skipper-odense Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Håber i bliver glade for den Jo, jeg savner også håndtaget engang imellem, men er det en helt rundtosset hund jeg har, så tager jeg fat i bryststykket, mest hvis jeg skal holde ham mens nogle går forbi eller lignende. Nød lærer nøgen skude at sejle jeg fortryder en lille smule at jeg købte den kedelige sort/grå sele, jeg havde på forhånd et godt øje til den blå, men den fører de ikke i maxizoo og jeg havde ikke tålmodighed til at vente på at få den hjem Ja om ikke andet må jeg jo smide mig ned over hunden og holde ham i en benlås Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Ja om ikke andet må jeg jo smide mig ned over hunden og holde ham i en benlås Det SKAL du vise billede af hvis du gør det mens du stadig er gravid :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Det SKAL du vise billede af hvis du gør det mens du stadig er gravid :mrgreen: hold øje med hf på torsdag... vi skal som sagt til træningstræf og skipper er dødeligt forelsket i lille molly på 7 kg der er nok mere end en hf'er klar med kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Da jeg havde schæfer, og endnu ikke den sele jeg linker til, så havde jeg en ekstra "line" i form af et kort reb siddende i d-ringen. Man kan også få håndtag med en karabinhage, men jeg var mere til et stykke reb :blink: http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1002 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 Da jeg havde schæfer, og endnu ikke den sele jeg linker til, så havde jeg en ekstra "line" i form af et kort reb siddende i d-ringen. Man kan også få håndtag med en karabinhage, men jeg var mere til et stykke reb :blink: http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1002 arh det anede jeg ikke man kunne få :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 arh det anede jeg ikke man kunne få :5up: Hvis du sender mig din adr i en pb, så har jeg et liggende du gerne må få... Vil du helst have et i smalt eller bredt læder??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 hold øje med hf på torsdag... vi skal som sagt til træningstræf og skipper er dødeligt forelsket i lille molly på 7 kg der er nok mere end en hf'er klar med kameraet Kan være du slipper lige på torsdag for det med benlås og alt muligt avanceret Er nemlig blevet inviteret til påskefrokost lige der, øv, men så slipper Skipper da for hans store kærlighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Kan være du slipper lige på torsdag for det med benlås og alt muligt avanceret Er nemlig blevet inviteret til påskefrokost lige der, øv, men så slipper Skipper da for hans store kærlighed ja øv jeg tror desværre ikke skipper er ret trofast så han kaster sikkert sin kærlighed på en anden :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Hvis du sender mig din adr i en pb, så har jeg et liggende du gerne må få... Vil du helst have et i smalt eller bredt læder??? ej hvor sødt af dig :kys:hmm hvor bredt er det brede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Black GSD skulle tage at åbne en brugt-hundegear-butik Jeg ville handle der meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Black GSD skulle tage at åbne en brugt-hundegear-butik Jeg ville handle der meget! Oss mig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 jeg er forresten stadig positiv over selen :5up: det er rigtig nok at den drejer en smule hvis han trækker, men jeg synes ikke det er så galt. Den er også nemmere at få af og på end jeg først troede. K9 selen var jo ekstremt nem at give på, men måske også derfor han kunne komme ud af den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 ej hvor sødt af dig :kys:hmm hvor bredt er det brede? Den brede er 18 mm, og mørkebrun. Den smalle er 12 mm, og sort Og så har jeg et reb i blåt hvis du er mere til det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Buddha og JeanetteH: I kan godt begynde at spare sammen så... Er nemlig gået i gang med at sortere i alt det udstyr jeg har liggende, så der kan blive solgt ud af det jeg ikke bruger/kommer til at bruge... :slem: :blink: Er begyndt at være afklaret med, at jeg nok ikke får schæfer igen, så der ikke er nogen grund til at gemme udstyret dertil... Og skulle jeg om mange mange mange år få lysten til schæfer igen, så må jeg bare købe noget nyt der, men som sagt er jeg ret afklaret med, at Ninja var den sidste... Istedet er vi begyndt at snakke om, at når vi får hus så kommer der enten en Vizsla mere eller også så køber jeg min længe ønskede Kelpie :blink: Men jeg laver snart en tråd med udstyr til salg :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Buddha og JeanetteH: I kan godt begynde at spare sammen så... Er nemlig gået i gang med at sortere i alt det udstyr jeg har liggende, så der kan blive solgt ud af det jeg ikke bruger/kommer til at bruge... :slem: :blink: Er begyndt at være afklaret med, at jeg nok ikke får schæfer igen, så der ikke er nogen grund til at gemme udstyret dertil... Og skulle jeg om mange mange mange år få lysten til schæfer igen, så må jeg bare købe noget nyt der, men som sagt er jeg ret afklaret med, at Ninja var den sidste... Istedet er vi begyndt at snakke om, at når vi får hus så kommer der enten en Vizsla mere eller også så køber jeg min længe ønskede Kelpie :blink: Men jeg laver snart en tråd med udstyr til salg :slem: Uha da da.. så skal jeg da til at spille lotto:mrgreen: Det er forståeligt nok og fedt at du er afklaret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 jeg er forresten stadig positiv over selen :5up: det er rigtig nok at den drejer en smule hvis han trækker, men jeg synes ikke det er så galt. Den er også nemmere at få af og på end jeg først troede. K9 selen var jo ekstremt nem at give på, men måske også derfor han kunne komme ud af den Super at du er tilfreds med selen.:5up: Jeg mindes også at K9 selen drejede sig lidt når han trak? Den har jo også en fast ring til snoren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Super at du er tilfreds med selen.:5up: Jeg mindes også at K9 selen drejede sig lidt når han trak? Den har jo også en fast ring til snoren. ja det gjorde den nemlig, og jeg synes måske endda den her drejer sig lidt mindre :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Den brede er 18 mm, og mørkebrun.Den smalle er 12 mm, og sort Og så har jeg et reb i blåt hvis du er mere til det. du får lige en pb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 du får lige en pb *host* billeder *host:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 ja det gjorde den nemlig, og jeg synes måske endda den her drejer sig lidt mindre :hmm: Motors drejer sig selvfølgelig lidt, men så længe den sidder til, så er det ikke specielt meget. Jeg var ellers optimist og fik den spændt en del centimeter ud, men så tyk var han ikke, så den kurede pænt meget BlackGSD, glæder mig til tråden og til alt det jeg ikke anede jeg ikke kunne leve uden :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 *host* billeder *host:engel: Jeg ved ikke lige hvad der gik galt med mit kamera har lige lagt billederne ind og de er så slørede at man bliver søsyg af at kigge på dem jeg prøver at tage nogle nye i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Motors drejer sig selvfølgelig lidt, men så længe den sidder til, så er det ikke specielt meget. Jeg var ellers optimist og fik den spændt en del centimeter ud, men så tyk var han ikke, så den kurede pænt meget BlackGSD, glæder mig til tråden og til alt det jeg ikke anede jeg ikke kunne leve uden :banan: jeg prøvede først en 110 på ham og den drejede helt vildt selvom den var spændt ind, jeg tror den sad for langt tilbage på kroppen. Men 100 er vist helt perfekt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 jeg prøvede først en 110 på ham og den drejede helt vildt selvom den var spændt ind, jeg tror den sad for langt tilbage på kroppen. Men 100 er vist helt perfekt 100 Min "lille" Gizmo bruger en 80 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Luna har en 100 i den almindelige.. Men vil da næsten tro at hun så kan passe en 90 i y-modellen:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 100 Min "lille" Gizmo bruger en 80 man er vel en bred herre :blink: damen i maxizoo troede ikke på mig i første omgang da jeg fortalte at han kun er 1 år Hvor meget vejer Gizmo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts