Hop til indhold

Nogen med bil som har vildt lyst til at gå til svømning med os?

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Et langt skud, jeg ved det godt - men jeg vil gerne prøve at gå til svømning med Motor, det er bare virkelig svært at komme hen til en svømmehal (til hunde altså) med offentlig transport.

Den tætteste jeg kan finde, er Frederikssund (og den lyder SÅ god), jeg har skrevet til dem, men de siger at den bus der kører derud tit skifter rute, så de vil anbefale at man kører i bil.... :cry:

Der ligger også en udenfor Tåstrup (er dårlig til landekort, men det er vist tættere på Kbh :oops:)

Hvis nu jeg var mega heldig, var der andre som havde overvejet svømning, enten kan man have 2 hunde i vandet samtidigt, eller også kan man planlægge det sådan så man er der lige efter hinanden.

Vi betaler selvfølgelig gerne kassen til benzin!

Link til indlæg
Del på andre sites

I Tåstrup er der 4 kar, så der er rig mulighed for at I kan svømme samtidig, hvis du finder en person med bil

Jeg står i samme situation:cry: Men jeg vil så ikke svømme i Tåstrup:engel: Så skal bruge en, der vil køre mod Næstved eller Skælskør:mrgreen:

Hvorfor vil du ikke i Tåstrup?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor vil du ikke i Tåstrup?

Vandet er ikke opvarmet, så ikke godt til dumme led. Og så er karrene 2 og 2 ved siden af hinanden (2 kar i EN bygget firkant) og Luna ved at hunde ved siden af kan hoppe over til hende, så det ligger hun og holder øje med, og dermed svømmer hun skævt.

Hun ved det, fordi det er sket.. En veninde og jeg var afsted sammen og Tusse besluttede at hun ville svømme sammen med Luna:lun::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vandet er ikke opvarmet, så ikke godt til dumme led. Og så er karrene 2 og 2 ved siden af hinanden (2 kar i EN bygget firkant) og Luna ved at hunde ved siden af kan hoppe over til hende, så det ligger hun og holder øje med, og dermed svømmer hun skævt.

Hun ved det, fordi det er sket.. En veninde og jeg var afsted sammen og Tusse besluttede at hun ville svømme sammen med Luna:lun::lol:

Ok kan jeg godt se med varmen. Hehe nårh, sød Tusse, hun mente da at de skulle gå RIGTIGT til svømning sammen.

Jeg har svømmet lidt med Møffe ude i Taastrup og hvis vi starter op igen, tager jeg gerne dig og Motor med. Men det er stadig ved overvejelserne.

Regner med, at jeg tager den billige løsning med at bruge havet til sommer, dog.

Ja think about it :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja think about it :banan:

I am og jeg overvejer kraftigt, at give det en chance mere, da 1xwaterwalking ugentlig ikke rigtig batter :lol:

Er bare blevet lidt sådan... Nu har han fået hot spot to gange i forbindelse med, at han har gået derude, men regner med at give det en chance til :-D Men jeg kan måske først i næste måned, økonomien er lidt stram, da jeg vil have købt blower og telt :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

I am og jeg overvejer kraftigt, at give det en chance mere, da 1xwaterwalking ugentlig ikke rigtig batter :lol:

Er bare blevet lidt sådan... Nu har han fået hot spot to gange i forbindelse med, at han har gået derude, men regner med at give det en chance til :-D Men jeg kan måske først i næste måned, økonomien er lidt stram, da jeg vil have købt blower og telt :cool:

Åh de har måske ikke en blower derude?

Næste måned er helt fint, så travlt har jeg heller ikke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh de har måske ikke en blower derude?

Næste måned er helt fint, så travlt har jeg heller ikke :-D

Nix, eller jo... De har vist en lille, fix hårtørrer - hjælper nada til Møffes pels :mrgreen:

Jeg tænker over det og tjekker op på økonomien, når jeg har helt styr på det :5up: Regner med at jeg giver det et forsøg, dog :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites