Riesenfan Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 at et billede ikke blev skarpt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Fik jeg sagt at han er 100% klikkertrænet the Canis way? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Det blev det her så (skarpt altså :slem:) Moooors dreeeeng Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Det blev det her så (skarpt altså :slem:)Moooors dreeeeng :klap: hvor er det et godt billede :5up: (men hvorfor rækker han tunge af dig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Spørg ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 fantastisk smuk dreng... suk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 1000 tak:-D (jeg eeeeelsker ham :hjerte:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Super dejlige billeder, ærgeligt det første ikke er blevet skrapt. Smuk smuk hund :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Fik jeg sagt at han er 100% klikkertrænet the Canis way? :slem: Sejt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 1000 tak:-D (jeg eeeeelsker ham :hjerte:) Han ser sørme også fantastisk ud - Selvom det første ikke blev skarpt, så ser det super fedt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 at et billede ikke blev skarpt.. Bruger man skridtbeskytter under sådan noget træning (ellers er det måske derfor han ser lidt sjov ud i hovedet?)? Ninja-hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Wow. virkelig en flot og dygtig race iovrigt:banan:. En kvinde fra mit lydighedshold har en riesen derhjemme foruden hendes goldendoodle.. eller noodle?:hmm: Hun er helt opgivende naar hun omtaler den. raen Kraever aabenbart en hel del:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Wow. virkelig en flot og dygtig race iovrigt:banan:. En kvinde fra mit lydighedshold har en riesen derhjemme foruden hendes goldendoodle.. eller noodle?:hmm: Hun er helt opgivende naar hun omtaler den. raen Kraever aabenbart en hel del:genert: Ja det er en krævende race, behøver meget motion og masser af træning i det hele taget. Så længe den ikke får noget at lave så finder den selv på ting og sager. Mine leger meget ....og voldsomt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Øj så fint et billede af jer to! Ægte kærlighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Det blev det her så (skarpt altså :slem:)Moooors dreeeeng Lækre, lækre hund :hjerte: Riesen vil altid have en helt særlig plads i mit hjerte :hjerte: Ja det er en krævende race, behøver meget motion og masser af træning i det hele taget. Så længe den ikke får noget at lave så finder den selv på ting og sager. Mine leger meget ....og voldsomt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Ja det er en krævende race, behøver meget motion og masser af træning i det hele taget. Så længe den ikke får noget at lave så finder den selv på ting og sager. Mine leger meget ....og voldsomt det er det nemlig, og det er en af de ting jeg elsker ved racen... den tænker nemlig selv :slem: riesen og dværg schnauzere står mit hjerte meget nært, og dømmen om de slags hunde skal nok gå i opfyldelse en dag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nøøj, hvor er han altså bare fin:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Tak for alle de søde kommentarer:-) Jeg sætter lige to mere ind som jeg lige fået beskåret og lagt ud. (Billedspam ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 De er taget lige efter prøven hvor vi modtager dommerkommentarer :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret April 30, 2011 Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 åh han er da skønne kunne være vi kunne møde jeres smukke vovser en dag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 30, 2011 gerne:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts