Trei Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Idag var Ozzie riiiigtig heldig - hun kom ud at gå en dejlig tur med Sammys skønne Enzo. Ozzie eeeeelsker Enzo og det gør jeg også. Selvom det var overskyet fik jeg taget en masse billeder af de to tosser, og jeg synes I skal se lidt hundehygge på sådan en grå onsdag. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Dejlige bjæffere:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 I tilfælde af at nogen synes det ligner at Ozzie er ved at æde Enzo på "pinden1", så er "pinden2" taget et halvt sekund efter, så altså ingen Enzoer kom til skade. Ozzie er bare meget sådan... erm, skal vi sige ekspressiv. Hun fik også gøet en heeel masse idag, og Enzo var god til at gø igen, men af hensyn til Sammys sarte nerver skal jeg ikke vade rundt i, at Enzo gøede noget skingert af at være en hanhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hvor ser de skønne ud sammen - ren råhygge, og super flotte hunde. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Trei skrev: Hun fik også gøet en heeel masse idag, og Enzo var god til at gø igen, men af hensyn til Sammys sarte nerver skal jeg ikke vade rundt i, at Enzo gøede noget skingert af at være en hanhund. Fnis god til at gø igen... Det kommer!! Og det er ok at være lidt verbalt tilbage i så ung en alder Har lige set videoen - han prøver da.... til sidst... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Sammy skrev: Fnis god til at gø igen... Det kommer!! Og det er ok at være lidt verbalt tilbage i så ung en alder Har lige set videoen - han prøver da.... til sidst... Haha - ja, det siger du jo. Arj, han er allerede blevet meget til at svare igen - dyyyygtig Enzo, der er ved at opdage at han er en schæfer. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Sikke nogle smukke hunde, dejlige, dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Dejlige billeder af to skønne hunde ♥♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 nurh sikke dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Virkelig smukke vuffere :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 :hjerte::hjerte: Smukke hundene! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Tak skal I have. :kys: Synes du griner lidt Daniella. Fatter ikke hvorfor - jeg synes da at både Ozzie og Enzo ser meget rolige og fattede ud på alle billederne. Forresten skulle nogle undre sig, så er Enzo ham med meget sorte hovede, og Ozzie er galningen, der gør på de fleste billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Her er der da gang i dem Ej så godt jeg lavede den grinene smiley efter jeg havde sendt beskeden . Mente ingenting med den :5up:.. Men virkelig smukke hunde :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 DaniellaJ skrev: Her er der da gang i dem Ej så godt jeg lavede den grinene smiley efter jeg havde sendt beskeden . Mente ingenting med den :5up:.. Men virkelig smukke hunde :hjerte: Haha ja, sådan så vi dem meget. De havde virkelig en fest. :banan: Ved godt at du kun mente det godt. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Trei skrev: Haha ja, sådan så vi dem meget. De havde virkelig en fest. :banan: Ved godt at du kun mente det godt. :kys: så længe festen var udenfor og ikke inde i møblerne :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Rigtig smukke hunde :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 7, 2011 Rapporter Share Besvaret April 7, 2011 ih, hvor de hygger og feeed sandbunke de har fundet:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Smukke schæfere :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 luckyluna skrev: ih, hvor de hygger og feeed sandbunke de har fundet:banan: Ja, den var fantastisk den bunke - den var så sej at grave i og spæææææne rundt i, og det så bare SÅ sjovt ud, når Enzo fik hvalpeflip og væltede rundt i og omkring bunken med 120 km/t med Ozzie bagefter sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Sikke nogle skønne billeder - det er noget af det bedste at se på: Når hunde virkelig leger og har det sjovt. Og det kan man virkelig se på dem - that´s life :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts