Hewlett Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Jeg sad og kiggede billeder af da Ninja bare var en lille bette der kunne bæres på én arm, og falder over dette billede hvor hun bare ligner en hund der er blevet total mishandlet. Har vi virkelig været så grusomme ved hende ? Og så sovetrunten med ynglingsbolden Kom gerne med jeres bedste/sjoveste/mærkeligste hvalpefotos :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Vi havde åbenbart glemt det der med mad så skipper måtte spise græs da han var lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 skipper-odense skrev: Vi havde åbenbart glemt det der med mad så skipper måtte spise græs da han var lille Åh nej altså Og det ligner oveni købet at han har taget munden for fuld :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hewlett skrev: Jeg sad og kiggede billeder af da Ninja bare var en lille bette der kunne bæres på én arm, og falder over dette billede hvor hun bare ligner en hund der er blevet total mishandlet. Har vi virkelig været så grusomme ved hende ? Oskar sidder til tider med den helt samme lade holdning Det ser simpelthen så fjoget ud, og han ligner virkelig en der har fået tæsk, eller har gjort noget, der var meget slemt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Vi fik en haj med hjem i stedet for en hvalp....og så fik vi ikke engang rabat ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Årh hvor er de bare skønne . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Jeg har desværre kun dette ene på min pc, det er af Pomkin som hvalp... undskyld den dårlige kvalitet. [ATTACH]41242[/ATTACH] Minihunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 FrøkenWhipsy skrev: Vi fik en haj med hjem i stedet for en hvalp....og så fik vi ikke engang rabat ! Rabat?! Er du overhovedet klar over hvad sådan en kæle-haj-unge normalt koster?? (synes han er fantastisk smuk og fotogen din hvalp, nyder alle de billeder du poster af ham!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts