Umulia Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Sol, lad være med at skinne på mig! Jeg vil IKKE op! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Hehehe, nej der er vist ingen tvivl der:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 hvor er det dog et kært billede af en smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Smukke Vinnie Nala har tigget 4 (!!) gange om at komme ind i soveværelset igen, efter vi stod op... Vi gik dog på kompromis... jeg tog dynen ind i sofaen, så kunne hun sove på sofaen med dynen på :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nurh, så kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Vinnie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nårh, lille puttegris Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Smukke Vinnie Nala har tigget 4 (!!) gange om at komme ind i soveværelset igen, efter vi stod op... Vi gik dog på kompromis... jeg tog dynen ind i sofaen, så kunne hun sove på sofaen med dynen på :hjerte: Den type service bør man altid være parat til at give når man har GD. Mindre kan ikke gøre det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Den type service bør man altid være parat til at give når man har GD. Mindre kan ikke gøre det Nemlig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Så godt fanget! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Dejligt billed Frk sovetryne :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Umulia: Kan du overtales tl at lave en billedtråd med billeder af Bo? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Umulia: Kan du overtales tl at lave en billedtråd med billeder af Bo? :hjerte: Så kommer jeg jo til at tude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Så kommer jeg jo til at tude :ae: Når du er klar. Jeg forstår det godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Nårh hvor sødt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts