Hop til indhold

Tossedyret på tur


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Tog lige kameraet med ud på morgentur i går morges :lun:

 

Det første er fra før jeg gik amok med køkkensaksen. De andre er post-køkkensaks - synes dog det er lykkes mig at redde ham nogenlunde, så han ser ok ud alligevel:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Tak allesammen - han er selv ret så klar over hvor über fantastisk og uimodståeligt skøn han selv synes han er :cool:

 

tonks - discohund? ved slet ikke hvad du hentyder til :vedikke::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jason :lun:

 

Ikke om jeg begriber, at du orker at holde den pels - hatten af for det! :-D Får du ham egentlig udstillet efterhånden?

 

haha. At børste er ikke så stort et problem - med pelsen han havde tog det ca. 1 time en gang ugentligt. Det er vaskningen jeg hader - det tager yderligere 1-1½ time ekstra (han er ikke vasket i år endnu :genert:)

 

Jeg gik amok med en køkkensaks i forgårs - resultatet er sådan at han nok ikke bliver udstillet indenfor det næste halve år :cool: (men ih hvor er han dejjlig let på tå - tror jeg tog mindst 10 cm af sider + top :engel:)

 

Han er ikke udstillet siden verdensudstillingen. Og udover den blev han kun udstillet på et skue i Holstebro. Det var udstillingskalenderen 2010 :genert: (transportproblemer + jeg ikke selv kan klippe udstillingspelsen + jeg ikke kan udføre "den sidste finish" gør at det er ret så besværligt, det dersens udstilling)

Link til indlæg
Del på andre sites

haha. At børste er ikke så stort et problem - med pelsen han havde tog det ca. 1 time en gang ugentligt. Det er vaskningen jeg hader - det tager yderligere 1-1½ time ekstra (han er ikke vasket i år endnu :genert:)

 

Jeg gik amok med en køkkensaks i forgårs - resultatet er sådan at han nok ikke bliver udstillet indenfor det næste halve år :cool: (men ih hvor er han dejjlig let på tå - tror jeg tog mindst 10 cm af sider + top :engel:)

 

Han er ikke udstillet siden verdensudstillingen. Og udover den blev han kun udstillet på et skue i Holstebro. Det var udstillingskalenderen 2010 :genert: (transportproblemer + jeg ikke selv kan klippe udstillingspelsen + jeg ikke kan udføre "den sidste finish" gør at det er ret så besværligt, det dersens udstilling)

 

Hehe, okay :lol: Havde bare indtryk af, at du engang havde sådan ok store planer om udstilling, så tænkte om det efterhånden måtte være ved at blive til noget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hehe, okay :lol: Havde bare indtryk af, at du engang havde sådan ok store planer om udstilling, så tænkte om det efterhånden måtte være ved at blive til noget :mrgreen:

 

Nope, det bliver til når jeg får en hund jeg selv kan klare, desværre

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jason :lun:

 

Vi skal forresten gå til ringtræning samme sted som dig, når vi får hvalpen :5up: Så du kan nusse hvalp minimum 1 gang i ugen :blink:

 

hahaha jubiiii:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...