men det er den samme dommer som sidst jeg var oppe, og han var helt fair. Vi er heller ikke så mange i klassen. Tror dog bare ikke jeg har en chance mod Åsa og Ziggy, men denne gang er målet også bare at bestå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Forresten, nu vi ikke får mails mere, skal man så selv lave sit startnummer? Jeg synes det er sjovt vi skal dyste mod en labrador der hedder Cody's Ups Hans Jørgen. Hvilket herligt navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Forresten, nu vi ikke får mails mere, skal man så selv lave sit startnummer? Jeg synes det er sjovt vi skal dyste mod en labrador der hedder Cody's Ups Hans Jørgen. Hvilket herligt navn. Nej du skal ikke selv lave startnummer man plejer at få det udleveret når man aflevere sin bog hehe skønt navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Nej du skal ikke selv lave startnummer man plejer at få det udleveret når man aflevere sin bog hehe skønt navn Okay godt nok. Sidst skulle jeg printe det ud, men nu har jeg ikke noget farve i min printer, så det er perfekt.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Jeg har en mission med at nusse Shibaer og Cockere om søndagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 jeps der er sørget for hende Det gør du nemlig, og det er jeg over lykkelig for.:banan:Jeg er også glad for at jeg først skal være klar fra kl 11. Men nu hvor jeg har været inde og læse på hjemmesiden, bliver jeg vildt nervøs. Det har jeg ellers ikke været.:hmm: Men det er den samme dommer som sidst jeg var oppe, og han var helt fair. Vi er heller ikke så mange i klassen. Tror dog bare ikke jeg har en chance mod Åsa og Ziggy, men denne gang er målet også bare at bestå. Jeg elsker virkelig bare HF :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg har en mission med at nusse Shibaer og Cockere om søndagen Du kommer bare an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Sidder lige og kigger, jeg synes at det er tit at welsher´ne, bliver bedømt i en anden ring, end de andre spaniels :hmm: Bare lige en undren :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Sidder lige og kigger, jeg synes at det er tit at welsher´ne, bliver bedømt i en anden ring, end de andre spaniels :hmm:Bare lige en undren :blink: Det er fordi I er antalsmæssigt så små, så I bare bliver en "fyld op" race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Det er fordi I er antalsmæssigt så små, så I bare bliver en "fyld op" race Hehe :lol: Ja så er der sat en anden "fyld op" race, over til ring 7 på søndag :blink: Skal du til Dortmund i maj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hehe :lol: Ja så er der sat en anden "fyld op" race, over til ring 7 på søndag :blink: Skal du til Dortmund i maj? Nej, jeg skal til koncert d. 7 maj i parken, så det bliver lidt snævert med tiden Satser på at Kai-manden færdiggør sit tyske championat i Cuxhaven i april Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Nej, jeg skal til koncert d. 7 maj i parken, så det bliver lidt snævert med tiden Satser på at Kai-manden færdiggør sit tyske championat i Cuxhaven i april Selvfølgelig gør han det, han er jo smækker lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Selvfølgelig gør han det, han er jo smækker lækker ih tak , men lad os se... Jeg er før blevet snydt... dommeren plejer dog normalt godt at kunne lide danske hunde (selv om han er tysker), men man ved jo desværre aldrig hvem der kommer. Og selv om jeg godt ved jeg har en ok fin hund, så ryster jeg ALTID i bukserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Du kommer bare an Nu ved jeg ikke hvem du er Men jeg skal så vidt jeg husker, ikke kigge efter en mand Jeg har lyserrøde gummistøvler og sandsyndligvis også pink træningsvest på Ellers har jeg mit hurtta tøj på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Nu ved jeg ikke hvem du er Men jeg skal så vidt jeg husker, ikke kigge efter en mand Jeg har lyserrøde gummistøvler og sandsyndligvis også pink træningsvest på Ellers har jeg mit hurtta tøj på Du skal bare lede efter (bur med) to små røde cockere, der har travlt med at signalere: "er vi ikke bare søde?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Er vi ikke?!? Nok, nok!!!" - og en kvinde i lucky suit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Du skal bare lede efter (bur med) to små røde cockere, der har travlt med at signalere: "er vi ikke bare søde?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Er vi ikke?!? Nok, nok!!!" - og en kvinde i lucky suit. Det vil jeg kigge efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Uhh nogle dygtige hundefolk vi skal konkurrere imod!!! Håber ikke de går efter årets hund men det gør de ski nok eftersom de køre fra sjælland af Nå men er sku spænt på om vores felt træning har båret frugt og vores apportering så glæder mig som et lille barn... Så håber jeg vi gør os bemærket på rallybanerne på den gode måde stiller begge dage og vil gerne ha bare en pind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Du skal bare lede efter (bur med) to små røde cockere, der har travlt med at signalere: "er vi ikke bare søde?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Hva?!? Er vi ikke?!? Nok, nok!!!" - og en kvinde i lucky suit. Hehe.. ja det lyder meget rigtigt Jeg opdager i øvrigt nok ikke hvem du er, for jeg har altid alt for travlt til at kigge efter andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Uhh nogle dygtige hundefolk vi skal konkurrere imod!!! Håber ikke de går efter årets hund men det gør de ski nok eftersom de køre fra sjælland af Nå men er sku spænt på om vores felt træning har båret frugt og vores apportering så glæder mig som et lille barn... Så håber jeg vi gør os bemærket på rallybanerne på den gode måde stiller begge dage og vil gerne ha bare en pind Jeg vil bare gerne slippe levende fra det ... shit jeg kan begynde at mærke nerverne komme snigende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts