Stjernetosse Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Hejsa. Hvor finder jeg et godt overtræk til rimelige priser? Har fundet dogman - men er det de eneste der er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Kan du ikke være kreativ og sy et selv? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Har set nogle på amazon, men har ikke undersøgt om de passer. Jeg ved også Østrand har haft dem, ved ikke om de stadig har.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Kan du ikke være kreativ og sy et selv? :hmm: Jeg overvejer det, men jeg er ikke sikker på at det kan svare sig... Jeg har lige nu et hjemmelavet (syet på et kvarter agtig), men vil gerne have et ordentligt til udstillingerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Har set nogle på amazon, men har ikke undersøgt om de passer. Jeg ved også Østrand har haft dem, ved ikke om de stadig har.. Tjekker lige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Se lige: http://www.mutthuttz.com/products/ Hvis nu der er andre der mangler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Hmm, lige nu er jeg vist mest på bare at sy et selv... Så lave sådan at den smalle side kan rulles op så de kan komme ind og ud der, og så lave et vindue af en art :hmm: Og så noget velcro et eller andet til at lukke det til med... Det må være planen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 De var ellers smarte dem fra USA (så bliver buret pludselig også pænt at have til at stå fremme :banan:), men også noget dyrt, når der kommer told oveni. Er spændt på at se dit hjemmesyede. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 De var ellers smarte dem fra USA (så bliver buret pludselig også pænt at have til at stå fremme :banan:), men også noget dyrt, når der kommer told oveni. Er spændt på at se dit hjemmesyede. :5up: Det bliver nok ikke noget særligt... Meget lig dogman forestiller jeg mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dorthe BP Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Østrand har stadig overtræk til Dogmann burerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Se lige: http://www.mutthuttz.com/products/ Hvis nu der er andre der mangler Uuuuha, de er flotte!!! Men dem kunne man jo også sy selv, kan ikke være så svært... :hmm: Jeg har syet betræk til nogle af mine bure, bare nogle simple i beavernylon, og det er i hvert fald dødnemt. Jeg synes beavernylon har fungeret godt, det er lidt vind/vand-modstandsdygtigt, og meget holdbart, og jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Jeg har bare syet 3 sider sammen med top-stykket, og syet nogle bånd fast i kanterne foran, for at kunne fæstne det hele til buret. Har også læææænge haft planer om at sy en front på bagefter, men det er lissom ikke blevet til noget endnu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Uuuuha, de er flotte!!! Men dem kunne man jo også sy selv, kan ikke være så svært... :hmm: Jeg har syet betræk til nogle af mine bure, bare nogle simple i beavernylon, og det er i hvert fald dødnemt. Jeg synes beavernylon har fungeret godt, det er lidt vind/vand-modstandsdygtigt, og meget holdbart, og jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Jeg har bare syet 3 sider sammen med top-stykket, og syet nogle bånd fast i kanterne foran, for at kunne fæstne det hele til buret. Har også læææænge haft planer om at sy en front på bagefter, men det er lissom ikke blevet til noget endnu... Det er også den taktik jeg har. Så med noget velcro og evt noget luftehuller... Men hvilken farve bævernylon skal man så vælge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Det er også den taktik jeg har. Så med noget velcro og evt noget luftehuller... Men hvilken farve bævernylon skal man så vælge? Den man synes er pænest... Jeg har lavet i brun/grøn-agtig, og nu senest i en mere guld/sand/brun-agtig. Synes de begge er ok til at skjule snavs, og evt. mudder stivner jo og kan bare børstes af! Nu har jeg helt fået lyst til at sy ét, i et eller andet helt vildt spektakulært stof... :slem: Mangler faktisk stadig til et bur... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Den man synes er pænest... Jeg har lavet i brun/grøn-agtig, og nu senest i en mere guld/sand/brun-agtig. Synes de begge er ok til at skjule snavs, og evt. mudder stivner jo og kan bare børstes af! Nu har jeg helt fået lyst til at sy ét, i et eller andet helt vildt spektakulært stof... :slem: Mangler faktisk stadig til et bur... :hmm: Altså det hurtige jeg har herhjemme er lilla... Jeg overvejer den røde :hmm: Hvis det er sådan en rigtig rød... Der kommer jo ikke lys igennem, så de får ikke underlig lys i buret.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Stof & Stil - Modestof, mode metervarer, jersey stof, rib stof, fløjl, immiteret skind, regntøjsstof, fleece, pels, silke, pailletter og bomuldslærred Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Altså det hurtige jeg har herhjemme er lilla... Jeg overvejer den røde :hmm: Hvis det er sådan en rigtig rød... Der kommer jo ikke lys igennem, så de får ikke underlig lys i buret.... Jamen den lilla er da egentlig ret fin? Tror det er en god snavs-skjuler-farve, og så må den da stå godt til beaglefarverne! :5up: Jeg har ikke set at mine får farvet lys ind i buret, men kan godt se på nogle fra det amerikanske link at der er en lidt mystisk farve indeni..? :hmm:Men det burde ikke ske med beavernylon eller lignende. Og det kan også være flashlyset fra kameraet, på de billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Jamen den lilla er da egentlig ret fin? Tror det er en god snavs-skjuler-farve, og så må den da stå godt til beaglefarverne! :5up: Jeg har ikke set at mine får farvet lys ind i buret, men kan godt se på nogle fra det amerikanske link at der er en lidt mystisk farve indeni..? :hmm:Men det burde ikke ske med beavernylon eller lignende. Og det kan også være flashlyset fra kameraet, på de billeder... Den lilla har jeg herhjemme. Den er lidt lysere end den ser ud på min skærm.. Der er mørkt i buret når det er lukket til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 5, 2011 Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Den lilla har jeg herhjemme. Den er lidt lysere end den ser ud på min skærm.. Der er mørkt i buret når det er lukket til... Så er det da bare om at komme i gang med symaskinen! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Stjernetosse> fik du nogensinde syet burcovers? Jeg overvejer at kaste mig u i forsøget nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Stjernetosse> fik du nogensinde syet burcovers? Jeg overvejer at kaste mig u i forsøget nemlig Jep jeg syede et med lynlåse osv. Man skal lige holde tungen lige i munden, men ellers er det ikke noget problem. Jeg syede ikke med åbnnger og net, men det planlægger jeg det næste bliver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts