LUNITA Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Er der nogle af jer, der giver antihistamin mod pollenallergi, og hvad hedder det i giver, og ca hvor meget giver i om dagen, vores Seus er 11kg. Og hvad med lakseoilie, kan i se en forskel. Vi vil ikke give noget, uden først at tale med dyrlægen. min her i det land hvor vi bor, er alle dyrlæger hurtige til at give indsprøjtninger og piller med bynyrebachomon, m.v.h. lunita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Vi brugte alnok (også til mennesker) til Sille sidste år og det havde god effekt. Hun vejer ca. 7,5 kg. og vi gav hende 1/2 til at starte med, men da pollen blev værre, fik vi lov af dyrlægen at give hende en hel. Lakseolien gjorde ingen forskel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 var det nok med en gang om dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 ja, hun skulle vist have mellem en 1/2 og en hel regnede dyrlægen ud, så vi startede med en halv og så en hel, som var en lille smule for meget, men det var det der skulle til. Vi gav hende den om aftenen inden vi gik i seng (ved ca. 23.00 tiden), da én af bivirkningerne skulle være sløvhed og så var jeg samtidig sikker på at den virkede om morgenen når vi skulle gå tur. De skulle virke i 24 timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 stoppede kløen helt, havde hun nogle bivirkninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Der var lidt kløe tilbage, men vi købte Wolle kløe til hende og det hjalp en hel del. Wolle kløe er lavet af urter og er derfor ikke traditionel medicin. Dyrlægen sagde det var en fin idé, også fordi det ikke går ind og laver ravage, hvis hun på et tidspunkt skulle have andet medicin. http://www.petfoods.dk/wolle-kloe-248-kapsler.html Vi gav hende 2 om dagen, jeg vil tro du skal give 2 eller måske 3 om dagen. Den siger 2 kapsler om dagen op til 10 kg. De kapsler har vi haft meget glæde af. Det var en dag vi glemte at give hende dem. Det kunne vi godt se, for kløen tog til allerede på én dag. Men ellers var det ingen bivirkninger at mærke på Sille, hun blev ikke engang ekstra sløv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 ok. jeg prøver at se på siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Prøv at surfe lidt for prisen er vist ikke den samme overalt. Det er heller ikke sikkert det virker på din hund, men vi har god erfaring med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 får hun det hele året Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Vi stoppede med det den 1 december tror jeg, for der er jo ikke så meget pollen om vinteren og så ville vi lige se hvad der skete. Det gik fint. Vi er startet med at gå til alternativ behandling med hende for 1 1/2 måned siden ca. for at prøve om det kan hjælpe, så det ikke bliver så voldsomt for hende her til sommer. Så vi krydser fingre. Der var startet med at komme sår på mulen, men de er forsvundet 7-9-13 efter vi startede med den alternative behandling. Sårene plejer ellers ikke at forsvinde når de først er kommet, så vi håber... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 det håber jeg også for jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Tak Er det er en slem allergi Seus har og hvordan kommer den til udtryk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 han klør og klør, og taber hårene, rundt om øjnene. han er 2,5 år. for 2 år siden kom det første gang, i april, meget akut og meget kløe, han fik i indsprøjning med medrol, alle symtomer forsvandt, på 24 timer, ingen kløe før siste år, i marts være ind året før, og meget akut og med bare pletter rundt om øjnene, igen medrol. Det samme igen i juli. dennegang bliver han total stresset af medrolen, efter 24 timer får han drop, så medicinen kan skylles ud igen, ikke mer kløe før nu. vi skal dette forår igennem uden medrol, vores dyrlæge lære alternativ behandling nu, så til næste år, håber vi at det kan klares uden medicin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Det lyder godt nok træls. Jeg forstår godt hvis du er ved at være desperat og at du er klar til at prøve hvad som helst. Hvis du beslutter dig for at prøve, vil jeg meget gerne høre hvordan det går om noget tid. Sille klør sig meget, får sår på mulen, mistede også lidt hår om øjnene og har tit ørebetændelse og slikker sig meget på kønsorgangerne så der også kommer små sår der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts