bernerazuro Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Vi har været på stranden de sidste par dage - og det har bare været så dejligt! Møffe synes jo virkelig ikke, at den her varme er et hit, men det retter et dejligt, køligt hav heldigvis op på Så han har virkelig været i totalt hopla, på trods af den bagende sol, det har været så rart. I går oplevede vi ikke særlig meget usædvanligt, udover en dum, stor, pind, syntes Møffe (bjælke, kalder jeg det) i vandet... Den ville jo bare ikke op af vandet! Og Møffe forsøgte ellers virkelig at overtale den, men nej Han skubbede til den med poterne, det hjalp ikke... Prøvede at gribe fat om den med mundden og yaaaay, den fulgte med! Lige indtil han tabte den... Så måtte man jo hellere gø lidt af den - DET burde da få enhver pind (øøøh, bjælke ) til at flygte op på stranden! :klap: Men heller ikke det Så kom mor, the hero, til undersætning og udsatte sine ellers ind til nu tørre sko for havvand (alt for hunden) i et forsøg på at få "pinden" op. Og yaaay, den forunderlige pind kom op :klap: Men... Den var jo tung! Fandt Møffe ud af. Og så vendte han ellers fornærmet røven til bjælken og gik sin vej I dag mødte vi en løbsk tæve. Jeg vidste ikke, at den var løbsk, førend de havde hilste på hinanden Og sådan her ser det så ud, når det er Møffe: Aaargh, pas lige på, I ikke falder ned ad bakken! Møffe is under attack... Hvad bjæffer du for? Angrib mig nu! Nå, så ta'r jeg dig! Rrrraaaarrgggrr Jo tak, der er vist ikke særlig meget hanhund over ham Men, når hun lige markerede, såååå var han da ikke helt bleg for at stikke snuden i: Kort tid efter ville jeg lige videofilme ham i vanden og det gjorde så, at jeg glemte at holde øje... Resultatet var, at da Møffe kom op af vandet, kom der en pige løbende med noget mad i hånden - fem til ti meter fra os. Det ku' Møffe altså ikke stå for Ups. Men hun tog det rigtig pænt og inden længe hoppede de to rundt ude i vandet sammen (hatten af for, at hun ikke gik til af kulde - jeg forsøgte at soppe lidt lidt senere, argh, forfrysninger!). Men de to hyggede sig i hvert fald gevaldigt sammen Selvom Møffe absolut syntes, at det havde været noooget federe, om hun kom op på stranden i stedet Men hun lokkede med pinde, det kan Møffe altså ikke stå for Seeee, hvad en pind kan gøre (han gik i, fordi jeg kastede pinden, men altså... bernere er ikke fødte retrievere ) [media] [/media] Og ellers, så nød vi bare turen i fulde drag - nogle billeder: Mmm, havvand :mums: Tratada - jeg har lige været ud og soppe! Hov, der er hende der den søde og lækre jo ovre...! (han skimtede lige den løbske tæve et stykke væk) Tjek lige det her...! Fuld fokus... Næææh, to hunde! Nå, mor kaldte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Nåååårhhh Møffen :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Skønne billeder Og hvilket fint nome-halsbånd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Skønne billeder Og hvilket fint nome-halsbånd :blink: Jeps, det er rigtig fint og dejligt og lækkert Er blevet SÅ glad for det! Kommer du til næste træf? Skylder dig jo stadig de 50kr for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeps, det er rigtig fint og dejligt og lækkert Er blevet SÅ glad for det! Kommer du til næste træf? Skylder dig jo stadig de 50kr for det Jep jeg kommer Stiller du til Hillerød weekenden efter?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jep jeg kommer Stiller du til Hillerød weekenden efter?? Oka, super Så prøver jeg at huske sådan en bette 50'er ;o) Og yup, det gør jeg ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Ahhh fantastiske strandbilleder og hunde:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Oka, super Så prøver jeg at huske sådan en bette 50'er ;o) Og yup, det gør jeg ) Kommer så ikke til træf d. 1. maj alligevel... havde glemt at vi har arbejdsdag men hvilken dag kommer du til hillerød??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Kommer så ikke til træf d. 1. maj alligevel... havde glemt at vi har arbejdsdag men hvilken dag kommer du til hillerød??? Eiii, øv med træffet! Jeg kommer den 8. i Hillerød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Dejlige billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Hej, Lækre billeder af Møffe - ham af min er ikke til at drive i vandet:stupid:. Jeg tror ikke engang, at han ville redde mig, hvis jeg var ved at drukne;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Den dejlige hund altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Super skønne billeder Men synes altså det ser ud som om tævens ene ben er i en temmelig syg vinkel på dette billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2011 Hej,Lækre billeder af Møffe - ham af min er ikke til at drive i vandet:stupid:. Jeg tror ikke engang, at han ville redde mig, hvis jeg var ved at drukne;-). V.H. Sille Hehe, Møffe følger trods alt efter os skøre mennesker ud at svømme, men er overbevist om, at det er fordi han tror vi vil drukne os selv, hvis han ikke er der til at redde os Super skønne billeder Men synes altså det ser ud som om tævens ene ben er i en temmelig syg vinkel på dette billede heh, synes jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts