Hop til indhold

Jeg har fået nyt kamera!


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus
Jason :lun:

 

Tillykke med det ny kamera! :klap: Synes ikke vi ser så meget til dig herinde ellers?

 

ehm nej - jeg glemmer ligesom HF fra dag til dag :genert: Tiden går for tiden aaaalt for hurtigt - den ene dag sluger bare den anden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hold op du har god smag:mrgreen: Tror faktisk du har både samme sofapuder OG sofa som mig:lol:

 

(lækker hund:-D)

 

haha hvor sjovt!!! sofaen er faktisk helt tilfældig. Den tilhørte tidligere ejer af lejligheden. Den var næsten helt ny (fik kvitteringen) så jeg købte den med, sammen med nogle dejlige loftlamper til køkken og stue + ovn, køleskab og fryser - og de vaskede betræk og puder inden de flyttede helt ud. Men kan nu godt lide den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Dejlige billeder ! Hvilket kamera har du købt ?

 

Samsung ES75 :cool:- ikke noget fancy, men der står altså IKKE 2000+ kr til et kamera jeg alligevel ikke ville kunne finde ud af at håndtere :rolleyes:

 

 

nåja - og så er den rød :genert: Har længe sagt at min næste telefon eller kamera skulle være rød eller pink - tadaaa et stk rød kamera :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...