Gæst Brutus Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Hej allesammen. Min studiegruppe og jeg er i gang med et bachelor projekt om internet adfærd med henblik på kæledyr. Det skal lige siges, at du svarer 100% anonymt på spørgeskemaet. Spørgeskemaet lavet i Google docs så der er intet med spam, adds osv. https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey=dFlybENQV1FQdVVYa3NUaHBmY0EwVVE6MQ#gid=0 Håber virkelig at I vil hjælpe os. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 fik denne besked : Din søgning - https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey ... - matchede ikke nogen dokumenter. Prøv at sæt den ind ved hjælp af LINK knappen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jamen god fornøjelse med projektet da. Jeg har selvfølgelig svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 fik denne besked : Din søgning - https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey ... - matchede ikke nogen dokumenter. Prøv at sæt den ind ved hjælp af LINK knappen :blink: jeg kunne sagtens komme derind Nå jeg har svaret held og lykke med projektet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Brutus Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Tak for info og svarene ) Men nu hvor jeg er ny bruger, så kan jeg ikke linke igen før jeg har skrevet 50 svar.. Så jeg håber at der er flere der selv vil kopiere og sætte ind i browseren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Så er det udfyldt:-D https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey=dFlybENQV1FQdVVYa3NUaHBmY0EwVVE6MQ&ifq Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 :stupid: så fik jeg den også til at dukke op... sorry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gitte O Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Så har jeg også besvaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg forstår ikke helt et af spørgsmålene.. "HVad vil du bruge på et site, hvis du har et kæledyr" Altså et site om kæledyr? Eller er spørgsmålet forbeholdt dem, som har kæledyhr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 jeg kan heller ikke komme ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Brutus Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jeg forstår ikke helt et af spørgsmålene.. "HVad vil du bruge på et site, hvis du har et kæledyr" Altså et site om kæledyr? Eller er spørgsmålet forbeholdt dem, som har kæledyhr? Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr. F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv. Altså hvad du selv syntes du har brug for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr.F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv. Altså hvad du selv syntes du har brug for. Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr? Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Så er mine svar også sendt afsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Brutus Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr?Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går Lige præcis... Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Så har jeg også svaret, kom ind via Jeanettes link, uden problemer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Også svar fra mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 også her . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Lige præcis... Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe Nu ved jeg ikke hvad jeres ambitioner er med bachelorprojektet, men alene det, at nogle bliver i tvivl om, hvad der spørges til, har jo stor indvirkning på validiteten af det, i undersøger; altså om i faktisk måler det i ønsker at måle. Derfor har jeg ikke lyst til at svare, for jeg bliver forvirret. I kunne jo bruge denne tvivl til at lave et realitetstjek af jeres undersøgelsesmetode, som vil komme til at fremstå med større validitet med nogle justeringer. Det er såmænd ikke for at hakke, men et oprigtigt godt råd at få styr på undersøgelsesmetodikken. Nu ved jeg ikke hvilket fag i kommer fra, men jeg ville blive slagtet, hvis det var min undersøgelse - jeg læser psykologi og skriver pt bachelor. Steinar Kvale har f.eks. skrevet et par gode bøger om emnet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts