Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Jeg har ikke haft det store overskud til at være aktiv herinde på det sidste.

 

Kæmpestort tillykke med den kommende hvalp. :lun::hjerte: Håber ikke jeg er for sent ude med lykønskningen.

 

Nej da, man må ønske tillykke helt indtil den rammer kønsmodningen :engel:

 

Håber du er ok og at det ikke er derfor du ikke har så meget overskud.. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
For fa'en da!

 

Godt jeg lige har fået samojedbladet ind af døren, så kan jeg se hvilke kenneler der har fået hvalpe (så jeg kan tage på hvalperov :lol:)

 

Arrr jeg får det først på mandag - er der spændende sladder?? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrr jeg får det først på mandag - er der spændende sladder?? :slem:

 

Kiggede det kun lige hurtigt igennem :-D.

Og læste kun en historie, om nogle der havde efterladt deres hund i bilen (i 2 timer) fordi de skulle handle.. Og da de kom ud til bilen var der kaos omkring den og politiet var der. Pga. hunden var død :cry:..

 

Så skyndte jeg mig at klappe bladet sammen.

 

Men der er mange søde billeder :hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kiggede det kun lige hurtigt igennem :-D.

Og læste kun en historie, om nogle der havde efterladt deres hund i bilen (i 2 timer) fordi de skulle handle.. Og da de kom ud til bilen var der kaos omkring den og politiet var der. Pga. hunden var død :cry:..

 

Så skyndte jeg mig at klappe bladet sammen.

 

Men der er mange søde billeder :hjerte::hjerte:

 

Åhh puh :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jaer helt enig.

 

Nå positivsnak igen..

Nu er der snart kun 24 dage igen! :klap:

 

:lol: Ja 24 dage, og her ligger Motor og snorksover og har ingen anelse om hvad han snart bliver udsat for!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Mon ikke han bliver glad når der kommer sådan en lille gut ind af døren? :-D

 

Joooh :lun:

 

Først tror jeg han lige skal gå rundt og være voksen lidt. Og kigge på den ud af øjenkrogen :mrgreen: Han leger ikke så meget med ikke så gamle hvalpe, men det skal nok hurtigt komme når det er en der bor herhjemme, for hjemme leger man - hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver igen - ved ikke hvem der er hvem, men den voksne hund er farhunden

 

[ATTACH]44132[/ATTACH][ATTACH]44133[/ATTACH]

 

[ATTACH]44134[/ATTACH][ATTACH]44135[/ATTACH]

 

:lun::lun::lun:

 

Ork nej, vi er fans af at stene de første par uger :mrgreen: Anders passede Motor de første 14 dage mens jeg arbejde, de så nogenlunde sådan her ud:

[ATTACH]44140[/ATTACH]

 

Jeg elsker simpelthen det billede, det ligner, at Motor ligger og griner, fordi han bliver kildet på maven. :lol::lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joooh :lun:

 

Først tror jeg han lige skal gå rundt og være voksen lidt. Og kigge på den ud af øjenkrogen :mrgreen: Han leger ikke så meget med ikke så gamle hvalpe, men det skal nok hurtigt komme når det er en der bor herhjemme, for hjemme leger man - hele tiden.

 

Du må huske at tage en masse billeder! :hjerte:

 

Tager i egentligt Voodoo direkte hjem til jer selv, eller lader i dem mødes på neutral grund? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Du må huske at tage en masse billeder! :hjerte:

 

Tager i egentligt Voodoo direkte hjem til jer selv, eller lader i dem mødes på neutral grund? :-D

 

Vi henter Anders og Voodoo i lufthavnen, ikke fordi han ikke ville blive modtaget med kyshånd herhjemme (altså af Motor) men fordi jeg hellere vil se ham så hurtigt som muligt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg elsker simpelthen det billede, det ligner, at Motor ligger og griner, fordi han bliver kildet på maven. :lol::lun: :hjerte:

 

Ja ûber bedårende lille fnisebold!

 

Nu er han bare en stor fjollet klods :mrgreen:

[ATTACH]44150[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Daniella, de er så vidt jeg ved afsat allesammen.. hvilket man jo godt forstår.. :lun:

 

 

 

 

Arj kan du STRAKS poste billede som bevis!

 

Ork nej, vi er fans af at stene de første par uger :mrgreen: Anders passede Motor de første 14 dage mens jeg arbejde, de så nogenlunde sådan her ud:

[ATTACH]44140[/ATTACH]

 

Og når jeg stod op, træt og gammel, så vi sådan her ud:

[ATTACH]44141[/ATTACH]

 

Det er SNYD! Chinook mener ikke vi skal stene, men bide, gumle, lege, mosle, lige så snart jeg smider mig på gulvet ved ham (ikke et ord om at vi nok selv har lært ham det....... :oops:)

 

Chinook som størrelse 4 uger. Det er Chinook til venstre - den lille fede af dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det er SNYD! Chinook mener ikke vi skal stene, men bide, gumle, lege, mosle, lige så snart jeg smider mig på gulvet ved ham (ikke et ord om at vi nok selv har lært ham det....... :oops:)

 

Chinook som størrelse 4 uger. Det er Chinook til venstre - den lille fede af dem :engel:

 

Hiihihi ej de ser vildt utilfredse og sure ud :lol::lol: Men totaaaaalt nuser!

Link til indlæg
Del på andre sites

De skulle jo sidde stille, staklerne.... :drille:

Der er dømt total plysbamse :klap:

 

Og hvor stille, tror du selv de sad? :mrgreen:

 

Argh, var med til at tage bænkebillede af Møffes kuld - 11 hvalpe, der højst sad stille ½ sekund... Har ikke tal på, hvor mange billeder, der blev fyret af.. Vi brugte 10 minutter i næsten 30graders varme med mig og Ina løbende mellem hvalpene :lol: Der kom ikke noget perfekt, vi blev nød til at stoppe, inden hvalpene blev for varme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvor stille, tror du selv de sad? :mrgreen:

 

Argh, var med til at tage bænkebillede af Møffes kuld - 11 hvalpe, der højst sad stille ½ sekund... Har ikke tal på, hvor mange billeder, der blev fyret af.. Vi brugte 10 minutter i næsten 30graders varme med mig og Ina løbende mellem hvalpene :lol: Der kom ikke noget perfekt, vi blev nød til at stoppe, inden hvalpene blev for varme.

 

Der er en hel serie af billeder fra seancen og de sidder absolut ikke stille. Rumpen er pæn placeret i jorden, men berner kan jo bevæge sig mega hurtige, selvom de sidder ned :lol:

To hvalpe er nok lidt nemmere at styre end 11 :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en hel serie af billeder fra seancen og de sidder absolut ikke stille. Rumpen er pæn placeret i jorden, men berner kan jo bevæge sig mega hurtige, selvom de sidder ned :lol:

To hvalpe er nok lidt nemmere at styre end 11 :klap:

 

Jeg er rent ud sagt imponeret, hvis hvalpene har rumpen i jorden på alle billederne :lol:

 

Og ja, det var sq noget af en opgave, jeg og Ina fik os for :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

De her billeder er så fine at de fortjener at blive vist store :lun:

 

Tror stadig det er grå-snor som bliver Voodoo, han er da for smuk!

 

DSC_0116.jpg

 

Til venstre

DSC_0157.jpg

 

I midten :lun:

DSC_0120.jpg

 

Måske er det ham der kigger ligeud, kan godt ligne en grå snor nedenunder, men er langt fra sikker :mrgreen:

DSC_0071.jpg

 

Ikke Voodoo og smukke (lidt trætte) mor

DSC_0072.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
DSC_0120.jpg

 

Hva sker der lige her :shock: hvordan kan man være så perfekt sød og nuttede :vedikke:

 

 

 

:lun::lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:

 

:lol: I know!! Er smeltet ud over hele gulvet altså :hjerte: Og så er hans ene øre klasket helt ind til hovedet, det er osse alt alt for nuttet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...