GRAND DANE Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 jeg tenker in imellem på at finde en gd lejekammerat til tulle. jeg tenkte på om det måske var en ide at opsøge en kennel der lekker en i gilleleje og hillerød det er ikke sånden meget langt vek kunne det ikke være en ide:idea:. vad mener i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 8, 2011 Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 Er hun ikke snart en halvgammel pige? Jeg mener at hun er ældre end Vinnie? Måske har hun ikke behov for at lege mere. Hvordan reagerer hun når I møder andre hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2011 arh hun er vest kon 5-6 år. hun er meget lejesyg hun vel rektig gerne vis lejligheden byder sig:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 Jeg synes hun virkede helt vildt legesyg, dengang hun mødte lillebitte Petrine, så rigtigt god ide at finde en legekammerat til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 9, 2011 Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 OK, jamen så bare kom i gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2011 OK, jamen så bare kom i gang ja jo men spørgsmålet var nu osse let om det nu osse er en fornuftig ide at spøre en kennel om den slags eller om det er helt malplaceret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hej, Jeg ville da finde nogen i mit område-ikke nødvendigvis en kennel. Du kan jo søge efter legevenner under hundetræf her på HF;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Hej,Jeg ville da finde nogen i mit område-ikke nødvendigvis en kennel. Du kan jo søge efter legevenner under hundetræf her på HF;-). V.H. Sille jo jo men det er meget vanskligt at finde andre gd ejere, og stort set alle herinde som har GD bor temlig langt vek. jeg har søgt lejekamarater til hinne herinde før og det virker men jeg velle godt se hinne sammen med nogle andre af hinnes type:-). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg synes da bare du skal spørge kennelen, som du selv siger er det ikke helt nemt at finde hunde på den størrelse til leg. I en af de hundeskove vi kommer i er der en irsk ulvehundehvalp. Den er så stor og voldsom i sine bevægelser, at Samson (25 kg) nærmest bliver trampet ned. Så den leger vi ikke med, og det er da lidt synd for den hvis alle andre har det på samme måde. Så se bare at få kontaktet kennelen så Tulle forhåbentlig kan få en legekammerat på hendes egen størrelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg ville da også prøve at kontakte en kennel, de kan jo højst sige nej . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 10, 2011 Rapporter Share Besvaret April 10, 2011 Jeg synes du skal kontakte kennelen. Det værste svar du kan få er jo et nej . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 jamen så prøver jeg om det gir pote. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Er der ikke en GD klub under DKK? dem kunne du evt. kontakte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Er der ikke en GD klub under DKK? dem kunne du evt. kontakte. jo men vordan skulle det ende ud i en lejekammerat til tulle jeg tror ikke jeg er helt med:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 jo men vordan skulle det ende ud i en lejekammerat til tulle jeg tror ikkejeg er helt med:hmm: Jeg er med i Pudelklubben, her kan man bl.a. søge legekammerater til sin hund, og tænkte man måske kan det samme i GD klubben? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 Jeg er med i Pudelklubben, her kan man bl.a. søge legekammerater til sin hund, og tænkte man måske kan det samme i GD klubben? jeg ved det ikke, men så skal jeg melle mig in igen og det er jo let bøvlet i forhold til vis jeg nu kan få en aftale med den der kennel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 13, 2011 Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 jeg ved det ikke, men så skal jeg melle mig in igen og det er jo let bøvleti forhold til vis jeg nu kan få en aftale med den der kennel. I PK behøver man ikke melde sig ind for at søge legekammerater. Og det var jo bare et forslag fra min side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2011 I PK behøver man ikke melde sig ind for at søge legekammerater. Og det var jo bare et forslag fra min side. men det var da hellerikke nogen dårlig ide det anet er bare let lettere:-). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 jeg har fået kontaktet dem og di velle melle tilbage senere det var i onsdags er let bagefter det bliver spene vad di finder ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 hhhmm tror i jeg skal senne en mail og spøre til vad di finder ud af eller skal jeg vente til onsdag og ringe til dem.:hmm:?? jeg velle nødig virke alt for anmasene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Maj 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 jeg snakket med dem over tlf men jeg har åbenbart været så nervøs at jeg ikke har fået forklaret mig godt nog men jeg kan huske di fortalte at di lige skulle tenke over det. en 14 dage efter senner jeg en mail vor jeg spør om di har fundet ud af noget jeg modtar senere en mail vor di skriver at vi ikke kan komme der op på grund af at tulle ikke velle blive apseteret. så jeg svare tilbage at det ikke var tanke at tulle skulle in på deres grund men at vi skulle mødes et sted. jeg er godt nog meget i tvivl om vad det enner med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts