Gæst FrøkenWhipsy Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Kære HF-folk Inspireret af en dejlig gåtur i dag samt det gode vejr vil jeg gerne invitere til en forårstur hvis altså der er stemning for det. Hvor ? I Mollerup skov, Århus. Her er mulighed for at gå den gule rute på ca. 2,1 km eller den røde rute på 3 km. Der er både skov og marker med skønne skotske højlandskvæg på samt et lukket areal (hundeskov) hvor hundene kan lege frit. Derved er der både mulighed for en "rigtig" gåtur men også mulighed for fri leg bagefter. Hvornår? Jeg foreslår enten d. 23 eller 24 april eller weekenden efter der hedder 30 April / 1. maj. ...Og bagefter ? Der byder jeg gerne på et stykke kage og kaffe til dem der lyster. Jeg bor nemlig 2-300 meter fra Mollerupskov. Der er også en lille kiks og vand til hundebasserne. Det med småt.... Jeg ved det ikke er alle der er lige begejstret for flexliner på fællesture så måske vi skulle lade dem blive hjemme denne dag. (Qairo er jo kun en lille fis og kan godt være lidt hvalpe-anmasende...nu er i advaret!:slem:) Er det stemning for dette ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Jeg er i stemning til det, og vil gerne deltage sammen med Bananna. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 uha, det vil vi gerne deltage i hvis skoven ikke er fritløbsskov? Havde netop tænkt på at arrangere noget tilsvarende. Men jeg kan kun søndagene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Asta-Pasta og jeg er også friske :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 uha, det vil vi gerne deltage i hvis skoven ikke er fritløbsskov? Havde netop tænkt på at arrangere noget tilsvarende. Men jeg kan kun søndagene. Af frygt for at lyde lidt dum....mener du fritløb for hunde..eller sådan at der er folk der løber ture der ? Nå'men jeg svarer lige på begge ting! Dele af Mollerupskov har tidligere været hundeskov men er det ikke længere hvorfor frie hunde (under kontrol) nu kun er tilladt i det indhegnet stykke. Derfor bliver turen med SNOR og med mulighed for FRI leg i den indhegnet del af skoven (som man også kan gå udenom hvis man vil). Og med hensyn til "fritløbende mennesker " ...så kommer der da en løbere i ny og næ (bare rolig..de er gode til at samle op efter dem selv). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Asta-Pasta og jeg er også friske :klap: Asta-Pasta er yderst velkommen. Og du kan jo tage barnevognen med hvis det er - der er sti hele vejen undtagen i den indhegnet del hvor hundene må løbe fri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Asta-Pasta er yderst velkommen. Og du kan jo tage barnevognen med hvis det er - der er sti hele vejen undtagen i den indhegnet del hvor hundene må løbe fri. Ja jeg kender godt skoven Vil overveje at tage piratfisken med, kommer an på om han arter sig og om hans far vil af med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Af frygt for at lyde lidt dum....mener du fritløb for hunde..eller sådan at der er folk der løber ture der ? Nå'men jeg svarer lige på begge ting! Dele af Mollerupskov har tidligere været hundeskov men er det ikke længere hvorfor frie hunde (under kontrol) nu kun er tilladt i det indhegnet stykke. Derfor bliver turen med SNOR og med mulighed for FRI leg i den indhegnet del af skoven (som man også kan gå udenom hvis man vil). Og med hensyn til "fritløbende mennesker " ...så kommer der da en løbere i ny og næ (bare rolig..de er gode til at samle op efter dem selv). haha, for hunde. Men rigtig fint hvis turen er i snor, da jeg så kan have begge hundepiger med:mrgreen: Løbere af tobenet karakter er de ret ligeglade med;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Skal vi forsøge med søndag d. 23 april nu hvor Luckyluna kun kan om søndagen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Den 24. april kunne Jacki og jeg godt være interesseret, hvis vi må gå lidt for os selv Hun har brug for nogle gode oplevelser med hunde uden nærkontakt. Den 1. maj skal jeg på sporlæggerkursus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Skal vi forsøge med søndag d. 23 april nu hvor Luckyluna kun kan om søndagen ? Det hedder søndag d. 24 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Det hedder søndag d. 24 AHEM.....Søndag d. 24 April så...NÅ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Den 24. april kunne Jacki og jeg godt være interesseret, hvis vi må gå lidt for os selv Hun har brug for nogle gode oplevelser med hunde uden nærkontakt. Den 1. maj skal jeg på sporlæggerkursus Selvfølgelig må i da det! I styrer jo bare selv hvor tæt i lige vil på os andre Jeg holder bare lige Qairo lidt væk for han er stadig i den der fase hvor ALT bare skal hilses på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 For mig er det helt fint med søndag den 24 april. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 fint med mig:klap: Og Sheila pigen vil også gerne lige have lov at overveje om hun vil hilses på før hun får nogen i hovedet;-) Hvalpedyr er hun dog engle tålmodig med, men det er stadig bedst at Mysla hilser først, hun agerer næsten mundskænk for sheila, skal lige sige god for om sille pigen må hilse bagefter;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 og jeg glæder mig ubeskriveligt til at nusse whippetører:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 og jeg glæder mig ubeskriveligt til at nusse whippetører:klap: De er bløde som hestemuler !...Og der er bare INGEN kontrol over øreflapperne endnu..whatsoever ! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Kommer : FrøkenWhipsy med Qairo Lykkeliv med Asta og måske en piratfisk LuckyLuna med Sheila og Mysla Bantus med Bananna A9 med jacki (som gerne vil gå lidt for sig selv) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Lyder smadder hyggeligt - ville gerne, men nok vente lidt endnu, da Martha ikke må gå for lange ture, og hun har været til hvalpetræning om morgenen:megaked:. Men når hun bliver større, tilmelder vi os gerne sådanne hyggelige ture:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Indtil videre har vi ingen planer den søndag, så vi tager nok turen nordpå. Liva stiller dog krav om mudder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Selvfølgelig må i da det! I styrer jo bare selv hvor tæt i lige vil på os andre Jeg holder bare lige Qairo lidt væk for han er stadig i den der fase hvor ALT bare skal hilses på Super :5up: Vi lunter bare afsted bagved - eller dvs. jeg flyver nok efter Jacki Hun er faktisk god til at hilse i line, så længe hilseseancerne ikke er længere end nogle få sekunder, er de længere bliver hun usikker og sur mokke :damn: Forslag til tidspunkt på dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 kl. 10? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Øv, vi ville gerne ha' været med, men jeg skal arbejde d. 24.. Så det må blive en anden gang.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 kl. 10? Det synes jeg er super :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 klokken 10 lyder fint, kan man få sådan en mere præcis beskrivelse af hvor det er?? evt. et kort eller en adresse?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts