Aslan Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Sådan kan Aslan også se ud Men vi har ikke hørt fra dem, så Aslan blev ikke reklame hund Men vi er glade for billedet (jeg tænker jo julegave ide ) Der er bare så mange fine billeder inde på vpg.dk både af katte og hunde (ingen stikker jo min ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Det der kan I sguda selv gøre bedre.. Ja undskyld, men I har da taget mange bedre billeder af ham Sød ser han ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Det der kan I sguda selv gøre bedre.. Ja undskyld, men I har da taget mange bedre billeder af ham Sød ser han ud:lun: DET er jeg altså glad for at du siger Men nu er det prøvet (ærgeligt man ikke må få alle billederne, et af de andre var helt vildt gode ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Dejlige, lækre Aslan:lun::lun: Med den lyse baggrund ser han lidt lysere ud end normalt - men flot det er han:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Han ér flot - men min tanke var altså det samme som Jeanettes Du er MEGET bedre til at få hans røde skær og yyyyyndige rynker frem :hjerte: Men fotografen viser da Aslans mandighed ret godt :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Flotter fyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Smuk er han, men hov, mangler han ikke noget i munden! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Helt enig med Jeannette og Buddha, men han er da dejlig. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 nurh:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Martin er heller ikke vildt begejstret for det, men han er RIGTIG glad for at i syntes at vi kan gører det bedre :blink: Så tak for det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Sår'n en fin vuf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Ahhh Aslan:hjerte:. Aslan han er jo ikke bare model, men Mr. Universe for sin race, synes jeg:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 14, 2011 Rapporter Share Besvaret April 14, 2011 Han er vidunderlig, men som flere siger så er flere af jeres egne foto MEGET bedre... søgte lige efter et specielt men kunne ikke finde det... Det hvor han sidder i et gyldent løvfald af efterårs farver.,, åh det var så smukt af ham :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 15, 2011 Rapporter Share Besvaret April 15, 2011 SUPER modellen Aslan :5up::klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Sad også lige og kiggede andre billeder og kan kun slutte mig til koret om at der er mange super gode billeder af ham som I selv har taget :5up: Han er en skøn hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 Nååårh, hvor er han fin... Flot hund! Men jeg er også til mere "naturlige" billeder... Der synes jeg, at der kommer hundens rigtige udstråling frem! ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts