Gæst Bille Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Jeg ønsker et trimmebord til mine 2 löwchens, men synes ikke jeg har lyst til at bruge knap 2000 kr. på at købe et prof. bord Tænkte på om der var nogle af jer, der har lavet et selv og evt. kunne poste billeder af det? Jeg skal først og fremmest bruge det hjemme men også til udstilling og det må derfor gerne være sammenklappeligt og evt. på hjul, så det nemt kan komme med rundt På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 2, 2011 Rapporter Share Besvaret April 2, 2011 Jeg lytter lige med, jeg ville nemlig også gerne lave et selv... SU'en rækker ikke lige til sådanne udgifter som et prof bord.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg fik en idé igår da jeg var gået i seng.. Det bliver nok ikke kønt, men praktisk (jeg skal kun bruge et bord herhjemme) Kunne man ikke klunse et gammelt strygebræt og skære brættet til og bore en mdfplade ovenpå..?? Så kan det da klappes sammen.. Hunden skal så bare stå eller ligge nogenlunde over benene på strygebrættet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg fik en idé igår da jeg var gået i seng.. Det bliver nok ikke kønt, men praktisk (jeg skal kun bruge et bord herhjemme) Kunne man ikke klunse et gammelt strygebræt og skære brættet til og bore en mdfplade ovenpå..?? Så kan det da klappes sammen.. Hunden skal så bare stå eller ligge nogenlunde over benene på strygebrættet.. NEj det er alt alt for vakkelvornt..Selv et campingbord er for vakkelvornt..Det er meget vigtigt at det er stabilt..P et tidspunkt var der en der averterede herinde med trimmeborde til 7-800 kr..Jeg lånte et til Show of winners. Værre lort skulle man lede længe efter..Bedst som man står og rdner hund klapper bordet sammen..Det er ikke skidesmart. Hunden bliver forskrækket (og bordet bruges jo også i ringen til de små racer) og kan jo komme til skade. XbillenX jeg tjekker lige med den importør jeg plejer at handle hos..Måske han kan skaffe til en ordentlig pris.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg har et bord herhjemme, som er lavet af et stel med hjul fra Ikea og et rest stykke, af en god bordplade. Kan ikke klappes sammen, så det er stationært. Til udstillinger havde jeg i starten, en tynd plade ,skåret til så det passede ovenpå buret + en smudsmåtte købt i Netto, vupti trimme"bord" ovenpå buret . Til nedenunder buret havde vi skåret en anden plade til, og sat hjul på, så alt samlet med buret i midten som en sandwich, det fungerede i lang tid. Nu har jeg efterhånden det hele, men tager stadig ikke trimmebord med, hundene er alligevel ordnet, inden vi tager hjemmefra, der skal kun lige børstes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Jeg har et bord herhjemme, som er lavet af et stel med hjul fra Ikea og et rest stykke, af en god bordplade. Kan ikke klappes sammen, så det er stationært.Til udstillinger havde jeg i starten, en tynd plade ,skåret til så det passede ovenpå buret + en smudsmåtte købt i Netto, vupti trimme"bord" ovenpå buret . Til nedenunder buret havde vi skåret en anden plade til, og sat hjul på, så alt samlet med buret i midten som en sandwich, det fungerede i lang tid. Nu har jeg efterhånden det hele, men tager stadig ikke trimmebord med, hundene er alligevel ordnet, inden vi tager hjemmefra, der skal kun lige børstes. Løvelejren kan ikke undvære trimmebordene..Løverne har masser af pels som skal ordnes inden vi går i ringen..De står på bordene og venter på det er deres tur til at komme i ringen..Men det alllerallervigtigste VI BRUGER BORDENE TIL AL VORES KAGE OG MAD..:fyfy: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Løvelejren kan ikke undvære trimmebordene..Løverne har masser af pels som skal ordnes inden vi går i ringen..De står på bordene og venter på det er deres tur til at komme i ringen..Men det alllerallervigtigste VI BRUGER BORDENE TIL AL VORES KAGE OG MAD..:fyfy: Ja kagerne er en meget vigtig ting :banan: ( Jeg er kagemoster ved welsherne, psst jeg bruger bare de andres trimmeborde til kagerne :slem: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Ja kagerne er en meget vigtig ting :banan: ( Jeg er kagemoster ved welsherne, psst jeg bruger bare de andres trimmeborde til kagerne :slem: )Jamen hvis nu de andre heller ikke har bord med?? nej man skal opdrage sine hvalpekøbere fra starten (og kagerne er det vigtigste..Hvis der ingen kage var, kom jeg ikke) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 (rettet) Vi har nu stadig vores plade med, der kan ligge oppe på buret, det er til kaffen, og alt vores skrammel, men kagerne ender på forunderlig vis altid på et trimmebord Her købte jeg mit trimmebord ( et af dem, hun har fotograferet ude for ) De er ret solide, og til en fair pris Redigeret April 8, 2011 af Drentsche Stavefejl og til føjelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Vi har nu stadig vores plade med, der kan ligge oppe på buret, det er til kaffen, og alt vores skrammel, men kagerne ender på forunderlig vis altid på et trimmebord Her købte jeg mit trimmebord ( et af dem, hun har fotograferet ude for ) De er ret solide, og til en fair pris Hvor? hvor?Jeg har prøvet at have en plade over bordet..Men med alle de :hmm: mennesker som kommer i vores lejr så tøør jeg ikke have kaffe over Bobo..En har engang tabt en kop kakao lige ned i hans hvide pels... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Ups http://skøde-hunden.dk/trimme-borde-2/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Ups http://skøde-hunden.dk/trimme-borde-2/ det til 599 var sådan et jeg lånte og som pludselig klappede sammen..Man får vel hvad man betaler for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Her kan man lige ane pladen inden under coveret (som er regntæt = ingen kaffe på hundebassen ) til buret. Og et trimmebord uden hund, men med masser af mad og kage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 det til 599 var sådan et jeg lånte og som pludselig klappede sammen..Man får vel hvad man betaler for Det ser nu heller ikke særlig solidt ud, men jeg kan love for at de andre ( dem med hjul) er ret solide og tunge som et ondt år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Det ser nu heller ikke særlig solidt ud, men jeg kan love for at de andre ( dem med hjul) er ret solide og tunge som et ondt år.Jep det er dem jeg har..med hjul så vi kan få kørt kagen i stilling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Find trimmebord på dba.dk - køb og salg af nyt og brugt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts