Dorte Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 100 Min "lille" Gizmo bruger en 80 Livas lille runde fætter Eddie (fransk bulldog) er også en 80. 70'eren kunne han slet ikke få over hovedet. Luna har en 100 i den almindelige.. Men vil da næsten tro at hun så kan passe en 90 i y-modellen:hmm: Liva har en 90 i y-modellen, så det tror jeg sagtens, at hun kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Gracie bruger 90 i T-modellen. Hun har også en 80, men den sidder for tæt bag hendes albuer, så den er til salg. Menmhun skulle ok have en 80 i Y-modellen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 nå jeanette så får du billeder det er altså ikke fordi den strammer ved halsen han har bare meget løs hud Og jeg undskylder at pistolen er ude på et par af billederne, han blev lokket til at sidde med en olivers beef bite og dem er han meget begejstret for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 man er vel en bred herre :blink: damen i maxizoo troede ikke på mig i første omgang da jeg fortalte at han kun er 1 år Hvor meget vejer Gizmo? 25,5 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 25,5 kg. hehe ja så er skipper også lige godt 14 kg tungere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Jeg takker:-D Iiih han er fiiin ham Skipper.. Må altså møde ham en dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Jeg takker:-D Iiih han er fiiin ham Skipper.. Må altså møde ham en dag.. ja det var også ærgeligt jeg ikke havde ham med i fredericia. Men jeg fik da mødt Luna den dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 ja det var også ærgeligt jeg ikke havde ham med i fredericia. Men jeg fik da mødt Luna den dag Ja det var ærgeligt.. Men mon ikke vi nok finder en dag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Ja det var ærgeligt.. Men mon ikke vi nok finder en dag:-D Måske Skipper kommer til Vejen i uge 30??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Måske Skipper kommer til Vejen i uge 30??? Uh ja... det ku være:x: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Uh ja... det ku være:x: Uh ja det vil jeg i hvert fald rigtig gerne, men der bliver nok først taget en beslutning i sidste øjeblik, der skal jo pludselig en barnevogn med til den tid også :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Nøh. Nu viser det sig at Motors y-sele str. 90 er blevet for lille, den har skavet ham under armhulen, sad lidt og overvejede t-selen (hurrta) men i skriver at jeres hunde nok skal have en størrelse mindre end y, er den da ikke efter samme mål som y-selen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Nøh. Nu viser det sig at Motors y-sele str. 90 er blevet for lille, den har skavet ham under armhulen, sad lidt og overvejede t-selen (hurrta) men i skriver at jeres hunde nok skal have en størrelse mindre end y, er den da ikke efter samme mål som y-selen Tror altså det er omvendt.. At y-selen er en størrelse mindre end t-selen:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Tror altså det er omvendt.. At y-selen er en størrelse mindre end t-selen:genert: Åhja det var også det jeg mente Men læste lige tråden igennem igen, og i er rimelig mange hvor spændet irriterer hunden, så jeg tror jeg holder mig til y-selen. Tænk at min lille fis er en str. 2XL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Åhja det var også det jeg mente Men læste lige tråden igennem igen, og i er rimelig mange hvor spændet irriterer hunden, så jeg tror jeg holder mig til y-selen. Tænk at min lille fis er en str. 2XL Ja jeg ville også holde mig til y-selen. Jeg vil selv have en til Luna:mrgreen: Når jeg engang vinder i lotto:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts