Hop til indhold

Uuuhm, stranden... Og dejligt vejr :o)

bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Vi har været på stranden de sidste par dage - og det har bare været så dejligt!

Møffe synes jo virkelig ikke, at den her varme er et hit, men det retter et dejligt, køligt hav heldigvis op på :mrgreen: Så han har virkelig været i totalt hopla, på trods af den bagende sol, det har været så rart.

I går oplevede vi ikke særlig meget usædvanligt, udover en dum, stor, pind, syntes Møffe (bjælke, kalder jeg det) i vandet... Den ville jo bare ikke op af vandet! Og Møffe forsøgte ellers virkelig at overtale den, men nej :fornaermet: Han skubbede til den med poterne, det hjalp ikke... Prøvede at gribe fat om den med mundden og yaaaay, den fulgte med! Lige indtil han tabte den... :mrgreen: Så måtte man jo hellere gø lidt af den - DET burde da få enhver pind (øøøh, bjælke :mrgreen: ) til at flygte op på stranden! :klap: Men heller ikke det :vedikke:

Så kom mor, the hero, til undersætning og udsatte sine ellers ind til nu tørre sko for havvand (alt for hunden) i et forsøg på at få "pinden" op. Og yaaay, den forunderlige pind kom op :klap: Men... Den var jo tung! Fandt Møffe ud af. Og så vendte han ellers fornærmet røven til bjælken og gik sin vej :fornaermet:

:mrgreen:

I dag mødte vi en løbsk tæve. Jeg vidste ikke, at den var løbsk, førend de havde hilste på hinanden :shock: Og sådan her ser det så ud, når det er Møffe:

Aaargh, pas lige på, I ikke falder ned ad bakken! :mrgreen:

attachment.php?attachmentid=42040&d=1303470637

Møffe is under attack...

attachment.php?attachmentid=42041&d=1303470637

Hvad bjæffer du for? Angrib mig nu!

attachment.php?attachmentid=42042&d=1303470637

Nå, så ta'r jeg dig!

attachment.php?attachmentid=42043&d=1303470637

Rrrraaaarrgggrr

attachment.php?attachmentid=42044&d=1303470637

Jo tak, der er vist ikke særlig meget hanhund over ham :mrgreen:

Men, når hun lige markerede, såååå var han da ikke helt bleg for at stikke snuden i:

attachment.php?attachmentid=42045&d=1303471166

Kort tid efter ville jeg lige videofilme ham i vanden og det gjorde så, at jeg glemte at holde øje... Resultatet var, at da Møffe kom op af vandet, kom der en pige løbende med noget mad i hånden - fem til ti meter fra os. Det ku' Møffe altså ikke stå for :genert: Ups. Men hun tog det rigtig pænt og inden længe hoppede de to rundt ude i vandet sammen :mrgreen: (hatten af for, at hun ikke gik til af kulde - jeg forsøgte at soppe lidt lidt senere, argh, forfrysninger!).

Men de to hyggede sig i hvert fald gevaldigt sammen :mrgreen: Selvom Møffe absolut syntes, at det havde været noooget federe, om hun kom op på stranden i stedet :lol: Men hun lokkede med pinde, det kan Møffe altså ikke stå for :mrgreen:

Seeee, hvad en pind kan gøre (han gik i, fordi jeg kastede pinden, men altså... bernere er ikke fødte retrievere :mrgreen: )

[media]

[/media]

Og ellers, så nød vi bare turen i fulde drag - nogle billeder:

Mmm, havvand :mums:

attachment.php?attachmentid=42046&d=1303471166

attachment.php?attachmentid=42047&d=1303471166

Tratada - jeg har lige været ud og soppe!

attachment.php?attachmentid=42048&d=1303471166

Hov, der er hende der den søde og lækre jo ovre...! (han skimtede lige den løbske tæve et stykke væk)

attachment.php?attachmentid=42049&d=1303471166

Tjek lige det her...! Fuld fokus...

Næææh, to hunde!

attachment.php?attachmentid=42050&d=1303471178

Nå, mor kaldte :cool:

attachment.php?attachmentid=42051&d=1303471178

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Lækre billeder af Møffe - ham af min er ikke til at drive i vandet:stupid:.

Jeg tror ikke engang, at han ville redde mig, hvis jeg var ved at drukne;-).

V.H. Sille

Hehe, Møffe følger trods alt efter os skøre mennesker ud at svømme, men er overbevist om, at det er fordi han tror vi vil drukne os selv, hvis han ikke er der til at redde os :mrgreen:

Super skønne billeder :lun:

Men synes altså det ser ud som om tævens ene ben er i en temmelig syg vinkel på dette billede :shock::lol:

heh, synes jeg også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites