Hop til indhold

Hvis man gerne vil tale dyrenes sag...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Det er til at tude over... Især da kvinden samtidig har en slags internat for vanrøgtede/mishandlede hunde...

Hunden blev straffet for at grave et hul i haven......:cry:

 

Noelle Stanbridges egen forklaring på episoden er her:

 

Yes but

the video doesn’t have sound & you can’t hear me talking to her she

snapped for some reason before I even tried to get her…I was not

beating her I spanked her for baring her teeth at me and growling…the

video makes it look so much worse really…then when I walked her to the

hole I didn’t drag her…showed her the hole & she got a

spanking…not hard by all means I was tapping her…then she bared her

teeth again and that’s why we were wrestling around again…she was now

right by my face…I was trying to get her away and in control but she

wouldn’t listen to me…

 

Herfra: DO NOT SEND ANIMALS TO NOELLE STANBRIDGE! SEE HER CAUGHT ON VIDEO BEATING HER DOG SENSELESS!!!! | Blogs » Welcome to FriendBurst! Your Friendship Site

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til at tude over... Især da kvinden samtidig har en slags internat for vanrøgtede/mishandlede hunde...

Hunden blev straffet for at grave et hul i haven......:cry:

 

Noelle Stanbridges egen forklaring på episoden er her:

 

 

 

Herfra: DO NOT SEND ANIMALS TO NOELLE STANBRIDGE! SEE HER CAUGHT ON VIDEO BEATING HER DOG SENSELESS!!!! | Blogs » Welcome to FriendBurst! Your Friendship Site

 

Det gør det jo ikke meget bedre :hmm: Det virker som om hun ikke har en fis forstand på hunde, hvilket er lidt kedeligt når hun nu absolut vil have så mange :vedikke:

I et af klippene ser man også hvordan en af de andre hunde ser ud til at være bange for hende (en større, sort og hvid).

 

Det sørgelige er at det straks bliver brugt til at pege fingre af hele dyrevelfærds-bevægelsen. Det var faktisk sådan jeg fik linket :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Sådan en kælling!!

Tror desværre jeg får en advarsel hvis jeg bruger de ord, jeg har lyst til at bruge om hende :evil:

Så det var det pæneste af dem jeg kunne finde.

 

Tænk sig at opføre sig på den måde, når man anser sig selv for værende dyrerettigheds aktivist... I det hele taget bare at opføre sig på den måde er jo fuldstændig uacceptabelt for alle mennesker.

 

Håber hun aldrig får lov at komme i nærheden af et dyr igen!

 

Desværre så risikere det jo netop at skade dem der kæmper for dyrevelfærds sager.

 

Gid den hund rent faktisk havde bidt hende, voldsomt og ganske alvorligt... Så havde den måske fået fred for de tæsk.

Det er jo nok desværre hverken første eller sidste gang hun gør noget ligene.... psykopat! :damn:

 

Godt hun blev filmet, så hun kan få en straf for det - Selvom den desværre er relativ lille!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Puha det er en forfærdelig video og jeg kunne ikke holde ud at se det til ende.

 

Er faktisk ret tom for ord og syntes det er ganske forfærdelig for den stakkel stakkels hund :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og hun er ikke engang flov over det..

Jeg troede først, at det var PMS.. :roll:

 

Men hun synes, at det var helt i orden. :shock: Og der sker hende ikke noget i forhold til at have hunde..

 

Så er vores love alligevel bedre. Vores er heller ikke gode nok, men hun ville nok have fået fjernet hundene herhjemme..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...