Hop til indhold

Problemer med k9 sele?

Recommended Posts

100 :shock: Min "lille" Gizmo bruger en 80 :lol:

Livas lille runde fætter Eddie (fransk bulldog) er også en 80. 70'eren kunne han slet ikke få over hovedet.

Luna har en 100 i den almindelige.. Men vil da næsten tro at hun så kan passe en 90 i y-modellen:hmm:

Liva har en 90 i y-modellen, så det tror jeg sagtens, at hun kan.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 114
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nøh. Nu viser det sig at Motors y-sele str. 90 er blevet for lille, den har skavet ham under armhulen, sad lidt og overvejede t-selen (hurrta) men i skriver at jeres hunde nok skal have en størrelse mindre end y, er den da ikke efter samme mål som y-selen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøh. Nu viser det sig at Motors y-sele str. 90 er blevet for lille, den har skavet ham under armhulen, sad lidt og overvejede t-selen (hurrta) men i skriver at jeres hunde nok skal have en størrelse mindre end y, er den da ikke efter samme mål som y-selen :confused:

Tror altså det er omvendt.. At y-selen er en størrelse mindre end t-selen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror altså det er omvendt.. At y-selen er en størrelse mindre end t-selen:genert:

Åhja det var også det jeg mente :mrgreen: Men læste lige tråden igennem igen, og i er rimelig mange hvor spændet irriterer hunden, så jeg tror jeg holder mig til y-selen.

Tænk at min lille fis er en str. 2XL :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhja det var også det jeg mente :mrgreen: Men læste lige tråden igennem igen, og i er rimelig mange hvor spændet irriterer hunden, så jeg tror jeg holder mig til y-selen.

Tænk at min lille fis er en str. 2XL :shock:

Ja jeg ville også holde mig til y-selen. Jeg vil selv have en til Luna:mrgreen: Når jeg engang vinder i lotto:engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites