Gæst Demonseed Skrevet Marts 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 28, 2011 Hej. Jeg er ved at uddanne mig til dyrepasserassistent, med hovedemne hund. Så ville lige høre om i vidste om der lå et hundeinternat i Kolding eller nærheden, da jeg skal i praktik i 5 uger, hvorfra 3 uger er jeg i en dyrehandel, men mangler stadig at finde et sted, hvor jeg ska være i 2 uger. Og tænkte at det kunne være oplagt at få lidt erhverserfaring fra et hundeinternat. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hej.Jeg er ved at uddanne mig til dyrepasserassistent, med hovedemne hund. Så ville lige høre om i vidste om der lå et hundeinternat i Kolding eller nærheden, da jeg skal i praktik i 5 uger, hvorfra 3 uger er jeg i en dyrehandel, men mangler stadig at finde et sted, hvor jeg ska være i 2 uger. Og tænkte at det kunne være oplagt at få lidt erhverserfaring fra et hundeinternat. På forhånd tak. Det tætteste jeg lige kan komme på er dyrenes beskyttelse i Gram:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Der ligger ikke noget internat i Fredericia mere så Gram må være tættest på hvis du ikke vil køre længere efter det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts