BlackGSD Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Gizmo bliver jo snart 1 år d. 29. maj. Og han () ønsker sig helt sikkert et nyt halsbånd... Wiggles-Wags-Whiskers - Fru Poulsen De er bare så lækre og smukke :hjerte: han skal nok have i str. LG 40-50 cm. Kan bare ikke finde ud af, hvilket jeg bedst kan lide... Og ellers så er jeg også vild med disse: Galgo-Mødestedet Sådan et halvkvæler (martingale) i farven P15 (grøn/guld) og med brun læder indvendigt... Ihh hvor er jeg bare i total shoppe humør og han mangler altså liiige sådan et halsbånd Hvad går I andre (+ jeres hunde) og ønsker jer??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Gizmo bliver jo snart 1 år d. 29. maj. Og han () ønsker sig helt sikkert et nyt halsbånd... Wiggles-Wags-Whiskers - Fru Poulsen De er bare så lækre og smukke :hjerte: han skal nok have i str. LG 40-50 cm. Kan bare ikke finde ud af, hvilket jeg bedst kan lide... Og ellers så er jeg også vild med disse: Galgo-Mødestedet Sådan et halvkvæler (martingale) i farven P15 (grøn/guld) og med brun læder indvendigt... Ihh hvor er jeg bare i total shoppe humør og han mangler altså liiige sådan et halsbånd Hvad går I andre (+ jeres hunde) og ønsker jer??? Ihh de er flotte! De bliver solgt i usa i stor stil for ca. 150 kr billigere. Jeg har noget lignende til mine hunde. Det er noget bedre kvalitet end det mere alm. kedelige skidt der saelges alle vegne.:5up: Jeg onsker mig en le creuset i denne farve:lun: http://www.surlatable.com/product/PRO-532960/Le-Creuset-Caribbean-Oval-French-Oven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Liva fylder tre i næste måned og hun skal den her Hundebett Ecky - Stoffbetten - Hundebetten | Petshop.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 De er sindssygt lækre! :5up: Overvejer om man skal have et fra galgo, til træning.... Det er det eneste sted hundene kan have andet end alm. læderhalsbånd på, fordi de i den grad sviner sig til og ødelægger alt der bare ligner pynt, på deres ture ind i krat, moser, skov og i vand. Men drømmer nok mest om et elglæder halsbånd til Bamse.... Nøøøj de er bløde og lækre. De fås bare ikke i bred halvkvæl - Ikke hvad jeg har kunne finde endnu i hvertfald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Ihh de er flotte! De bliver solgt i usa i stor stil for ca. 150 kr billigere. Jeg har noget lignende til mine hunde. Det er noget bedre kvalitet end det mere alm. kedelige skidt der saelges alle vegne.:5up: Jeg onsker mig en le creuset i denne farve:lun: Le Creuset Caribbean Oval French Oven at Sur La Table Jeg elskede at kigge på ting til dyr i USA - Så mange fine og flotte ting som man bare ikke finder herhjemme og jeg begrænsede mig kun til ca 10 ting som jeg havde med hjem til Basse ------------- Nåmen Oskar mangler et nyt hundetegn som jeg snart håber kommer. Jeg fik et til ham i starten af denne uge men det var forkert farve i forhold til hvad jeg bestilte og det går jo ikke at en hanhund har et rødt tegn Jeg kunne godt bruge nye plastiksenge til begge hunde. Basses er ved at være så slidt den næsten ikke kan blive ren og Oskar har kun en hundepude. De må jo have ens senge de 2 Personligt mangler jeg snart min prinsgemal kommer hjem til os Gør han den 13 maj så det er snart :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Gizmo bliver jo snart 1 år d. 29. maj. Og han () ønsker sig helt sikkert et nyt halsbånd... Wiggles-Wags-Whiskers - Fru Poulsen De er bare så lækre og smukke :hjerte: han skal nok have i str. LG 40-50 cm. Kan bare ikke finde ud af, hvilket jeg bedst kan lide... Og ellers så er jeg også vild med disse: Galgo-Mødestedet Sådan et halvkvæler (martingale) i farven P15 (grøn/guld) og med brun læder indvendigt... Ihh hvor er jeg bare i total shoppe humør og han mangler altså liiige sådan et halsbånd Hvad går I andre (+ jeres hunde) og ønsker jer??? Kan godt lide denne Dragon Fly - Fru Poulsen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg ønsker mig stadig et bredt swarowski bling-halsbånd til Vinnie, men de koster flere 1000 kr. i hendes størrelse, så det bliver ved drømmen Hun ville ellers se herregodt ud, den sild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg ønsker mig stadig et bredt swarowski bling-halsbånd til Vinnie, men de koster flere 1000 kr. i hendes størrelse, så det bliver ved drømmen Hun ville ellers se herregodt ud, den sild Link:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Link:engel: 8 Row Swarovski Crystal Dog Collars - Large - Dog Collar Boutique Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Gizmo bliver jo snart 1 år d. 29. maj. Og han () ønsker sig helt sikkert et nyt halsbånd... Wiggles-Wags-Whiskers - Fru Poulsen De er bare så lækre og smukke :hjerte: han skal nok have i str. LG 40-50 cm. Kan bare ikke finde ud af, hvilket jeg bedst kan lide... Og ellers så er jeg også vild med disse: Galgo-Mødestedet Sådan et halvkvæler (martingale) i farven P15 (grøn/guld) og med brun læder indvendigt... Ihh hvor er jeg bare i total shoppe humør og han mangler altså liiige sådan et halsbånd Hvad går I andre (+ jeres hunde) og ønsker jer??? Har du været inde og gramse på de halsbånd fra Fru P? Jeg synes faktisk ikke, de er 600 kr værd. Jeg ville nemlig have et bredt et til Nelson og kørte derind... Men jeg kørte tomhændet hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Jeg ønsker mig stadig et bredt swarowski bling-halsbånd til Vinnie, men de koster flere 1000 kr. i hendes størrelse, så det bliver ved drømmen Hun ville ellers se herregodt ud, den sild Du skal bare spare sammen i god tid:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 8 Row Swarovski Crystal Dog Collars - Large - Dog Collar Boutique HOLD da op noget BLING, hva':klap: Men det er maaske ikke lige gaa tur venligt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Har du været inde og gramse på de halsbånd fra Fru P? Jeg synes faktisk ikke, de er 600 kr værd. Jeg ville nemlig have et bredt et til Nelson og kørte derind... Men jeg kørte tomhændet hjem. Ja jeg har en træningsmakker, som har sådan et til sin vizsla, og jeg synes bare at det er sådan et lækkert halsbånd :hjerte: Men jeg overvejer, at tage ind i selve butikken med Gizmo og prøve det på. Der skulle vist også være et større udvalg i butikken fremfor web-shoppen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts