Splinten, mor og mig Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Jeg er "medhjælper" på et hvalpehold for tiden - og det er jo en glimrende lejlighed til at lufte kameraet Hvad er det man skal med de der klodser? Border CollieCollie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Baccio og Molly fik lov at lege for allerførste gang Nå.... må hellere begrænse mig lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Hvor er de kære. flotte billeder. Det må være dejligt at omgåes så mange nuttede hvalpe på en gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mettemille Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Baccio og Molly fik lov at lege for allerførste gang Nå.... må hellere begrænse mig lidt Nej, det synes jeg bestemt ikke du skal - det er nogle helt vidunderlige billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Nurrh Triiiine, kan jeg lokke dig til at tage billeder af mig og Pajko, en dag, når vi træner? Hvis du ikke selv har hold selvfølgelig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 smelte smelte Skønne billeder:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Årrrh for pokker:lun::lun: Bare kom med billeder.. Dejlige hundevappere:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 uh altså - de dejlige små hundebasser, med bløde poter og uskyldige øjne - det er da ikke til at stå for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Føj, føj, føj! At du vil være bekendt at smide så grimme billeder herind! Puha! Det er jo næsten ikke til at holde ud. Tror vi skal lave regler om hvor nuttede billeder man må fremvise på forum. Der er jo noget, der hedder "at friste over evne". :blink: I øvrigt - sikken et helt fantastisk lys. Og hvad sker der for den overdrevet nuttede corgi? jeg vidste ikke de fandtes i sort/hvid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Nurrh Triiiine, kan jeg lokke dig til at tage billeder af mig og Pajko, en dag, når vi træner? Hvis du ikke selv har hold selvfølgelig.. Selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Føj, føj, føj!At du vil være bekendt at smide så grimme billeder herind! Puha! Det er jo næsten ikke til at holde ud. Tror vi skal lave regler om hvor nuttede billeder man må fremvise på forum. Der er jo noget, der hedder "at friste over evne". :blink: I øvrigt - sikken et helt fantastisk lys. Og hvad sker der for den overdrevet nuttede corgi? jeg vidste ikke de fandtes i sort/hvid! Mega Corgi nuttethed - og jep i de helt rigtige BC farver:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hold op! hvor er de nuttede Hvad laver de med pindene? Mega Corgi nuttethed - og jep i de helt rigtige BC farver:blink: Jeg troede først, det var en lille BC hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Hold op! hvor er de nuttede Hvad laver de med pindene? Jeg troede først, det var en lille BC hvalp De leder efter den, der lugter af mooar (eller far) BC hvalp uden ben.... men hvad pokker, han brugte dem alligevel ikke efter mødet med Mollie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Corgi og dalamatiner über nuttethed :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Sikke nogle gode billeder du tager og uha altså, det er farligt med alle de nuttede hvalpe. Billederne af hvalpene der leger er bare så søde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Selvfølgelig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 De leder efter den, der lugter af mooar (eller far) BC hvalp uden ben.... men hvad pokker, han brugte dem alligevel ikke efter mødet med Mollie Den var viklet ind i den anden og de lå ned, så jeg så slet ikke ben-delen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 29, 2011 Rapporter Share Besvaret April 29, 2011 Sikke nogle skønne billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts