LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hehe.. ja det lyder meget rigtigt Jeg opdager i øvrigt nok ikke hvem du er, for jeg har altid alt for travlt til at kigge efter andre Du ved hvem jeg er når jeg kommer hen og siger "Må jeg hilse på dine hunde :pray:" eller noget i den stil Men med alle de cockere der kommer, er det jo ikke sikkert jeg kan finde lige dig :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg vil bare gerne slippe levende fra det ... shit jeg kan begynde at mærke nerverne komme snigende Den indstilling har jeg også Og så en smule kontakt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Den indstilling har jeg også Og så en smule kontakt Nemlig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Du ved hvem jeg er når jeg kommer hen og siger "Må jeg hilse på dine hunde :pray:" eller noget i den stil Men med alle de cockere der kommer, er det jo ikke sikkert jeg kan finde lige dig :hmm: haha, ja for det er du jo nok den eneste der siger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 haha, ja for det er du jo nok den eneste der siger Jeg er den eneste på 16 år, med mærkeligt rødt hår og pink træningsvest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Jeg er den eneste på 16 år, med mærkeligt rødt hår og pink træningsvest og jeg er med garanti den eneste med guldneglelak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 og jeg er med garanti den eneste med guldneglelak Jeg kommer til at gå rundt blandt cocker-menneskerne og kigge på deres hænder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 og jeg er med garanti den eneste med guldneglelak Og den eneste, der kunne risikere at være udstyret med et over size guldbanner med teksten "min hund er lige blevet INTCH - hvad er din?!?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Og den eneste, der kunne risikere at være udstyret med et over size guldbanner med teksten "min hund er lige blevet INTCH - hvad er din?!?" Fuck, det har jeg slet ikke tænkt på. Godt jeg udnævnte dig til at være min underbetalte marketingschef!:klap::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Og den eneste, der kunne risikere at være udstyret med et over size guldbanner med teksten "min hund er lige blevet INTCH - hvad er din?!?" Ja vi må lave, et lille "raid" ved ring 7 med bannere :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Jeg kommer også til Tønder.. Skal prøve selv at udstille Dexter for 2. gang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Nå, jeg er åbenbart blind eller noget, men kan nogen løfte sløret for hvilke ringe der er udendørs og hvilke der er indendørs. Jeg mindes at have set det somewhere, men nu kan jeg ikke hitte det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Nå, nevermind, jeg fandt det selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Nå, nevermind, jeg fandt det selv *klik* godbid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Der er stadig ikke nogen der har fundet ud af hvad det koster at medtage gæstehund? Jeg har været hele kreds 4's hjemmeside rundt og kan intet finde omkring det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Der er stadig ikke nogen der har fundet ud af hvad det koster at medtage gæstehund? Jeg har været hele kreds 4's hjemmeside rundt og kan intet finde omkring det Så må det jo være gratis Jeg ville nok regne med de der 140 kr., som det koster på de store udstillinger og blive glædeligt overrasket, hvis det er billigere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Så må det jo være gratis Jeg ville nok regne med de der 140 kr., som det koster på de store udstillinger og blive glædeligt overrasket, hvis det er billigere. hihi ja jeg overvejer også om man skal nægte at betale entre, de har jo ikke engang oplyst hvad det koster for tilskuere :blink: Men jo jeg regner med de 140 kr så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Hvordan gik det jer??? ST's Willa blev bir og noget ex og ting (facebook ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Ja som aslan skriver gik det helt fantastisk for Willa og jeg Hun vandt juniorklassen med ck. Blev bedste tæve og fik cert :banan: Blev BIR :banan: Og sluttede af med en BIG4 Woohoo :) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Ja som aslan skriver gik det helt fantastisk for Willa og jeg Hun vandt juniorklassen med ck. Blev bedste tæve og fik cert :banan: Blev BIR :banan: Og sluttede af med en BIG4 Woohoo :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Ja som aslan skriver gik det helt fantastisk for Willa og jeg Hun vandt juniorklassen med ck. Blev bedste tæve og fik cert :banan: Blev BIR :banan: Og sluttede af med en BIG4 Woohoo :) :klap: hvor er det flot! Jeg har ikke helt fattet det med cert og ck men jeg ved da hvad BIR og BIG betyder og det er super flot :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Tak tak. Kan ikke helt få armene ned Ck = certifikat kvalitet. Cert = certifikat. Får hunden tre af disse er den dansk champion. Kort sagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Dexter blev excellent og ck. men blev nr. 2 til certet.. Og jeg er 100 på, at det er vores manglende erfaring, som ikke giver mere. Den anden hund var en lidt tyk unghund med en lavt sat hale. Men den er bare gennemtrænet og står som en stenstøtte! Dexter kan ikke koncentrere sig og jeg bliver lidt forvirret i ringen.. Og det er jo kun 2. gang jeg selv udstiller ham! Så hvis jeg lige kunne få 20 udstillingers erfaring i et snuptag, ville vi garanteret være super gode! Er der nogle, som kender et trick?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Min smukke pige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Dexter blev excellent og ck. men blev nr. 2 til certet.. Og jeg er 100 på, at det er vores manglende erfaring, som ikke giver mere. Den anden hund var en lidt tyk unghund med en lavt sat hale. Men den er bare gennemtrænet og står som en stenstøtte! Dexter kan ikke koncentrere sig og jeg bliver lidt forvirret i ringen.. Og det er jo kun 2. gang jeg selv udstiller ham! Så hvis jeg lige kunne få 20 udstillingers erfaring i et snuptag, ville vi garanteret være super gode! Er der nogle, som kender et trick?:blink: Wow, det er stærk gået... Flot gået siger jeg bare:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts